Vi som temper!

Feber! Temp på 37,3 i dag. Det er en grad mer enn forventet temp i dag. Æsj. Veldig dårlig timing å bli syk nå. (Forventet temp 36,3, fremdeles myk, høy og åpen tapp og eggehvite utflod. Tror fortsatt at jeg venter på EL).
Nei så kjedelig å bli syk nå! :( men godt du har andre tegn å gå ut i fra:) god bedring!

FF gav meg beskjed om at jeg har en mulig trifasisk kurve! Vet at det ikke trenger å bety at en implantasjon har skjedd, men håper veldig!

FF gav meg beskjed om at jeg har en mulig trifasisk kurve! Vet at det ikke trenger å bety at en implantasjon har skjedd, men håper veldig!
Oj så gøy!! :)

Hvis jeg kjøper VIP medlemskap på FF nå, dim gjelder i ett år, kan jeg da pause medlemskapet om jeg blir gravid...?

Eller skal jeg bare kjøpe 30dagers...?

Har prøvd i ett halvt år til nå denne gangen, men har jo ingen peiling på når det skal klaffe. Dermed er det kanskje litt kjipt å kjøpe ettårs om man ikke kan "pause" det..

Hvis jeg kjøper VIP medlemskap på FF nå, dim gjelder i ett år, kan jeg da pause medlemskapet om jeg blir gravid...?

Eller skal jeg bare kjøpe 30dagers...?

Har prøvd i ett halvt år til nå denne gangen, men har jo ingen peiling på når det skal klaffe. Dermed er det kanskje litt kjipt å kjøpe ettårs om man ikke kan "pause" det..
Har forstått at man kan ta pause:)

Jeg pauset mitt da jeg ble gravid i fjor sommer.

Det måtte ha pause i minst to uker før jeg kunne reaktivere det når jeg så mistet 5+2

Kjedelig :-/ Har du noen tegn på at el kan være rett rundt hjørnet eller? De sier jo at det beste (mtp spermkvaliteten) er å humpe annenhver dag. Så dere trenger nok ikke gjøre det hver dag.
Har hatt EL smerter i 4-5 dager nå. Også hatt el slim i to dager nå. Åpen og myk tapp, men negativ el tester. De er sterke nå, men ikke helt positiv. Får bare håpe tempen stiger i morgen :) :)

Er ny på FF jeg. Så hva er trifasisk kurve?
Trifasisk er at den stiger enda en gang, har tre faser. Lav før el, stiger til høy etter el, og enda høyere ei ukes tid senere. Kan tyde på graviditet, men ikke noen sikker indikasjon da man kan være gravid uten, eller ha slik tre faser uten å være gravid

Jeg pauset mitt da jeg ble gravid i fjor sommer.

Det måtte ha pause i minst to uker før jeg kunne reaktivere det når jeg så mistet 5+2

Forrigfjor... :(

Er ny på FF jeg. Så hva er trifasisk kurve?

Hos noen øker tempen ytterligere etter implantasjon. :) Det kalles trifasisk om man da har tre ulike tempområder (før EL, etter EL og etter implantasjon). Og det er spennende.

Mange får ikke trifasisk når de blir gravide.

Da kjøpte jeg ett års VIP medlemskap! Takk for svar :)

Så ser jeg at FF har satt meg også som posible triphasic.

Jeg har ikke hatt det før ved graviditet forresten... Husker ikke om jeg har hatt det før i det hele tatt.

Test er ihvertfall så godt som blenda. (Skygge, men slik har det vært over flere dager...)

Fikk så lyst til å gi deg en klem Sara. I forfjor sommer er alt for lenge siden.. Jeg prøvde i 27 pp på førstemann, det er virkelig ikke gøy.

Jeg fikk forøvrig svar på progesteronprøven min i dag. 32, helt fin. Så da prøver vi letrozol i noen runder til for å se.

Du må ha vært på UL akkurat når den eggposen hadde sprukket. Siden han ikke kunne se noe da. Skal du på UL på CD 13 nå?

Da kjøpte jeg ett års VIP medlemskap! Takk for svar :)

Så ser jeg at FF har satt meg også som posible triphasic.

Jeg har ikke hatt det før ved graviditet forresten... Husker ikke om jeg har hatt det før i det hele tatt.

Test er ihvertfall så godt som blenda. (Skygge, men slik har det vært over flere dager...)

Fikk så lyst til å gi deg en klem Sara. I forfjor sommer er alt for lenge siden.. Jeg prøvde i 27 pp på førstemann, det er virkelig ikke gøy.
Forfjor sommer var det ja, ikke i fjor. Sommeren 2013. Etter et halvt års prøving. Det er altså over halvannet år siden. Og ikke noe mer. Det er lenge

Virkelig lenge.

Du må ha vært på UL akkurat når den eggposen hadde sprukket. Siden han ikke kunne se noe da. Skal du på UL på CD 13 nå?
Han snakka på det, men vi konkluderte med at jeg kunne bruke el tester og tempe, sånn siden den jo åpenbart fungerte disse pillene her, så da slipper jeg ul.

Jeg har liksom ikke tid til det i januar...

Back
Topp