Vi som temper!

Jeg surrer det til med sånn overraskelses-EL på CD 10. Haha.. Jeg er spent på pergo for deg nå Sara! Og jeg håper veldig på august for oss Enkefalos. Det hadde vært veldig bra om august ble noe bra allikevel. :)

*Taster på app på mobilen*

Håper for oss alle. Det hadde vært så bra!!

Det hadde vært sinnsykt bra!! Hadde strengt tatt aldri sett for meg at jeg skulle gå august i møte uten å være gravid igjen da jeg mistet i januar. Rart hvordan forventingene sakte, men sikkert blir nedjustert. Men nå, NÅ kanskje.. Håper!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Forventnigene endres ja. ingen tvil om det.Jeg håpte jo å være gravid igjen innen termin. Og i alle fall innen ett år etter sa. Og, vel, nå håper jeg vel bare å lykkes innen det som skulle vært ettårsdagen...

Er det lurt å tempe igjen når vi skal begynne med prøverør? Vi fortsetter jo å prøve frem til vi skal på Riksen selv om gyn mente det var så og si umulig å få det til av seg selv.

Det er ikke vits i å tempe den syklusen du har prøverør. Hormonene du da tar overtar styringen, og ikke har du el heller, du har uttak, og innsetting.

fra app

Men frem til da, tempe om du vil

fra app

Anbefaler deg å lese deg opp på hva det er du skal gjennom, det kan være litt mye å ta inn over seg på forsamtalen om man ikke har en vag ide om sprøyter, egguttak og sånn.

Du får jo et medisinregime å forholde deg til, det er jo greit, men å ha en vag ide om hva det dreier seg om er vel greit?

Begynner å bli passe utålmodig ang prøvene jeg skulle få svar på fra utredningen. Gått snart 4 uker... Treige sykehus.

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Hvilke prøver er det? noen typer prøver tar jo lang tid, det er det ikke noe å gjøre noe med. Alt annet pleier jo komme ganske greit.

Oj, så tidlig el du har hatt Lykkeliten!! :) Kanskje det er gullegget som har litt dårlig tid? ;) Krysser fingrene for deg!! :D

Oj, så tidlig el du har hatt Lykkeliten!! :) Kanskje det er gullegget som har litt dårlig tid? ;) Krysser fingrene for deg!! :D

Takk! Ja, jeg håper det. :) Det har bare skjedd én gang før at egget har løsnet før CD 15, og det var i november da jeg ble gravid (da også løsnet det på CD 10). Denne gangen har jeg nye medisiner så jeg håper at historien gjentar seg, men at jeg denne gangen forblir gravid. ♡

Takk! Ja, jeg håper det. :) Det har bare skjedd én gang før at egget har løsnet før CD 15, og det var i november da jeg ble gravid (da også løsnet det på CD 10). Denne gangen har jeg nye medisiner så jeg håper at historien gjentar seg, men at jeg denne gangen forblir gravid. ♡

Håper for deg!

fra app

Jeg hadde tenkt å begynne å tempe i dag. Det er første dag etter ferien. Det var vaaaarmt på soverommet. Det er varmt og klamt ute. Jeg sov ikke godt. Ikke tre timer sammenhengende frem til seks (vekkerklokke og fast tempetid er 5.45-6.00)

Jeg var våken 3.30 og 5.30, og bestemte meg for at i morgen er tidsnok.

fra app

Blodprøver og vevsprøver fra livmor.

<3februar 2011<3
Ja, men hva skulle de teste? Det som går på gener tar mye lenger tid enn hormoner, gen-prøver tar vel ca tre mnd

fra app

Ja, men hva skulle de teste? Det som går på gener tar mye lenger tid enn hormoner, gen-prøver tar vel ca tre mnd

fra app
Gebyret tok jeg ikke , hun ville vi skulle vente med det siden mannen ikke var med på den første timen. De sa ikke hva slags blodprøver jeg skulle ta. Men de tømte 10 glass med blod, så da skulle de vel sjekke alt de kan.

<3februar 2011<3

gebyr? Gener?

Vel, ti glass, da tester de nok det meste.... det er jo lov å ringe og spørre når du kan vente svar da.

Dpo? Nå? I så fall har kroppen min begynt med "fast" sykluslengde på 27.. Ikke at det gjør meg noe...

Back
Topp