Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du symptomer?Så bra! Nå som testen har tørket, ser jeg streken lett
Null og niks! :-/Har du symptomer?
Tar du ny test i morgen?Null og niks! :-/
Ja, såklart Klarer ikke la væreTar du ny test i morgen?
Blir spennende.Ja, såklart Klarer ikke la være
I går hadde jeg varm jente under dyna mi. I dag var jeg alene under dyna mi. Mannen rett ved siden av meg. Ingen unger i senga, ingen logikk på at jeg så tidlig i syklusen har så høy temp
Jaja, jeg har jo noe høyere temp på hormoner enn i mine vanlige sykluser. Så vi får nå bare vente og se.
Ja men sånn er det bare.Så rart.
Kan nok være at du er Dpo i morgen. Håper du får med mannen på litt humpingVis vedlegget 98941 Tempen gikk enda et lite hakk ned i dag. Som dere ser hadde jeg positiv EL-test på tirsdag. Veldig sterk i går morges også, så mulig den ville blitt positiv igjen senere på dagen. Det har gått trått med aksjeinnlegging etter mandag Hvor sannsynlig tror dere det er at egget ikke slipper før sent i kveld? Umulig å si? Har fremdeles EL-smerter, de har vært verst i går og i dag. Dagens temp tilsier vel at egget ikke hadde sluppet enda i morges? I natt har jeg til og med ligget med pysj og sokker på, det gjorde jeg ikke natt til i går.
Dagens temp tilsier at du ikke har hatt el enda, men hopp til sengs om du får ham med
Ja, håper virkelig at det blir aksjer i dag, og at vi rekker EL. Fryktelig frustrerende å gå på pergo og ikke få lagt inn aksjer til rett tid.Kan nok være at du er Dpo i morgen. Håper du får med mannen på litt humping
Det skjønner jeg. Krysser for degJa, håper virkelig at det blir aksjer i dag, og at vi rekker EL. Fryktelig frustrerende å gå på pergo og ikke få lagt inn aksjer til rett tid.
I know.Ja, håper virkelig at det blir aksjer i dag, og at vi rekker EL. Fryktelig frustrerende å gå på pergo og ikke få lagt inn aksjer til rett tid.
Første pergoen min fikk mannen innkalling til spermtest på CD 14. Mistenker at EL var på CD 13 da og... Veldig kjedelig å pine seg gjennom dette til ingen nytte. I dag prøver jeg å si ingenting til mannen, og se hva som skjer. Kanskje lure ham til å tro at EL var i går Forferdelig dårlig tidspunkt for ham å få prestasjonsangst på!I know.
Første pergo min, så ble vi nesten overraska av el, jeg går jo ikke positiv test før den dagen jeg har el viser det seg...