Lillefrø15
Forumet er livet
De sier egget lever i 24 timer, så du er bok innafor. Da ligger vi likt daHåper det men håper det slapp send i går ift aksjeinnlegg. Sist var to dager før får krysse fingrene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De sier egget lever i 24 timer, så du er bok innafor. Da ligger vi likt daHåper det men håper det slapp send i går ift aksjeinnlegg. Sist var to dager før får krysse fingrene
Mitt også piper lavt, jeg nå ligge med hode under dynaMitt piper, men piper veldig lavt, og det tar lang tid før det piper også
Jeg hører det somregel ikke, så lenge jeg brukte det oralt hørte jeg.Mitt også piper lavt, jeg nå ligge med hode under dyna
Ja, det er nok ferdig det. Litt fint at de piper lavt, hvert fall på helger, så slipper jeg å vekke mannenJeg hører det somregel ikke, så lenge jeg brukte det oralt hørte jeg.
Nå bare putter jeg inn, finner frem appen på mobilen for å registere, og satser på at den er ferdig når jeg ikke gidder vente mer. Funker fint
Til dere som bruker progesteronstøtte: begynner dere etter el eller ved positiv g-test? Hva bruker dere? Crinone?
Ja, da kan du nok regne at el har værtNoen som vet hvor lenge etter egget slipper at tempen stiger? Her steg den fra 36,35-36,56 fra i går til i dag. La inn siste aksjer i går, håper EL var i går
Da er det bare å vente...Nytt temphopp i dag, FF satte krysset og jeg er 3 dpo
Skal snakke med legen min i dag. Men som hun sa sist, jeg vil ikke bli henvist videre fordi jeg har barn. Men kanskje jeg kan prøve progesteron når jeg klarer å bli gravid, men mister ofte. Får høre hva hun menerJeg skal ta fra etter EL, men det er jo forskjellig fra person til person avhengig av hva legen har bestemt i den aktuelle saken. Mange som skal ta fra positiv test (og det blir ganske mye billigere).
Jeg brukte Crinone først, men gynekologen byttet til Lutinus. Det er egentlig det samme, bare ulike merker.
Er lutinus også krem? Eller er det tabl?Jeg skal ta fra etter EL, men det er jo forskjellig fra person til person avhengig av hva legen har bestemt i den aktuelle saken. Mange som skal ta fra positiv test (og det blir ganske mye billigere).
Jeg brukte Crinone først, men gynekologen byttet til Lutinus. Det er egentlig det samme, bare ulike merker.
Ser forøvrig at lutinus er vaginaltabl. De ineholder 100g prog. Mot crinone som har 90g. Lutinus er også 21 tabl, mot crinone som inneholde 15 doser. Litinus er også billigere ser jegEr lutinus også krem? Eller er det tabl?
Da håper jeg du får pos test om en ukes tidNytt temphopp i dag, FF satte krysset og jeg er 3 dpo
Ja, og jeg gjør det samme Det var jo veldig enkelt, egentlig. Håper mitt piper i morgen. Det målte 36,20 og 36,22, så tror tempen ble rett uansettHar du bestilt det på billig tester? Mitt piper etter ca 20-30 sek. Men jeg temper vaginalt
Det ble det nokJa, og jeg gjør det samme Det var jo veldig enkelt, egentlig. Håper mitt piper i morgen. Det målte 36,20 og 36,22, så tror tempen ble rett uansett
Sånn, da er mensen nesten over, så i morgen planlegger jeg å begynne å tempe. Eller mandag, dersom jeg sover så mye i helga som jeg trenger. Men tviler på at jeg klarer.