Vi som temper!

Hos noen øker tempen ytterligere etter implantasjon. :) Det kalles trifasisk om man da har tre ulike tempområder (før EL, etter EL og etter implantasjon). Og det er spennende.

Mange får ikke trifasisk når de blir gravide.

Er denne grafen slik? Jeg var da gravid.
ImageUploadedByBV Forum1420464673.285901.jpg

Forfjor sommer var det ja, ikke i fjor. Sommeren 2013. Etter et halvt års prøving. Det er altså over halvannet år siden. Og ikke noe mer. Det er lenge

Virkelig lenge.

For lenge. Bonusen må komme nå. ♡

Vet dere om FF setter EL selv om man har dicardet tempen på (den antatte) EL-dagen?
Det kan den absolutt gjøre. Det er jo 1 dpo tempen stiger. Discarder du den, er det mulig det blir satt el en dag senere, eller i alle fall bare stiplet kryss, mye avhenger også av andre tegn, tester, sekret og tapp

Det kan den absolutt gjøre. Det er jo 1 dpo tempen stiger. Discarder du den, er det mulig det blir satt el en dag senere, eller i alle fall bare stiplet kryss, mye avhenger også av andre tegn, tester, sekret og tapp
Så bra! Da satser vi på fin tempøkning i morgen :)

Av og til kan tempen være i overkant klar i sin tale.

Jeg vet at jeg skal få mens i dag. Jeg trenger det ikke med tskje...

Av og til kan tempen være i overkant klar i sin tale.

Jeg vet at jeg skal få mens i dag. Jeg trenger det ikke med tskje...

Usj. :( Sender deg en klem selv om vi visste at tr er på vei.

Feber én dag. Føler meg fortsatt like dårlig, men kroppen er tydeligvis ferdig med feber. Så da er det tydelig at jeg ikke har hatt EL. Håper at det ikke blir noe kluss nå.

Feber én dag. Føler meg fortsatt like dårlig, men kroppen er tydeligvis ferdig med feber. Så da er det tydelig at jeg ikke har hatt EL. Håper at det ikke blir noe kluss nå.
Fortsatt god bedring, håper egget slipper snart❤️. Her gikk tempen opp enda engang, føler meg varm og begynner å brygge på forskjølese? Æsj, jeg venter jo også på EL..

Fortsatt god bedring, håper egget slipper snart❤️. Her gikk tempen opp enda engang, føler meg varm og begynner å brygge på forskjølese? Æsj, jeg venter jo også på EL..

Takk! :)

Æsj. Så dumt at du begynner å kjenne at du brygger på noe. Håper du finner EL og at du ikke blir syk.

Takk for det:). Håper ikke jeg blir syk nå.. Ny jobb på mandag, så det passer ille dårlig.

Ja, det er ikke noe morsom timing. Du skal være frisk til mandag!

Jaja... Ny syklus igjen..

Back
Topp