Alvemamma86
Forelsket i forumet
Tempøkning igjen og sterkere strek i dag det er helt ufattelig at det går ann tre pp på rad men er overlykkelig!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye. Håper spiren klorer seg fastTempøkning igjen og sterkere strek i dag det er helt ufattelig at det går ann tre pp på rad men er overlykkelig!!! Vis vedlegget 99189Vis vedlegget 99190
Hurra! Gratulerer så myeTempøkning igjen og sterkere strek i dag det er helt ufattelig at det går ann tre pp på rad men er overlykkelig!!! Vis vedlegget 99189Vis vedlegget 99190
Gratulerer! Krysser fingrene for at den sitter!Tempøkning igjen og sterkere strek i dag det er helt ufattelig at det går ann tre pp på rad men er overlykkelig!!! Vis vedlegget 99189Vis vedlegget 99190
Altså ikke bra at den er så bakovervendt..Dere som tappetafser:
Omtrent umulig å finne tappen i dag, satt veldig høyt og bakovervendt! Det er vel ikke så bra?
Fortsatt endel eggehvite da
Hadde jeg hatt det hadde jeg tatt det Dpo. Men jeg har ikkeBegynne på crinone eller ikke?
Ikke jeg heller, for gyn fastslo at jeg har nok, utfra blodprøve 7 dpo som var fin.Hadde jeg hatt det hadde jeg tatt det Dpo. Men jeg har ikke
Ja, den testen din var fin. Blir spennende å se temp i morgenIkke jeg heller, for gyn fastslo at jeg har nok, utfra blodprøve 7 dpo som var fin.
11-12 dpo begynner jeg likevel å spotte. Frem mot mens 16 dpo.
Nå tror jeg at jeg har el i dag, så litt spent på temp i morgen
JeppJa, den testen din var fin. Blir spennende å se temp i morgen
Så bra.Fin temp.
De høye målingene for ei uke siden forstyrrer bildet, men jeg synes fin temp
Vi får se hva ff sier om et par dager
Legen sa jeg kunne prøve med crinone fra el.Hva har du beskjed av legen om å gjøre da?
Og hvorfor tviler du da?Legen sa jeg kunne prøve med crinone fra el.
Fordi det er dyrt å bruke detOg hvorfor tviler du da?