Ahh, skjønnerFordi det er dyrt å bruke det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahh, skjønnerFordi det er dyrt å bruke det
Men jeg tenkte å reise til legen igjen, for å be om å bytte til lutinus. Siden det er mer i pakka, blir det jo rimeligere enn crinone. Skal søke prøverør i samme slengen.Ahh, skjønner
Men jeg tenkte å reise til legen igjen, for å be om å bytte til lutinus. Siden det er mer i pakka, blir det jo rimeligere enn crinone. Skal søke prøverør i samme slengen.Ahh, skjønner
Finfin!Fin temp.
De høye målingene for ei uke siden forstyrrer bildet, men jeg synes fin temp
Vi får se hva ff sier om et par dager
Spent på oppdateringCD 15 and still counting. UL i dag vil nok gi meg noen svar på hva som skjer nedi magen
SpennendeCD 15 and still counting. UL i dag vil nok gi meg noen svar på hva som skjer nedi magen
Lykke til hos legenMen jeg tenkte å reise til legen igjen, for å be om å bytte til lutinus. Siden det er mer i pakka, blir det jo rimeligere enn crinone. Skal søke prøverør i samme slengen.
Har ikke justert noe annet. Og tidspunkt skal være ca samme hver dagDet var mye usikre der, har du prøvd å justere for tid?
Ja, vet ikke hvorfor det blir sånn. Ja, må bare vente å seHmm, da at er det jo rart at alle er sirkler.
Men ang resultat... Så må å du nesten bare vente og se?
Jeg får sirkler når jeg krysser av for sleep deprived.Da tok FF bort krysset og sier jeg ikke har hatt EL.. Min hun sa jeg hadde hatt det, men mulig jeg er bare 7 Dpo i dag, tiden vil vise.. Rart at jeg får sirkler og rundinger på punktene, har tempet til samme tid, ja, ja. Tiden vil vise.. Hadde sikkelig temp dropp i dag hvert fall..
Kanskje det ja.Jeg får sirkler når jeg krysser av for sleep deprived.
Og sikker på at du har reg alt til rette tid, gjennom hele syklusen? At ikke "normaltid" har blitt noe annet enn vanlig?Da tok FF bort krysset og sier jeg ikke har hatt EL.. Min hun sa jeg hadde hatt det, men mulig jeg er bare 7 Dpo i dag, tiden vil vise.. Rart at jeg får sirkler og rundinger på punktene, har tempet til samme tid, ja, ja. Tiden vil vise.. Hadde sikkelig temp dropp i dag hvert fall..
Ahh, ja, det får man. Derfor bruker jeg sleep disturbance eller disrupted sleep når det er urolig søvn som jeg mener ikke skal påvirke tempKanskje det ja.
Edit: det gjør tydeligvis jeg å. Da fant vi ut av det
Jeg tenker at å sette coverline basert på tidligere sykluser var en veldig merkelig ting å gjøre. Jeg har brukt både ff og tcoyf (liksom selve tenpeteorien, taking charge og you fertility) sin programvare og selv om de tenker ulikt om coverline, så tenker begge på inneværende syklus i alle fall.http://www.fertilityfriend.com/home/532ccc
Den sier EL var på søndag.
Men natural cycles (om noen kjenner den??) har satt coverline til 36.30 ut i fra de foregående syklusene og har derfor ikke funnet EL enda. Hva kan man stole på? Coverline denne syklusen var lav forhold til de andre.
Eller, den har vært lav en gang tidligere da, men fortsatt lavere enn hva natural cycles setter.
Hva kan man stole på?