Vi som temper!

Tåler ikke kaffe lenger jeg. blir så kvalm etter en halv kopp. husker at jeg ble det ved forrige graviditet også i dpo tida. blir spennende å se om det blir to streker på testen til uka :) i tillegg til kvalme har jeg, ømme pupper, og murringer. og ellers vanlige dpo plager.

Her økte tempen fra 36,29 til 36,41 i dag. Kanskje ikke superoverbevisende, men det er sjelden jeg ligger på den tempen uten å være dpo altså. Kanskje 1 dpo i dag? :)
Jeg tror du er dpo!

Her sank tempen med 0,2 i dag, håper det betyr at EL er i dag/morgen!:) kjenner det iallefall i puppene at den ikke er langt unna! aksjer ble lagt inn i går og skal legges inn i kveld om jeg får med mannen ;)

Kan ikke tempdropp være et tegn på at EL er rundt hjørnet?

Tåler ikke kaffe lenger jeg. blir så kvalm etter en halv kopp. husker at jeg ble det ved forrige graviditet også i dpo tida. blir spennende å se om det blir to streker på testen til uka :) i tillegg til kvalme har jeg, ømme pupper, og murringer. og ellers vanlige dpo plager.
Det høres jo unektelig spennende ut da :D Du tester daglig?

Her sank tempen med 0,2 i dag, håper det betyr at EL er i dag/morgen!:) kjenner det iallefall i puppene at den ikke er langt unna! aksjer ble lagt inn i går og skal legges inn i kveld om jeg får med mannen ;)

Kan ikke tempdropp være et tegn på at EL er rundt hjørnet?
Jo, en del får et tempdropp rett før EL, så det er fullt mulig det nærmer seg :) Happy humping!

Foreløpig ser tempen min grei ut. Spent på de neste dagene om den forblir høy eller om den synker og tr kommer :/

Foreløpig ser tempen min grei ut. Spent på de neste dagene om den forblir høy eller om den synker og tr kommer :/
Kjempefin temp :D Håper det er en liten spire som gjør det :) Når ryker første test?

Hei! Jeg vil gjerne spørre dere "tempedamer" om noe.. Jeg er gravid nå, fått svake tester (IKM til lørdag). MEN tempen er ganske lav! Er det et dårlig tegn? Ikke kjempelav, men har vært høyere ved graviditet tidligere(kun tempet i den siste da, det ble jo MA/SA). Tempen nå ligger på 36,7-8 sånn ca, + at den var på 36,5 på dpo 9 (da hadde jeg fått pos. test, så kan ikke være festedipp). Vanlig for meg er å ha 36,3-5 før EL, og 36,8-9 etterpå til IKM. Men da jeg var gravid sist, var jeg på 36,9-37,0 for det meste. Er det et dårligere tegn med lavere temp tror dere? Håper ikke dere blir triste over at jeg skriver her for prøvere når jeg har fått positiv test, men jeg tør ikke flytte før den har blitt hakket sterkere og jeg er over IKM! Og dere har jo mest greie på temp da...

Nå tror jeg EL kan ha vært. har murret mye mer i magen frem mot EL denne gangen..

Var da voldsomt til temphopp i dag!

Back
Topp