Håper du fikk med mannen på aksjer i gårHer økte tempen fra 36,29 til 36,41 i dag. Kanskje ikke superoverbevisende, men det er sjelden jeg ligger på den tempen uten å være dpo altså. Kanskje 1 dpo i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du fikk med mannen på aksjer i gårHer økte tempen fra 36,29 til 36,41 i dag. Kanskje ikke superoverbevisende, men det er sjelden jeg ligger på den tempen uten å være dpo altså. Kanskje 1 dpo i dag?
Jeg tror du er dpo!Her økte tempen fra 36,29 til 36,41 i dag. Kanskje ikke superoverbevisende, men det er sjelden jeg ligger på den tempen uten å være dpo altså. Kanskje 1 dpo i dag?
Jepp, det gjorde jeg Men etter karbonadene da.. Fnis.Håper du fikk med mannen på aksjer i går
Det høres jo unektelig spennende ut da Du tester daglig?Tåler ikke kaffe lenger jeg. blir så kvalm etter en halv kopp. husker at jeg ble det ved forrige graviditet også i dpo tida. blir spennende å se om det blir to streker på testen til uka i tillegg til kvalme har jeg, ømme pupper, og murringer. og ellers vanlige dpo plager.
Jeg håper du har rettJeg tror du er dpo!
Jo, en del får et tempdropp rett før EL, så det er fullt mulig det nærmer seg Happy humping!Her sank tempen med 0,2 i dag, håper det betyr at EL er i dag/morgen! kjenner det iallefall i puppene at den ikke er langt unna! aksjer ble lagt inn i går og skal legges inn i kveld om jeg får med mannen
Kan ikke tempdropp være et tegn på at EL er rundt hjørnet?
jeeej Vi skal på Oktober nå bestemmer jeg at vi stikker fra fs , med hver vår spireJepp, det gjorde jeg Men etter karbonadene da.. Fnis.
Ja det var det som var planen, men rakk å teste i dag tidlig da, så tester igjen i morgen . fortsatt veldig tidlig.Det høres jo unektelig spennende ut da Du tester daglig?
Let's do it!jeeej Vi skal på Oktober nå bestemmer jeg at vi stikker fra fs , med hver vår spire
Ikke enda. Er på jobbHar du tatt en test enda?
Kjempefin temp Håper det er en liten spire som gjør det Når ryker første test?Foreløpig ser tempen min grei ut. Spent på de neste dagene om den forblir høy eller om den synker og tr kommer :/
Tenkte på lørdag, men er tempen fortsatt stigende i morgen ryker det nok en daKjempefin temp Håper det er en liten spire som gjør det Når ryker første test?
Fingers crossedTenkte på lørdag, men er tempen fortsatt stigende i morgen ryker det nok en da