Emiliemor
Gift med forumet
Mulig at du uansett burde høre om du kan få prøve Crinone/Lutinus de neste fem pp'ene med Letrozol.
Utrolig kjedelig at du har sett blod nå.
Jeg er enig. Burde jo kunne prøve det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig at du uansett burde høre om du kan få prøve Crinone/Lutinus de neste fem pp'ene med Letrozol.
Mulig jeg skal høre ja, må bare få det svaret først i alle fall.Mulig at du uansett burde høre om du kan få prøve Crinone/Lutinus de neste fem pp'ene med Letrozol.
Mulig jeg skal høre ja, må bare få det svaret først i alle fall.
Hva bør det minimum være 8 dpo?
Mulig jeg skal høre ja, må bare få det svaret først i alle fall.
Hva bør det minimum være 8 dpo?
Greit nok at jeg ikke trenger det, men jeg får det nå i alle fall enten når jeg snakker med gyn neste gang, eller før jeg får snakke med ham, så da er det jo greit å ta med, siden han ikke har brydd seg om at jeg spotter før.
Google førte meg til verdier som 16 og 20, så da stemmer det greit med det Emiliemor sier.
Greit å ha en ide dersom han mot formodning ringer med svaret.
Men jeg forventer svar i brevs form før eller etter neste helg, så ikke hold pusten i spenning.Greit å være forberedt. Hvertfall hvis han ikke har brydd seg om spottingen. Blir spennende å høre svaret.
Æsj, så tråkig. Blir veldig spennende å høre hva prøven sierDet var nok rosa jeg så.
Spent på den progesteronprøven jeg tok på mandag
Blir spennende å se om tempen skyter i været. Ikke særlig temp hopp enda.. Håper du er Dpo nåJeg er ganske sikker på at jeg er dpo. Men tempen ser kaaanskje ikke sånn ut? Prøvde å ta bort de to høye tempene mine forrige helg.
Jeg får bare vente til i morgen igjen å se.
Neste hakk er jo lavdose fsh-stimulering, altså "hakket før ivf", og da er det muligens ikke unormalt med progesteron, så det kunne vært greit å prøve før. Jeg skal forhøre meg, med mindre blodprøven er skyhøy?
Blir spennende å se om tempen skyter i været. Ikke særlig temp hopp enda.. Håper du er Dpo nå
Har du prøvd å legge inn høyere temp i morgen? Kan se ut til at du er DpoHva tror dere om tempen i dag? Jeg tror jeg er 2 dpo og at jeg har "slow rise". Jeg skal begynne på progesteron etter el så håper jeg snart får et klart svar. Kroppen min liker tydeligvis å ha meg på pinebenken
Har du prøvd å legge inn høyere temp i morgen? Kan se ut til at du er Dpo
Det blir spennende å se på temp i morgenDet kan jeg prøve
Edit: måtte ha høyere temp i morgen og overimorgen så satte få kryss. Slik jeg tenker selv. At jeg blir 2. Dpo i morgen, men det spørs jo om det stiger fremover da bare vente å se