Vi som temper!

I går hadde jeg varm jente under dyna mi. I dag var jeg alene under dyna mi. Mannen rett ved siden av meg. Ingen unger i senga, ingen logikk på at jeg så tidlig i syklusen har så høy temp

Jaja, jeg har jo noe høyere temp på hormoner enn i mine vanlige sykluser. Så vi får nå bare vente og se.

temp hopp i dag, men jeg våknet varm og tempet 1 time senere enn vanlig. så jeg justerte den ned fra 36.77 til 36.67. tempet på nytt etter å ha dratt av meg dyna, men da var den på 36.87 eller noe. tror ikke el har vært enda heller. spent på tempen i morgen

I går hadde jeg varm jente under dyna mi. I dag var jeg alene under dyna mi. Mannen rett ved siden av meg. Ingen unger i senga, ingen logikk på at jeg så tidlig i syklusen har så høy temp

Jaja, jeg har jo noe høyere temp på hormoner enn i mine vanlige sykluser. Så vi får nå bare vente og se.

Så rart. :confused:

Tempen fortsatt høy her, men i dag viste testen negativ! Merkelig, siden jeg fikk svak positiv med tydelig rosa strek i går... Men ble ikke like mye søvn som vanlig i natt, pluss en del kaffe og drikke i går kveld så urinen var ganske utvannet. Hm...

image.jpg Tempen gikk enda et lite hakk ned i dag. Som dere ser hadde jeg positiv EL-test på tirsdag. Veldig sterk i går morges også, så mulig den ville blitt positiv igjen senere på dagen. Det har gått trått med aksjeinnlegging etter mandag:( Hvor sannsynlig tror dere det er at egget ikke slipper før sent i kveld? Umulig å si? Har fremdeles EL-smerter, de har vært verst i går og i dag. Dagens temp tilsier vel at egget ikke hadde sluppet enda i morges? I natt har jeg til og med ligget med pysj og sokker på, det gjorde jeg ikke natt til i går.

Dagens temp tilsier at du ikke har hatt el enda, men hopp til sengs om du får ham med

Vis vedlegget 98941 Tempen gikk enda et lite hakk ned i dag. Som dere ser hadde jeg positiv EL-test på tirsdag. Veldig sterk i går morges også, så mulig den ville blitt positiv igjen senere på dagen. Det har gått trått med aksjeinnlegging etter mandag:( Hvor sannsynlig tror dere det er at egget ikke slipper før sent i kveld? Umulig å si? Har fremdeles EL-smerter, de har vært verst i går og i dag. Dagens temp tilsier vel at egget ikke hadde sluppet enda i morges? I natt har jeg til og med ligget med pysj og sokker på, det gjorde jeg ikke natt til i går.
Kan nok være at du er Dpo i morgen:). Håper du får med mannen på litt humping:)

Ja, håper virkelig at det blir aksjer i dag, og at vi rekker EL. Fryktelig frustrerende å gå på pergo og ikke få lagt inn aksjer til rett tid.
I know.

Første pergo min, så ble vi nesten overraska av el, jeg går jo ikke positiv test før den dagen jeg har el viser det seg...

I know.

Første pergo min, så ble vi nesten overraska av el, jeg går jo ikke positiv test før den dagen jeg har el viser det seg...
Første pergoen min fikk mannen innkalling til spermtest på CD 14. Mistenker at EL var på CD 13 da og... Veldig kjedelig å pine seg gjennom dette til ingen nytte. I dag prøver jeg å si ingenting til mannen, og se hva som skjer. Kanskje lure ham til å tro at EL var i går:rolleyes: Forferdelig dårlig tidspunkt for ham å få prestasjonsangst på!:(

Jeg er glad min mann er sånn at jeg bare sier "fra i dag og til mandag, eller lenger inn temphopp lar vente på seg, minst annenhver dag ". Det sendte jeg sms om i går, og vips, så følger han opp.

Min har også vært grei sånn. Men tydeligvis ikke lengre! Tenker med gru på om vi må videre til IVF:eek:

Back
Topp