Emiliemor
Gift med forumet
Mulig at du uansett burde høre om du kan få prøve Crinone/Lutinus de neste fem pp'ene med Letrozol.
Utrolig kjedelig at du har sett blod nå.![]()
Jeg er enig. Burde jo kunne prøve det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig at du uansett burde høre om du kan få prøve Crinone/Lutinus de neste fem pp'ene med Letrozol.
Mulig jeg skal høre ja, må bare få det svaret først i alle fall.Mulig at du uansett burde høre om du kan få prøve Crinone/Lutinus de neste fem pp'ene med Letrozol.
Mulig jeg skal høre ja, må bare få det svaret først i alle fall.
Hva bør det minimum være 8 dpo?
Mulig jeg skal høre ja, må bare få det svaret først i alle fall.
Hva bør det minimum være 8 dpo?
Greit nok at jeg ikke trenger det, men jeg får det nå i alle fall enten når jeg snakker med gyn neste gang, eller før jeg får snakke med ham, så da er det jo greit å ta med, siden han ikke har brydd seg om at jeg spotter før.
Google førte meg til verdier som 16 og 20, så da stemmer det greit med det Emiliemor sier.
Greit å ha en ide dersom han mot formodning ringer med svaret.
Men jeg forventer svar i brevs form før eller etter neste helg, så ikke hold pusten i spenning.Greit å være forberedt. Hvertfall hvis han ikke har brydd seg om spottingen. Blir spennende å høre svaret.
Æsj, så tråkigDet var nok rosa jeg så.
Spent på den progesteronprøven jeg tok på mandag
Blir spennende å se om tempen skyter i været. Ikke særlig temp hopp enda.. Håper du er Dpo nåJeg er ganske sikker på at jeg er dpo. Men tempen ser kaaanskje ikke sånn ut? Prøvde å ta bort de to høye tempene mine forrige helg.
Jeg får bare vente til i morgen igjen å se.
Neste hakk er jo lavdose fsh-stimulering, altså "hakket før ivf", og da er det muligens ikke unormalt med progesteron, så det kunne vært greit å prøve før. Jeg skal forhøre meg, med mindre blodprøven er skyhøy?
Blir spennende å se om tempen skyter i været. Ikke særlig temp hopp enda.. Håper du er Dpo nå![]()
Har du prøvd å legge inn høyere temp i morgen? Kan se ut til at du er DpoHva tror dere om tempen i dag? Jeg tror jeg er 2 dpo og at jeg har "slow rise". Jeg skal begynne på progesteron etter el så håper jeg snart får et klart svar. Kroppen min liker tydeligvis å ha meg på pinebenken![]()
Har du prøvd å legge inn høyere temp i morgen? Kan se ut til at du er Dpo![]()
Det blir spennende å se på temp i morgenDet kan jeg prøve
Edit: måtte ha høyere temp i morgen og overimorgen så satte få kryss. Slik jeg tenker selv. At jeg blir 2. Dpo i morgen, men det spørs jo om det stiger fremover dabare vente å se
![]()