Lillefrø15
Forumet er livet
Håper du får det.Takk <3 Håper på lenger lutealfase enn de siste månedene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får det.Takk <3 Håper på lenger lutealfase enn de siste månedene.
Håper virkelig at denne pp blir siste for oss alleOffisielt cd 1
Offisielt cd 1
Samme her. CD 1 som bare rakkern også. Nesten glad jeg allerede er hjemme fra jobbOffisielt cd 1
Hei, smitter vi hverandre gjennom forumet eller? Haha God bedring til deg ogsåJa, det skal jeg! Nå får jeg stå opp så jeg får løpt fra meg denne følelsen av å bli dårlig.. He he.. Løpe fra sykdom håper jeg nå
Takk for det. Skulle nesten tro det. Kjenner at forkjølelsen kommer, men slåss mot den.. Har hatt planer om å begynne med tran lenge, men utsatt.. Men i dag begynte jegHei, smitter vi hverandre gjennom forumet eller? Haha God bedring til deg også
Her er det heldigvis ikke ekstremt, men jeg bør sikkert gå og skifte (jeg håper denne flylady-runden min etterhvert fører til declutter på bad og soverom så jeg finner den menskoppen!!!)Samme her. CD 1 som bare rakkern også. Nesten glad jeg allerede er hjemme fra jobb
Ja, oktober!Oktober!!!!
Her er det heldigvis ikke ekstremt, men jeg bør sikkert gå og skifte (jeg håper denne flylady-runden min etterhvert fører til declutter på bad og soverom så jeg finner den menskoppen!!!)
Jeg skal jo jobbe til 22 igjen
Har ikke tid til å lete. Den dukker opp når den dukker oppDu burde egentlig finne menskoppen nå, siste mulighet til å bruke den på lenge!
Har ikke tid til å lete. Den dukker opp når den dukker opp
Så dumtJoiner dere i oktober!
Synkende temp, spotting og TR-smerter kan bety bare en ting
Den ser ganske sterk ut. Kanskje egget slipper i dag?Lavere temp i dag, 36,35.. Hadde håpet på tempstigning i dag, men får vente å se tok denne testen i dag, jeg tror den begynner å bli svakere, hva tror dere? Er den positov eller ikke? Vis vedlegget 97865
For meg ser denne fortsatt positiv ut, og jeg vil ikke tro at egget har sluppet riktig enda.Lavere temp i dag, 36,35.. Hadde håpet på tempstigning i dag, men får vente å se tok denne testen i dag, jeg tror den begynner å bli svakere, hva tror dere? Er den positov eller ikke? Vis vedlegget 97865
Festeblødning??Hmmmm... Merkelig.... Frisk blødning 8 dpo. Den var ny!
Jeg har forresten fått innkalling til kikkhullsoperasjon for å sjekke egglederen min på sykehuset. Kjenner at jeg ikke har spesielt lyst til det, i og med at jeg hadde den samme operasjonen i forbildelse med exuen i februar i fjor. Vondt! Kan de ikke sjekke det her på en litt mindre invasiv måte?