Vi som temper!

Håper at du får sove så mye som du trenger. ♡
Jeg er ikke god på å sove lenge.

Og mannen trenger det mer enn meg. Han er heldigvis god på å sove lenge. Så jeg har sikkert ungene på morgenen. Det fortjener han.

Her er også mensen over. Det har den egentlig vært i et par dager allerede. Orker ikke stresse med temping på tur i helga, så starter opp mandag :) Og første pergopille er inntatt. Håper håper håper!

Prøver å være litt smart:p

Jeg har prøvd før, men de gangene jeg har prøvd det så ender det med en dobbel pakke CB+ fra apoteket og en hastebestilling fra nett. :p

Synes tempstigningen var fin denne pp :)
ImageUploadedByBV Forum1420882507.283161.jpg

Hei dere. Jeg er på CD 11 i dag. Har ikke tempet så mye enda, tempet torsdag og fredag i forrige uke, og så mandag og i dag. Tempen var 36,22 - 36,40 - 36,16 - 36,50. I dag (ganske nettopp) fikk jeg positiv EL-test. Men jeg syns det var litt rart at tempen ser ut til å være på vei opp allerede? Pleier man ikke å få lavere temp rett før EL?

Testene er fra øverst: mandag morgen, tirsdag morgen, tirsdag lunsj.
image.jpg

Hei dere. Jeg er på CD 11 i dag. Har ikke tempet så mye enda, tempet torsdag og fredag i forrige uke, og så mandag og i dag. Tempen var 36,22 - 36,40 - 36,16 - 36,50. I dag (ganske nettopp) fikk jeg positiv EL-test. Men jeg syns det var litt rart at tempen ser ut til å være på vei opp allerede? Pleier man ikke å få lavere temp rett før EL?

Testene er fra øverst: mandag morgen, tirsdag morgen, tirsdag lunsj.
Vis vedlegget 98666
Jeg fikk også tempstigning 1-2 dager før positive el-tester sist pp. Jeg fikk positiv g-test 9-10 dpo. Noe som er ganske tidlig. Så jeg hadde sikkert el før tempen steg.

Tempen min er skikkelig rar denne mnd. Har steget sakte men sikkert i flere dager. Positiv el test i går og i dag. Men trodde ikke tempen steg før etter el ???

Lilla_86: El-testene blir positive 1-2 dager FØR eggløsningen skjer, så jeg vil tro tempen din går ned i morgen (sannsynligvis el-dag) og deretter stige igjen :)

Back
Topp