Vi som temper!

Fin temp.

De høye målingene for ei uke siden forstyrrer bildet, men jeg synes fin temp

Vi får se hva ff sier om et par dager
Finfin!

CD 15 and still counting. UL i dag vil nok gi meg noen svar på hva som skjer nedi magen :)

Tror kanskje EL var senere denne pp fikk ikke ordentlig pos EL test og blodprøven viste at ikke EL hadde vært.. Så når jeg ser på grafen min kan jeg kanskje bare være 6 Dpo? Tok bort + på EL test og det ble stiplet kryss.. Vi får se.. Om jeg er 6 Dpo har vi hvertfall bommet på aksjer..

Det var mye usikre der, har du prøvd å justere for tid?

Hmm, da at er det jo rart at alle er sirkler.

Men ang resultat... Så må å du nesten bare vente og se?

Da tok FF bort krysset og sier jeg ikke har hatt EL.. Min hun sa jeg hadde hatt det, men mulig jeg er bare 7 Dpo i dag, tiden vil vise.. Rart at jeg får sirkler og rundinger på punktene, har tempet til samme tid, ja, ja. Tiden vil vise.. Hadde sikkelig temp dropp i dag hvert fall..

http://www.fertilityfriend.com/home/532ccc

Den sier EL var på søndag.
Men natural cycles (om noen kjenner den??) har satt coverline til 36.30 ut i fra de foregående syklusene og har derfor ikke funnet EL enda. Hva kan man stole på? Coverline denne syklusen var lav forhold til de andre.

Eller, den har vært lav en gang tidligere da, men fortsatt lavere enn hva natural cycles setter.

Hva kan man stole på?

Da tok FF bort krysset og sier jeg ikke har hatt EL.. Min hun sa jeg hadde hatt det, men mulig jeg er bare 7 Dpo i dag, tiden vil vise.. Rart at jeg får sirkler og rundinger på punktene, har tempet til samme tid, ja, ja. Tiden vil vise.. Hadde sikkelig temp dropp i dag hvert fall..
Jeg får sirkler når jeg krysser av for sleep deprived.

Og sikker på at du har reg alt til rette tid, gjennom hele syklusen? At ikke "normaltid" har blitt noe annet enn vanlig?

Kanskje det ja:).

Edit: det gjør tydeligvis jeg å:). Da fant vi ut av det:)
Ahh, ja, det får man. Derfor bruker jeg sleep disturbance eller disrupted sleep når det er urolig søvn som jeg mener ikke skal påvirke temp

http://www.fertilityfriend.com/home/532ccc

Den sier EL var på søndag.
Men natural cycles (om noen kjenner den??) har satt coverline til 36.30 ut i fra de foregående syklusene og har derfor ikke funnet EL enda. Hva kan man stole på? Coverline denne syklusen var lav forhold til de andre.

Eller, den har vært lav en gang tidligere da, men fortsatt lavere enn hva natural cycles setter.

Hva kan man stole på?
Jeg tenker at å sette coverline basert på tidligere sykluser var en veldig merkelig ting å gjøre. Jeg har brukt både ff og tcoyf (liksom selve tenpeteorien, taking charge og you fertility) sin programvare og selv om de tenker ulikt om coverline, så tenker begge på inneværende syklus i alle fall.

Jeg tror du kan stole på den, men se det an de neste dagene.

Back
Topp