Vi som temper!

Min har jo avlevert sædprøve et par ganger. Ikke noe han gjør med glede, men det er ikke det som vil være hinderet om vi velger å avstå fra ivf. (vi har jo to fra før, så det blir privat, og det er på mange måter bonusen vi prøver på. Vi har jo to.)

Det har jo faktisk min også gjort to ganger. Det var bra at du minnet meg på det. Han kan jo faktisk levere under press også. Her er det ikke bare å stikke innom når som helst, han har begge gangene måtte levere prøven kl 08:00.

Første pergoen min fikk mannen innkalling til spermtest på CD 14. Mistenker at EL var på CD 13 da og... Veldig kjedelig å pine seg gjennom dette til ingen nytte. I dag prøver jeg å si ingenting til mannen, og se hva som skjer. Kanskje lure ham til å tro at EL var i går:rolleyes: Forferdelig dårlig tidspunkt for ham å få prestasjonsangst på!:(

Håper gullegget løsner nå og at mannen klarer å senke skuldrene. :)

Det har jo faktisk min også gjort to ganger. Det var bra at du minnet meg på det. Han kan jo faktisk levere under press også. Her er det ikke bare å stikke innom når som helst, han har begge gangene måtte levere prøven kl 08:00.
Min har også hatt time for levering, men mer midt på dagen da

Synes temping et noe fantastisk. Fin kurve synes jeg. 9dpo i dag, fikk en supersvak strek på testen i dag :) :) håååper :) ❤️
ImageUploadedByBV Forum1421392021.655313.jpg
ImageUploadedByBV Forum1421392046.054294.jpg

Her har jeg hatt lik temp tre dager på rad. Negativ CB i dag men kan skimte en suuupersvak strek på BT.
ImageUploadedByBV Forum1421394074.470935.jpg
ImageUploadedByBV Forum1421394104.407737.jpg

Gjør du? :) Synes jeg ser den lett, men tror kanskje jeg har fått streksyn :P spent på morgendagens.

Har dere opplevd streker på BT uten å være gravide? Jeg har alltid fått helt BLENDA når jeg ikke har vært gravid.
Jeg gjør:). Jeg har fått skyggestreker, men de er ofte synlige etter fristen:).

Back
Topp