Lillefrø15
Forumet er livet
Æsj æsj. Fortsatt håp da tr ikke dukker oppskygge streker. men de blir ikke sterkere. så fortsatt negative
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj æsj. Fortsatt håp da tr ikke dukker oppskygge streker. men de blir ikke sterkere. så fortsatt negative
Tempen er nok høy i og med jeg har blitt smittet av mini. så tr banker på døra til fredag regner jeg med.Æsj æsj. Fortsatt håp da tr ikke dukker opp
Har du lagt ut grafen din?
tenkte å la en ny tempe tråd i helga. vil du at jeg skal legge til grafen din sammen med de andre?Den ligger under meg.. men syns ikke på mobil.
http://www.fertilityfriend.com/m/home.php/532ccc
Her er den!
Spennende! Hvor mange dpo?Trifasisk graf idag men negativ test.. bajs..
Uff stakkars. God bedring. Blir nok desember barn her, da mannen er mye borte i februar, men man vet jo aldriTempen er nok høy i og med jeg har blitt smittet av mini. så tr banker på døra til fredag regner jeg med.
Men får gå får November
Ser jo spennende ut. Jeg er bare på appen på mobil. Så da ser jeg den ikke om den ikke ligger i hovedinnleggetDen ligger under meg.. men syns ikke på mobil.
http://www.fertilityfriend.com/m/home.php/532ccc
Her er den!
Takk Har en følelse av at vi får det til innen sommer. men søker ivf fordet. må bare få ut fingeren og ringe legen.Uff stakkars. God bedring. Blir nok desember barn her, da mannen er mye borte i februar, men man vet jo aldri
Jeg også håper vi får det til på egenhånd før sommer, men tenker at jeg ikke orker alt stress nå.. Vi skal også søke, men mannen skal ikke avlevere prøve før mars, så vi søker vel i førsten av april. Og det er ca 5 mnd venting, så kanskje vi kommer igang september med innsett oktober? Vi får se..Takk Har en følelse av at vi får det til innen sommer. men søker ivf fordet. må bare få ut fingeren og ringe legen.
lang vente tid men greit å få den hjelpen man trenger, når kroppen ikke skjønner at den skal bli gravid selv. skal ringe legen til uka jeg, så forhøre meg litt om ivf. for hun ville jo ikke gjøre noe annet enn å gi meg progesteron. nå har det gått ett år snart siden exu og. eller kanskje jeg skal ta det opp med fastlegen, hun er iallefall litt mer hjelpsomJeg også håper vi får det til på egenhånd før sommer, men tenker at jeg ikke orker alt stress nå.. Vi skal også søke, men mannen skal ikke avlevere prøve før mars, så vi søker vel i førsten av april. Og det er ca 5 mnd venting, så kanskje vi kommer igang september med innsett oktober? Vi får se..
Ja, blir lang tid.. Fastlege kan også henvise. Er jo greit å ha gjordt det, så er man i køenlang vente tid men greit å få den hjelpen man trenger, når kroppen ikke skjønner at den skal bli gravid selv. skal ringe legen til uka jeg, så forhøre meg litt om ivf. for hun ville jo ikke gjøre noe annet enn å gi meg progesteron. nå har det gått ett år snart siden exu og. eller kanskje jeg skal ta det opp med fastlegen, hun er iallefall litt mer hjelpsom
da blir det fastlegen har jo vært igjennom utredning i sommer, så håper jeg ikke det er flere prøver de vil ha.Ja, blir lang tid.. Fastlege kan også henvise. Er jo greit å ha gjordt det, så er man i køen
Endel prøver kan ikke være eldre enn x antall mnd, er det tre eller seks? Mulig du må ta noen på nytt, mao. Men det får du beskjed om når dere er igang.da blir det fastlegen har jo vært igjennom utredning i sommer, så håper jeg ikke det er flere prøver de vil ha.
da blir det fastlegen har jo vært igjennom utredning i sommer, så håper jeg ikke det er flere prøver de vil ha.
Så du fikk svar. Vi må ta alt på nytt. Mannen har ikke tatt blodprøver da, men hadde sædprøve fra des 13, så den var for gammel.. Også var mine hormonprøver ca 2 år gamle.. Så de må jeg ta på dag 2/3 i syklusen.. Så det blir nok ikke denne syklusen, da jeg jobber 2 dag vakter nå.. Forventer at tr kommet i dag eller i morgen. Blodprøvene må tas på sykehuset da noen skal fryses ned...da blir det fastlegen har jo vært igjennom utredning i sommer, så håper jeg ikke det er flere prøver de vil ha.
tok masse prøver under utredning i juli. Da er de kanskje for gamle da. jaja, er jo ikke verdens undergang om vi må ta de på nytt.Endel prøver kan ikke være eldre enn x antall mnd, er det tre eller seks? Mulig du må ta noen på nytt, mao. Men det får du beskjed om når dere er igang.
sædprøve har han ikke tatt. da får jeg bestille blodprøver hos legen så vi har det klart til søknaden. vil bli ferdig med dette fortest mulig.Bare blodprøver av deg og mannen (HIV, hepatitt B og hepatitt C på begge, og rubella av deg). Og så må dere ha resultat av en sædprøve som er tatt siste året. Så er søknaden klar! Hvert fall til Oslo (Riksen/Ullevål). Du kan se selve henvisningsskjemaet her.
Og her er informasjonsbrosjyren deres.
altså jeg aner ikke hva de tok prøver av. men 10 glass fylte de på sykehuset da jeg var på utredning. trodde jeg skulle få prøve svarene selv. men s.huset har vel sendt det til fastlegen håper jeg. vet jeg tok gentest, og det tok mannen før jul også. skal se litt på de skjemaene etterpåJa. Hormonprøver også, om det ikke var tatt i sommer.
AMH (når som helst).
FSH (CD 2-3)
Og om man har sjeldne eller uregelmessige blødninger, så skal det også taes på CD 2-3:
LH
Østradiol
Prolaktin
TSH
Fritt T4
SHBG
Alt står i henvisningsskjemaet jeg la link til over, så du kan egentlig printe ut og ta med til fastlegen.
Du kan se ventetidene på Fritt sykehusvalg. Det er 5 måneder i Oslo og 8 måneder i Porsgrunn.
Og så er det vel bare å sette til side penger på kontoen, så er man klar.
Jeg har ikke uregelmessig eller sjelde blødninger, men skal ta hele rekka.. Det er sikkert for å safe seg littJa. Hormonprøver også, om det ikke var tatt i sommer.
AMH (når som helst).
FSH (CD 2-3)
Og om man har sjeldne eller uregelmessige blødninger, så skal det også taes på CD 2-3:
LH
Østradiol
Prolaktin
TSH
Fritt T4
SHBG
Alt står i henvisningsskjemaet jeg la link til over, så du kan egentlig printe ut og ta med til fastlegen.
Du kan se ventetidene på Fritt sykehusvalg. Det er 5 måneder i Oslo og 8 måneder i Porsgrunn.
Og så er det vel bare å sette til side penger på kontoen, så er man klar.