gullkorn
Elsker forumet
Det ser ut som dette går veien! Har du noen symptomer?11 dpo idag
Håper den fine tempen min viser seg å være en spire, slik at jeg kan følge deg inn i oktober
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser ut som dette går veien! Har du noen symptomer?11 dpo idag
Det ser ut som dette går veien! Har du noen symptomer?
Håper den fine tempen min viser seg å være en spire, slik at jeg kan følge deg inn i oktober
Spennende! når ca begynte disse? Jeg har siden i går hatt en vanvittig hodepine. Håper jo det har noe med en spire å gjøre, men er nok litt i tidligste lagetHar noen:
-fort småkvalm/uggen
-svimmel og blodtrykksfall
-masse luft i magen
-vekslende hard/løs mage
-øm i venstre puppen
-ekstremt trøtt om ettermiddagene
-en del utflod (er vanligvis ganske tørt mellom EL og mensen)
-vondt i symfysen/bekken. Hadde store plager forrige svangerskap.
Så er en del..
Det er noe der.Målte ikke idag, da jeg var våken siden kl 03:20... Gjesp. Men her er dagens test! (Nederste er idag)
ÆsjTeite mens
Dumme temp her åDumme temp.
Superdum!Dumme temp.
Tror man kan si gratulerer nå altså. Er uten tvil en rosa strek derMålte ikke idag, da jeg var våken siden kl 03:20... Gjesp. Men her er dagens test! (Nederste er idag)
Søren ogTeite mens
Blæææ!Dumme temp her å
dustetanteTeite mens
Ja, det var det jeg var blitt advart mot. Det var nemlig slik at flere tester ble sendt inn ufrelste en periode. Men jeg tipper det har rettet seg nå. Derfor sa jeg det til hun som tok prøven, og det hadde hun tydeligvis ikke fått med seg før jeg sa det, men da ble det heldigvis ordnet greit likevel.
Tror ikke de tar så mange prøver av det salget her jeg bor. For hun som tok den hadde ikke vært borti det før hvertfall. Det var på sykehus. Måtte dit jeg også.
Kjempegøy. Ikke noe tvil om det er strek på den11 dpo idag
Vanskelig uten linjene mellom. Men kan se ut som en stigende kurve fra ca 10 januar? Evt litt senere. Ca 14. Det var litt mye opp og ned temper du til samme tid hver morgen etter 3timers sammenhengende søvn...?Hei! Denne tråden har jeg ikke beveget meg i før. Men jeg temp.er jo, så bør jo kikke litt her også
Mens i des var siste blødning med p-piller. I går kom første naturlige mens. Spent på min første (forhåpentligvis) ordentlige syklus.
Om noen har tanker om denne grafen, del gjerne
Vis vedlegget 101089
Å nei....Teite mens