Ja, det er vel absolutt bra det.Oj, det var jo kjempe bra.
Så hvorfor jeg spotter vet jeg ikke. Men da prøver vi videre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er vel absolutt bra det.Oj, det var jo kjempe bra.
Hos noen øker tempen ytterligere etter implantasjon. Det kalles trifasisk om man da har tre ulike tempområder (før EL, etter EL og etter implantasjon). Og det er spennende.
Mange får ikke trifasisk når de blir gravide.
Er denne grafen slik? Jeg var da gravid. Vis vedlegget 97512
EnigNei. Det vil jeg ikke si. Dette er trifasisk:
Vis vedlegget 97521
Din ser mer ut som en festedipp, når tempen kan falle ved implantasjon. Det kan også være et godt tegn.
Forfjor sommer var det ja, ikke i fjor. Sommeren 2013. Etter et halvt års prøving. Det er altså over halvannet år siden. Og ikke noe mer. Det er lenge
Virkelig lenge.
Det kan den absolutt gjøre. Det er jo 1 dpo tempen stiger. Discarder du den, er det mulig det blir satt el en dag senere, eller i alle fall bare stiplet kryss, mye avhenger også av andre tegn, tester, sekret og tappVet dere om FF setter EL selv om man har dicardet tempen på (den antatte) EL-dagen?
Ja, det er merkelig det da.. Hmmm. Håper virkelig det klaffer for deg nåJa, det er vel absolutt bra det.
Så hvorfor jeg spotter vet jeg ikke. Men da prøver vi videre.
Så bra! Da satser vi på fin tempøkning i morgenDet kan den absolutt gjøre. Det er jo 1 dpo tempen stiger. Discarder du den, er det mulig det blir satt el en dag senere, eller i alle fall bare stiplet kryss, mye avhenger også av andre tegn, tester, sekret og tapp
Av og til kan tempen være i overkant klar i sin tale.
Jeg vet at jeg skal få mens i dag. Jeg trenger det ikke med tskje...
Fortsatt god bedring, håper egget slipper snart. Her gikk tempen opp enda engang, føler meg varm og begynner å brygge på forskjølese? Æsj, jeg venter jo også på EL..Feber én dag. Føler meg fortsatt like dårlig, men kroppen er tydeligvis ferdig med feber. Så da er det tydelig at jeg ikke har hatt EL. Håper at det ikke blir noe kluss nå.
Fortsatt god bedring, håper egget slipper snart. Her gikk tempen opp enda engang, føler meg varm og begynner å brygge på forskjølese? Æsj, jeg venter jo også på EL..
Takk for det. Håper ikke jeg blir syk nå.. Ny jobb på mandag, så det passer ille dårlig.Takk!
Æsj. Så dumt at du begynner å kjenne at du brygger på noe. Håper du finner EL og at du ikke blir syk.
Takk for det. Håper ikke jeg blir syk nå.. Ny jobb på mandag, så det passer ille dårlig.
Ja, det skal jeg! Nå får jeg stå opp så jeg får løpt fra meg denne følelsen av å bli dårlig.. He he.. Løpe fra sykdom håper jeg nåJa, det er ikke noe morsom timing. Du skal være frisk til mandag!
Æsj da. Lykke til i ny ppJaja... Ny syklus igjen..
Takk <3 Håper på lenger lutealfase enn de siste månedene.Æsj da. Lykke til i ny pp