Vi som temper!

Mitt også piper lavt, jeg nå ligge med hode under dyna:)
Jeg hører det somregel ikke, så lenge jeg brukte det oralt hørte jeg.

Nå bare putter jeg inn, finner frem appen på mobilen for å registere, og satser på at den er ferdig når jeg ikke gidder vente mer. Funker fint

Jeg hører det somregel ikke, så lenge jeg brukte det oralt hørte jeg.

Nå bare putter jeg inn, finner frem appen på mobilen for å registere, og satser på at den er ferdig når jeg ikke gidder vente mer. Funker fint
Ja, det er nok ferdig det:). Litt fint at de piper lavt, hvert fall på helger, så slipper jeg å vekke mannen❤️

Til dere som bruker progesteronstøtte: begynner dere etter el eller ved positiv g-test? Hva bruker dere? Crinone?

Jeg skal ta fra etter EL, men det er jo forskjellig fra person til person avhengig av hva legen har bestemt i den aktuelle saken. Mange som skal ta fra positiv test (og det blir ganske mye billigere).

Jeg brukte Crinone først, men gynekologen byttet til Lutinus. Det er egentlig det samme, bare ulike merker.

Min mann sover om det tordner, så han våkner ikke av et termometer

Jeg må løfte dyna, og ha termometeret sånn at "høyttaleren" peker oppover (altså, den siden hvor lyden kommer fra). :p

Jeg skal ta fra etter EL, men det er jo forskjellig fra person til person avhengig av hva legen har bestemt i den aktuelle saken. Mange som skal ta fra positiv test (og det blir ganske mye billigere).

Jeg brukte Crinone først, men gynekologen byttet til Lutinus. Det er egentlig det samme, bare ulike merker.
Skal snakke med legen min i dag. Men som hun sa sist, jeg vil ikke bli henvist videre fordi jeg har barn. Men kanskje jeg kan prøve progesteron når jeg klarer å bli gravid, men mister ofte. Får høre hva hun mener :)

Er lutinus også krem? Eller er det tabl?

Sånn, da er mensen nesten over, så i morgen planlegger jeg å begynne å tempe. Eller mandag, dersom jeg sover så mye i helga som jeg trenger. Men tviler på at jeg klarer.

Sånn, da er mensen nesten over, så i morgen planlegger jeg å begynne å tempe. Eller mandag, dersom jeg sover så mye i helga som jeg trenger. Men tviler på at jeg klarer.

Håper at du får sove så mye som du trenger. ♡

Back
Topp