Takk! Du har sikkert rettLilla_86: El-testene blir positive 1-2 dager FØR eggløsningen skjer, så jeg vil tro tempen din går ned i morgen (sannsynligvis el-dag) og deretter stige igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Du har sikkert rettLilla_86: El-testene blir positive 1-2 dager FØR eggløsningen skjer, så jeg vil tro tempen din går ned i morgen (sannsynligvis el-dag) og deretter stige igjen
Hei dere. Jeg er på CD 11 i dag. Har ikke tempet så mye enda, tempet torsdag og fredag i forrige uke, og så mandag og i dag. Tempen var 36,22 - 36,40 - 36,16 - 36,50. I dag (ganske nettopp) fikk jeg positiv EL-test. Men jeg syns det var litt rart at tempen ser ut til å være på vei opp allerede? Pleier man ikke å få lavere temp rett før EL?
Testene er fra øverst: mandag morgen, tirsdag morgen, tirsdag lunsj.
Vis vedlegget 98666
Hvor mye kommer dagens til å rote til bildet?
Jeg har ikke hatt el enda, det tror jeg ikke noe på. Så det er bare... Forstyrrende
Bilde?Tempen føk litt opp igjen i dag, og kan se en svak strek på BT
Neida, EL kan faktisk komme før positiv EL-test. Det har Lykkeliten bevistTakk! Du har sikkert rett
I går når jeg la inn positiv EL-test lagde FF en rød strek på dagen i dag. Når jeg la inn dagens temp, som hadde gått ned igjen, fjernet den streken igjen. Så jeg får vente i spenning og se hva tempen blir de neste dageneNeida, EL kan faktisk komme før positiv EL-test. Det har Lykkeliten bevist
Jeg kan også skimte noe der! Gratulerer
Jeg kan også skimte noe der! Gratulerer
Jeg har tempet siden oktober. Men da termometeret er gammelt, så tenkte jeg kjøpe et nytt. Kom over et fancy og avansert til 249,- Dette måler i øret eller mot pannen.
Nå har jeg brukt det en måned, og det er utrolig ustabilt! Om jeg bruker det 3-4 ganger rett etter hverandre, så endres tempen hver gang!
Må visst kjøpe et nytt.
FF har ikke gitt meg kryss på lenge, men det er nok fordi syklusene var ustabil leeeeenge etter MA.
Hvilket termometer bruker dere?
Lurer på det samme mitt er også gammelt!
Tusen takk!Det anbefales å tempe oralt, vaginalt eller analt, med termometer med to desimaler. For meg blir oralt for ustabilt, så jeg velger vaginalt.
Dette er et kjekt termometer til temping, med to desimaler:
http://www.billige-teste.dk/mobile_product_info.php?cPath=38&products_id=143
Morro. Jeg ser