Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennendeMin gikk ned 0 .05 men ser to streker på testen. Vet bare ikke om den var rosa for nå har testen tørket.
Juhu for DpoTror jeg er dpo. Tempen enda litt mer opp i dag
Slutt å tempe.Hei! Jeg vil gjerne spørre dere "tempedamer" om noe.. Jeg er gravid nå, fått svake tester (IKM til lørdag). MEN tempen er ganske lav! Er det et dårlig tegn? Ikke kjempelav, men har vært høyere ved graviditet tidligere(kun tempet i den siste da, det ble jo MA/SA). Tempen nå ligger på 36,7-8 sånn ca, + at den var på 36,5 på dpo 9 (da hadde jeg fått pos. test, så kan ikke være festedipp). Vanlig for meg er å ha 36,3-5 før EL, og 36,8-9 etterpå til IKM. Men da jeg var gravid sist, var jeg på 36,9-37,0 for det meste. Er det et dårligere tegn med lavere temp tror dere? Håper ikke dere blir triste over at jeg skriver her for prøvere når jeg har fått positiv test, men jeg tør ikke flytte før den har blitt hakket sterkere og jeg er over IKM! Og dere har jo mest greie på temp da...
Bilde?Min gikk ned 0 .05 men ser to streker på testen. Vet bare ikke om den var rosa for nå har testen tørket.
Her er bilde saraBilde?
Jeg seeeeeeeer!!!!!Her er bilde sara
Håper den blir sterkere og tydligere i morgenJeg seeeeeeeer!!!!!
Det satser vi påHåper den blir sterkere og tydligere i morgen
Ok. Tror mensen er helt over nå, så kanskje tempene synker litt nå fremover.Temp over coverline så lenge jeg har mens er helt normalt. Høye temper så lenge jeg tok pergo, og dels femar også. Og høyere coverline nå enn før jeg begynte med hormoner
Jeg kan noen ganger ha EL-slim i noen dager etter EL, så jeg tror ikke det er helt unormalt Du kan nok stole på tempen!Skjønner ingenting jeg nå, 2.dag med høy temp og regner med at jeg var dpo. Så i dag på toalettet kom det mye eggehvite på papiret?? Blankt og veldig strekkbart! Er det mulig å ha dette etter el? Trodde det skulle tørke opp. Kjente på tappen og den var fortsatt høy og sentrert, men var ikke noe slim "oppi der", ville sagt at det var lotionaktig.
Åh så bra syns det var så rart at det kun var på papiret og ikke når jeg tafset etterpå. Men da satser jeg på at jeg er dpoJeg kan noen ganger ha EL-slim i noen dager etter EL, så jeg tror ikke det er helt unormalt Du kan nok stole på tempen!
Ja, sånn har jeg også hatt det. I dag foreksempel. Vet ikke hvorfor det er slik, men jeg har lest på FF at det kan forekomme men om det ikke er så strekkbart men mer som lotion så er det jo veldig vanli å ha det etter EL. Jeg har ihvertfall creamy nesten hver lutealfase, men EKSTRA mye de gangene jeg har vært gravidSkjønner ingenting jeg nå, 2.dag med høy temp og regner med at jeg var dpo. Så i dag på toalettet kom det mye eggehvite på papiret?? Blankt og veldig strekkbart! Er det mulig å ha dette etter el? Trodde det skulle tørke opp. Kjente på tappen og den var fortsatt høy og sentrert, men var ikke noe slim "oppi der", ville sagt at det var lotionaktig.