Min har jo avlevert sædprøve et par ganger. Ikke noe han gjør med glede, men det er ikke det som vil være hinderet om vi velger å avstå fra ivf. (vi har jo to fra før, så det blir privat, og det er på mange måter bonusen vi prøver på. Vi har jo to.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første pergoen min fikk mannen innkalling til spermtest på CD 14. Mistenker at EL var på CD 13 da og... Veldig kjedelig å pine seg gjennom dette til ingen nytte. I dag prøver jeg å si ingenting til mannen, og se hva som skjer. Kanskje lure ham til å tro at EL var i går Forferdelig dårlig tidspunkt for ham å få prestasjonsangst på!
Takk, jeg hååååperHåper gullegget løsner nå og at mannen klarer å senke skuldrene.
Min har også hatt time for levering, men mer midt på dagen daDet har jo faktisk min også gjort to ganger. Det var bra at du minnet meg på det. Han kan jo faktisk levere under press også. Her er det ikke bare å stikke innom når som helst, han har begge gangene måtte levere prøven kl 08:00.
Ja det blir spennende å se om den blir sterkere! tempen er i allefall fin, men det kan hende den er pga WY håper den blir sterkere og at spiren klorer seg fast nå!Den der ser jo jeg noe på!
Klarer ikke se om det er rosa, men der er noe!
Så spennende! Kan jo være tidlig også enda? Krysser fingrene for deg jeg!Her har jeg hatt lik temp tre dager på rad. Negativ CB i dag men kan skimte en suuupersvak strek på BT.Vis vedlegget 99037Vis vedlegget 99038
Ja.. Er 11dpo i dag. De andre gangene jeg har vært gravid, har jeg fått + på CB 12 dpo. Så om det ikke skjer i morgen, er jeg redd håpet er ute..Så spennende! Kan jo være tidlig også enda? Krysser fingrene for deg jeg!
Så lenge tanta ikke kommer er det håpJa.. Er 11dpo i dag. De andre gangene jeg har vært gravid, har jeg fått + på CB 12 dpo. Så om det ikke skjer i morgen, er jeg redd håpet er ute..
Ser streken jegSynes temping et noe fantastisk. Fin kurve synes jeg. 9dpo i dag, fikk en supersvak strek på testen i dag håååper Vis vedlegget 99034Vis vedlegget 99036
SpennendeHer har jeg hatt lik temp tre dager på rad. Negativ CB i dag men kan skimte en suuupersvak strek på BT.Vis vedlegget 99037Vis vedlegget 99038
Ser jegSynes kanskje jeg ser streken bedre nå som testen har tørket. Vis vedlegget 99129hva tror dere?
Gjør du? Synes jeg ser den lett, men tror kanskje jeg har fått streksyn spent på morgendagens.Ser jeg
Jeg gjør. Jeg har fått skyggestreker, men de er ofte synlige etter fristen.Gjør du? Synes jeg ser den lett, men tror kanskje jeg har fått streksyn spent på morgendagens.
Har dere opplevd streker på BT uten å være gravide? Jeg har alltid fått helt BLENDA når jeg ikke har vært gravid.