Vi som temper!

Det ser ut som dette går veien! Har du noen symptomer?

Håper den fine tempen min viser seg å være en spire, slik at jeg kan følge deg inn i oktober :D
 
Det ser ut som dette går veien! Har du noen symptomer?

Håper den fine tempen min viser seg å være en spire, slik at jeg kan følge deg inn i oktober :D


Har noen:
-fort småkvalm/uggen
-svimmel og blodtrykksfall
-masse luft i magen
-vekslende hard/løs mage
-øm i venstre puppen
-ekstremt trøtt om ettermiddagene
-en del utflod (er vanligvis ganske tørt mellom EL og mensen)
-vondt i symfysen/bekken. Hadde store plager forrige svangerskap.

Så er en del..
 
Har noen:
-fort småkvalm/uggen
-svimmel og blodtrykksfall
-masse luft i magen
-vekslende hard/løs mage
-øm i venstre puppen
-ekstremt trøtt om ettermiddagene
-en del utflod (er vanligvis ganske tørt mellom EL og mensen)
-vondt i symfysen/bekken. Hadde store plager forrige svangerskap.

Så er en del..
Spennende! :) når ca begynte disse? Jeg har siden i går hatt en vanvittig hodepine. Håper jo det har noe med en spire å gjøre, men er nok litt i tidligste laget :p
 
Målte ikke idag, da jeg var våken siden kl 03:20... Gjesp. Men her er dagens test! (Nederste er idag)
Tror man kan si gratulerer nå altså. Er uten tvil en rosa strek der :)
 
Ja skikkelig duste tante :( håper det er siste gang på lenge at hun er på besøk.
 
Ja, det var det jeg var blitt advart mot. Det var nemlig slik at flere tester ble sendt inn ufrelste en periode. Men jeg tipper det har rettet seg nå. Derfor sa jeg det til hun som tok prøven, og det hadde hun tydeligvis ikke fått med seg før jeg sa det, men da ble det heldigvis ordnet greit likevel.

Tror ikke de tar så mange prøver av det salget her jeg bor. For hun som tok den hadde ikke vært borti det før hvertfall. Det var på sykehus. Måtte dit jeg også.

Ja, det kan jo være forvirrende med nye rutiner. :)

Tror de tar en del her, det er sentralt sykehus for hele fylket med gyn poliklinikk og gyn sengepost, i tillegg til føde og barsel - Sykehuset i Vestfold. :) Og de pleier å henvise til IVF siden de ikke har IVF behandling selv. Jeg merker at jeg egentlig ikke orker om de surrer med dette. :p
 
Last edited:
Hei! Denne tråden har jeg ikke beveget meg i før. Men jeg temp.er jo, så bør jo kikke litt her også :)

Mens i des var siste blødning med p-piller. I går kom første naturlige mens. Spent på min første (forhåpentligvis) ordentlige syklus.

Om noen har tanker om denne grafen, del gjerne :D
ImageUploadedByBV Forum1422524374.581347.jpg
 
Hei! Denne tråden har jeg ikke beveget meg i før. Men jeg temp.er jo, så bør jo kikke litt her også :)

Mens i des var siste blødning med p-piller. I går kom første naturlige mens. Spent på min første (forhåpentligvis) ordentlige syklus.

Om noen har tanker om denne grafen, del gjerne :D
Vis vedlegget 101089
Vanskelig uten linjene mellom. Men kan se ut som en stigende kurve fra ca 10 januar? Evt litt senere. Ca 14. Det var litt mye opp og ned :) temper du til samme tid hver morgen etter 3timers sammenhengende søvn...?
 
Back
Topp