Vi som temper!

Mulig at du uansett burde høre om du kan få prøve Crinone/Lutinus de neste fem pp'ene med Letrozol.

Utrolig kjedelig at du har sett blod nå. :(
Mulig jeg skal høre ja, må bare få det svaret først i alle fall.

Hva bør det minimum være 8 dpo?

Sånn som jeg har hørt så bør det være over 20. På furst så står det at det skal ligge på over 15 i lutealfasen, men at 20 skal si at man har eggløsning ganske sikkert. Jeg hadde 25. Jeg fikk crinone. Med pergo hadde jeg bare 17. Ganske sikker på at jeg ikke hadde eggløsning da.

Du trenger egentlig ikke det svaret. Det står ganske tydelig (f.eks. i pakningsvedlegget til Crinone, sjekk felleskatalogen på nett) at ved "mistanke om lavt progesteron" så kan man få behandling, altså om kroppen gir uttrykk for at den ikke har så mye som den trenger. Din konsekvente spotting, også ved EL-stimulering burde være god nok indikasjon alene.

Greit nok at jeg ikke trenger det, men jeg får det nå i alle fall enten når jeg snakker med gyn neste gang, eller før jeg får snakke med ham, så da er det jo greit å ta med, siden han ikke har brydd seg om at jeg spotter før.

Google førte meg til verdier som 16 og 20, så da stemmer det greit med det Emiliemor sier.

Greit å ha en ide dersom han mot formodning ringer med svaret.

Greit nok at jeg ikke trenger det, men jeg får det nå i alle fall enten når jeg snakker med gyn neste gang, eller før jeg får snakke med ham, så da er det jo greit å ta med, siden han ikke har brydd seg om at jeg spotter før.

Google førte meg til verdier som 16 og 20, så da stemmer det greit med det Emiliemor sier.

Greit å ha en ide dersom han mot formodning ringer med svaret.

Greit å være forberedt. Hvertfall hvis han ikke har brydd seg om spottingen. Blir spennende å høre svaret.

Greit å være forberedt. Hvertfall hvis han ikke har brydd seg om spottingen. Blir spennende å høre svaret.
Men jeg forventer svar i brevs form før eller etter neste helg, så ikke hold pusten i spenning.

Ja, han har vært litt gnien på Crinone før, og det er nesten litt rart siden det er naturlig (det er jo helt naturlig, det er jo progesteron, mange andre medisiner er bare etterligninger av noe i kroppen).

Jeg håper også at han kan se argumentet ditt om at du har fem sykluser igjen hvor dere har en plan. Før eventuelt du må "opp et hakk". Crinone er et relativt enkelt virkemiddel i den sammenheng, for det blir mye mer greier om du skal vurdere neste skritt.

Neste hakk er jo lavdose fsh-stimulering, altså "hakket før ivf", og da er det muligens ikke unormalt med progesteron, så det kunne vært greit å prøve før. Jeg skal forhøre meg, med mindre blodprøven er skyhøy?

Jeg er ganske sikker på at jeg er dpo. Men tempen ser kaaanskje ikke sånn ut? Prøvde å ta bort de to høye tempene mine forrige helg.

Jeg får bare vente til i morgen igjen å se.
Blir spennende å se om tempen skyter i været. Ikke særlig temp hopp enda.. Håper du er Dpo nå:)

Neste hakk er jo lavdose fsh-stimulering, altså "hakket før ivf", og da er det muligens ikke unormalt med progesteron, så det kunne vært greit å prøve før. Jeg skal forhøre meg, med mindre blodprøven er skyhøy?

Det får jeg vel innrømme at jeg tviler på, siden du ser rosa nå.

Ja, det blir nok progesteron etter hvert, så derfor tenker jeg at du burde kunne få det nå, parallelt med Letrozol-pakken du allerede har.

Ja, vi får se hva gyn sier.

Testet første test i dag. Blenda. Håper på strek etterhvert nå. Sitter i sofaen og fryser..

Hva tror dere om tempen i dag? Jeg tror jeg er 2 dpo og at jeg har "slow rise". Jeg skal begynne på progesteron etter el så håper jeg snart får et klart svar. Kroppen min liker tydeligvis å ha meg på pinebenken :p

Hva tror dere om tempen i dag? Jeg tror jeg er 2 dpo og at jeg har "slow rise". Jeg skal begynne på progesteron etter el så håper jeg snart får et klart svar. Kroppen min liker tydeligvis å ha meg på pinebenken :p
Har du prøvd å legge inn høyere temp i morgen? Kan se ut til at du er Dpo:)

Det kan jeg prøve :)

Edit: måtte ha høyere temp i morgen og overimorgen så satte få kryss. Slik jeg tenker selv. At jeg blir 2. Dpo i morgen, men det spørs jo om det stiger fremover da :) bare vente å se :)
Det blir spennende å se på temp i morgen:)

Back
Topp