Enkefalos
Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Jeg ser noe svakt Håper den blir sterkere!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser noe svakt Håper den blir sterkere!!
Ja, er litt spennende dette. Har bare digital igjen, så bestilte meg noen billigtester. Så vi får se hvordan tempen oppfører seg og om tr holder seg borteoi oi oi, så spennende lillefrø15.
Det håper jeg å.Jeg ser noe svakt Håper den blir sterkere!!
Ja, er litt spennende dette. Har bare digital igjen, så bestilte meg noen billigtester. Så vi får se hvordan tempen oppfører seg og om tr holder seg borte
Håper dere er mange som kommer etter inn i oktober. Har lyst å ha dere med alle sammenJeg ser noe svakt Håper den blir sterkere!!
Håper vi følger etterHåper dere er mange som kommer etter inn i oktober. Har lyst å ha dere med alle sammen
LIIIKER. har troa på det jegHåper vi følger etter
Bra du har truaLIIIKER. har troa på det jeg
Så morro at dere er flere som ser noeSå spennende, Lillefrø15
Jeg synes jeg kan se noe svaaakt
Tr har det med å holde seg langt botre, for nå skal du ha spireJa, er litt spennende dette. Har bare digital igjen, så bestilte meg noen billigtester. Så vi får se hvordan tempen oppfører seg og om tr holder seg borte
Takk for det. Ja, håper vi er en haug som flytter ut nåTr har det med å holde seg langt botre, for nå skal du ha spire
Babyboom i oktober håper jegTakk for det. Ja, håper vi er en haug som flytter ut nå
Det hadde vært noe. Lille gutt har bursdag i okt, liker den mndBabyboom i oktober håper jeg
Spennende!! Når tenker du å ta første test?
Tok i går! Hahaha!Spennende!! Når tenker du å ta første test?
Tok i går! Hahaha!
Neste tar jeg onsdag kveld eller torsdag morgen
Jeg er 7, og føler det er evigheter. Siden jeg trolig venter til 11-13 dpo. Kanskje
Føler det eeeer så lenge til jeg kan teste... Er bare 4dpo