Vi som temper!

Ja, sånn har jeg også hatt det. I dag foreksempel. Vet ikke hvorfor det er slik, men jeg har lest på FF at det kan forekomme :) men om det ikke er så strekkbart men mer som lotion så er det jo veldig vanli å ha det etter EL. Jeg har ihvertfall creamy nesten hver lutealfase, men EKSTRA mye de gangene jeg har vært gravid :)
Ja creamy har jeg alltid mellom EL og TR, derfor jeg stussa litt over at sekretet var som eggehvite i dag tidlig. Men var kun med den ene gangen, nå er det vanlig kremete igjen. Satser på FF setter kryss i morgen og at jeg er 3 dpo!:)

Ja creamy har jeg alltid mellom EL og TR, derfor jeg stussa litt over at sekretet var som eggehvite i dag tidlig. Men var kun med den ene gangen, nå er det vanlig kremete igjen. Satser på FF setter kryss i morgen og at jeg er 3 dpo!:)
Det kan ikke ha vært rester da...?

Det kan ikke ha vært rester da...?
Kan jo være. Har hatt mengder med slik denne mnd, og lurer på om det kan ha vært grapefruktjuicen;)
Blir spennende å se i morgen iallefall!

Hvordan ligger du an i løypa?:)

Er det noen av dere som har erfaring med å tempe etter et glass vin kvelden i forveien? Jeg har tatt et i kveld, men tenker å tempe i morgen tidlig likevel siden det er rundt eggløsningstider. Men er jo litt usikker på om tempen kan stoles på? :confused004

Jeg tror det er litt individuelt, men min temp er sjelden forstyrret pga alkohol (det er mer hvis det er en skikkelig ranglekveld hvor jeg legger meg sent og sover dårlig). Et glass tror jeg ikke skal gjøre noe særlig med tempen egentlig :)

Kan jo være. Har hatt mengder med slik denne mnd, og lurer på om det kan ha vært grapefruktjuicen;)
Blir spennende å se i morgen iallefall!

Hvordan ligger du an i løypa?:)
3-4 dpo :) jeg tror 3dpo, FF tror 4 ;)

FF tror fortsatt at jeg er 18 Dpo, ikke helt riktig tror jeg.. Men tempen stiger, fra 36,67 i går til 36,81 i dag. Jeg tror kanskje jeg er 11 Dpo iforhold til grafen, vanskelig å si:)

FF tror fortsatt at jeg er 18 Dpo, ikke helt riktig tror jeg.. Men tempen stiger, fra 36,67 i går til 36,81 i dag. Jeg tror kanskje jeg er 11 Dpo iforhold til grafen, vanskelig å si:)
Vanskelig å si, ja.

Når planlegger du test da?

Er svakt:o. Tok testen, ble kjempe svak stek, så er ikke sikkert det er noe der, skulle ha ventet et par dager:p

Back
Topp