Vi som temper!

Jeg er 7, og føler det er evigheter. Siden jeg trolig venter til 11-13 dpo. Kanskje
Ja tenkte å vente til 11 dpo jeg også. Det blir om EN hel uke.. Skal på hytta til helgen, så kan ikke teste før mandag. Svigers skal være med også, og kan jo ikke ta med tester dit :P

Jeg er 11 på fredag, men da venter jeg sikkert til det er helg. Lørdag er 12 dpo, spottedagen min, så kanskje venter jeg og ser om det kommer. Men senest søndag tester jeg. Om jeg altså ikke spotter. Sparer mye tester på det...

Her synes jeg tempen er så merkelig.. Ligger 0,2-0,3 grader høyere nå i starten av syklus, i forhold til hva jeg alltid pleier å ligge på :-/
Pleie å ligge mellom 36,1 og 36,3 men nå er tempen jevn på 36,4.
Hva kan årsken være? Andre som har opplevd dette?

ser dere streken? sammenlignet med en positiv fra 13 dpo. er d håp tro?:nailbiting:

Vedlegg

• 11 dpo.jpg
    11 dpo.jpg
    42,5 KB · Visninger: 93
Tempen her var overraskende fin i dag. Tror jeg aldri har hatt så høy temp så fort. Men.. Jeg har jo ikke akkurat gått på pergo i mange pper heller, så det kan godt være pga den. Men hyggelig med fin temp da :p

Vil noen ha ansvar for en ny tempetråd? :) Jeg kan gi en del gode råd på PM om noen vil overta ansvaret. Det er usikkert om jeg skal tempe noe mer, så jeg tenker at det er fint om noen andre har tråden. Det er ikke noe hastverk, så om noen vil tenke på det (eller vente på IKM) så bare si ifra og så ser vi. Jeg er jo her fortsatt, så kan godt ha tråden en stund til altså.

Jeg venter i alle fall på ikm. Kan ta det om jeg får mens, skjønner at du ikke orker når du ikke temper selv.

Om noen andre vil, stiller jeg meg glatt langt bak i køen

Jeg venter i alle fall på ikm. Kan ta det om jeg får mens, skjønner at du ikke orker når du ikke temper selv.

Om noen andre vil, stiller jeg meg glatt langt bak i køen

Jeg vil helst ha deg på oktober. :)

Vil noen ha ansvar for en ny tempetråd? :) Jeg kan gi en del gode råd på PM om noen vil overta ansvaret. Det er usikkert om jeg skal tempe noe mer, så jeg tenker at det er fint om noen andre har tråden. Det er ikke noe hastverk, så om noen vil tenke på det (eller vente på IKM) så bare si ifra og så ser vi. Jeg er jo her fortsatt, så kan godt ha tråden en stund til altså.
kan ta over jeg. ser ikke ut som det blir graviditet på meg med det første uansett.

Samme her.. Å teste i går, 7 dpo var bare dustete.

Jeg har så kort lutealfase, så egentlig burde jeg klare å vente og se om mensen kommer eller ei. Men så er det den spenninga da! :O

Skulle ønske jeg kunne trylle oss alle gravide <3
Mye mer gøy at vi med kort lutealfase også kan teste og skrulle litt :)

Tempen er høy her også. Men er ikke helt i form..

Back
Topp