Vi som temper!

Hmmmm... Merkelig.... Frisk blødning 8 dpo. Den var ny!

Jeg har forresten fått innkalling til kikkhullsoperasjon for å sjekke egglederen min på sykehuset. Kjenner at jeg ikke har spesielt lyst til det, i og med at jeg hadde den samme operasjonen i forbildelse med exuen i februar i fjor. Vondt! Kan de ikke sjekke det her på en litt mindre invasiv måte?
Festeblødning?:). Tror de nå inn der for å få ordentlig oversikt:)

Festeblødning?:). Tror de nå inn der for å få ordentlig oversikt:)
Jeg kommer uansett ikke til å gjøre det. Synes det er veldig merkelig at de ikke bare sjekket det i fjor? Og hva med røntgen med kontrast eller noe? Ringer sykehuset i morgen.

Jeg kommer uansett ikke til å gjøre det. Synes det er veldig merkelig at de ikke bare sjekket det i fjor? Og hva med røntgen med kontrast eller noe? Ringer sykehuset i morgen.
Er det på den siden det var exu de vil sjekke? For du fjernet ikke egglederen? Jeg hadde gjort det,om jeg hadde fått tilbudet, bare for å utelukke at det et noe faenskap som hemmer for graviditet.

Tenkte meg at en eller annen optimist kom til å si det ;) Har dessverre liten tro på det selv. Registrerer det mer som noe utenom det vanlige.
Man må jo leve i trua :P
OG etter å ha lest en del charter på FF så er det ganske vanlig å ha festeblødning/festedipp rundt 8-9 dpo :) Jeg har trua! :D

Kanskje det kan ha kommet noe arrdannelse i etterkant av inngrepet som de kan fjerne? En venninne av meg hadde masse arrdannelse i eggstokkene/egglederne (husker ikke helt hvilken del) etter en infeksjon. Mye av dette fikk de fjernet under en kikkhullsoperasjon.

Har du prøvd ul med kontrast?
Er det på den siden det var exu de vil sjekke? For du fjernet ikke egglederen? Jeg hadde gjort det,om jeg hadde fått tilbudet, bare for å utelukke at det et noe faenskap som hemmer for graviditet.

Ja, men fikk ikke noe klart svar av UL med kontrast. Jeg kommer ikke til å gjøre den operasjonen igjen. Da får det heller være. Kan ikke gjøre det igjen, være sykmeldt og alt det der...

De fjernet egglederen, jo, så det er den andre siden.

Kanskje det kan ha kommet noe arrdannelse i etterkant av inngrepet som de kan fjerne? En venninne av meg hadde masse arrdannelse i eggstokkene/egglederne (husker ikke helt hvilken del) etter en infeksjon. Mye av dette fikk de fjernet under en kikkhullsoperasjon.
De fjernet adheranser (sammenvoksninger) i krøset sist. Ingen arrdannelse ved egglederne da...

Ja, men fikk ikke noe klart svar av UL med kontrast. Jeg kommer ikke til å gjøre den operasjonen igjen. Da får det heller være. Kan ikke gjøre det igjen, være sykmeldt og alt det der...

De fjernet egglederen, jo, så det er den andre siden.
Nei, jeg skjønner.. Håper du har feste blødning nå og heller får pos test❤️

Hei dere! Nå har jeg omsider bestemt meg for å gi temping et ordentlig forsøk. Tempet i dag, men syntes det var rart at termometeret aldri pep? Har kjøpt babyplantermometer, skal ikke de pipe?

Hei dere! Nå har jeg omsider bestemt meg for å gi temping et ordentlig forsøk. Tempet i dag, men syntes det var rart at termometeret aldri pep? Har kjøpt babyplantermometer, skal ikke de pipe?

Jo, de begynner å pipe når det er ferdig. Hvis det er kaldt kan det ta sin tid. Anbefaler deg å legge det inntil kroppen din litt for å gi det litt varme før du temper. Da går det mye fortere!

Jo, de begynner å pipe når det er ferdig. Hvis det er kaldt kan det ta sin tid. Anbefaler deg å legge det inntil kroppen din litt for å gi det litt varme før du temper. Da går det mye fortere!
Tusen takk for tips:-) målte i tre minutter andre gang, så jeg ble for utålmodig. Kanskje det går bedre i morgen da.

Noen som vet hvor lenge etter egget slipper at tempen stiger? Her steg den fra 36,35-36,56 fra i går til i dag. La inn siste aksjer i går, håper EL var i går :)

Noen som vet hvor lenge etter egget slipper at tempen stiger? Her steg den fra 36,35-36,56 fra i går til i dag. La inn siste aksjer i går, håper EL var i går :)
Det lurer egentlig jeg på å:). Tempen min var 36,47 i går og gikk opp til 36,60 i dag, da er vi Dpo regner jeg, så da har vel egget slippet?:)

Har du bestilt det på billig tester? Mitt piper etter ca 20-30 sek:). Men jeg temper vaginalt:)

Back
Topp