Jeg er ikke god på å sove lenge.Håper at du får sove så mye som du trenger. ♡
Og mannen trenger det mer enn meg. Han er heldigvis god på å sove lenge. Så jeg har sikkert ungene på morgenen. Det fortjener han.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ikke god på å sove lenge.Håper at du får sove så mye som du trenger. ♡
Da er jeg 1 dpo.
Og vi teller ned
Når du tester pos begynner jeg å testeJa. Utålmodig allerede. Heldigvis helg!
Når du tester pos begynner jeg å teste
Jeg har bare 2 billigtester, en CB+ og en cbd. Så gidder ikke bestille flerSkal du vente litt ekstra med å teste den runden her? Da håper jeg at jeg tester positivt da.
Jeg har bare 2 billigtester, en CB+ og en cbd. Så gidder ikke bestille fler
Prøver å være litt smartSmart!
Prøver å være litt smart
Ha ha. *kan godt bli sånn her å*Jeg har prøvd før, men de gangene jeg har prøvd det så ender det med en dobbel pakke CB+ fra apoteket og en hastebestilling fra nett.
Helt enig. Vi er medNå skal vi alle få spirer med termin i oktober. Ikke noe mere tull nå! Jeg har 20 tester som skal bli positive, for har ikke lyst tiø å sette i gang prosessen men ivf
Jeg fikk også tempstigning 1-2 dager før positive el-tester sist pp. Jeg fikk positiv g-test 9-10 dpo. Noe som er ganske tidlig. Så jeg hadde sikkert el før tempen steg.Hei dere. Jeg er på CD 11 i dag. Har ikke tempet så mye enda, tempet torsdag og fredag i forrige uke, og så mandag og i dag. Tempen var 36,22 - 36,40 - 36,16 - 36,50. I dag (ganske nettopp) fikk jeg positiv EL-test. Men jeg syns det var litt rart at tempen ser ut til å være på vei opp allerede? Pleier man ikke å få lavere temp rett før EL?
Testene er fra øverst: mandag morgen, tirsdag morgen, tirsdag lunsj.
Vis vedlegget 98666