Vi som temper!

For tidlig, og det vet du egentlig. ;-)

Så absolutt håp enda.

Sier Sara, også 7 dpo og uten planer om å teste på noen dager enda.
Jepp, jeg vet :P Men det kaan jo hende jeg er 8 dpo, og det eer jo andre som har fått strek etter fristen på det tidspunktet O:-) Du vet.. En testetøs' argumentasjon.. :P

Jepp, jeg vet :P Men det kaan jo hende jeg er 8 dpo, og det eer jo andre som har fått strek etter fristen på det tidspunktet O:-) Du vet.. En testetøs' argumentasjon.. :P
Jeg vet, men du vet også...

Hei! Noen som vil ta en titt på charten min? Den har satt EL til den 25, og jeg fikk jo pos EL-test også den 26, så tenker jo st EL kanskje var den 26?
http://fertilityfriend.com/home/524600

Kan nok skyldes at du har hatt positiv el-test to dager på rad. Prøv det. FF tar hensyn til tempstigning og el-tester, og de to tingene samsvarer veldig godt både 25 og 26.

Kan nok skyldes at du har hatt positiv el-test to dager på rad. Prøv det. FF tar hensyn til tempstigning og el-tester, og de to tingene samsvarer veldig godt både 25 og 26.
Ja sant nok. Tror du at EL var 25 da? Kanskje vi ikke traff så godt alikevel. Fikk ikke lagt inn noen aksjer i forkant dessverre :(

Ja sant nok. Tror du at EL var 25 da? Kanskje vi ikke traff så godt alikevel. Fikk ikke lagt inn noen aksjer i forkant dessverre :(

Nei, det tror jeg nødvendigvis ikke. Det som kan ha skjedd er at egget slapp på natten til den 26, og at det medfører en tempstigning og positiv test. Ser at du har plottet inn at tappen var høy, myk og åpen den 26, så det er ganske naturlig å tenke at du ikke var ferdig med eggløsningen din den 26 (i hvert fall ikke på det tidspunktet hvor du sjekket). Dere har nok truffet el, så det er bare å håpe at egg og sperm har blitt gode venner ;)

Jeg dropper klokke og våkner i disse tider likevel. Temper og sover
Våknet jeg ikke, så, ja da sov jeg
Samme her. Derfor fikk jeg litt trøbbel med dagens temp...

Hadde våknet mye tidligere enn vanlig, etter dårlig søvn. Nattammer og hadde 30min-1time søvn før første temp og den var på 36,21 kl 06:00.. Hele to timer før vanlig. Så sov jeg videre og tenkte å bare sove i ca to timer, men det ble en del lenger. Så kl 10:30 fikk jeg tempet igjen. Da viste den 36,72, og jeg hadde da hatt ca 4timer sammenhengende søvn.. Lurer litt på hva jeg skal sette inn. Foreløpig har jeg satt en mellomting. Første tempen er typisk "før EL temp" mens andre tempen er typisk "etter EL temp" og jeg tror, men jeg vet ikke, at jeg har hatt EL på julaften eller 1.juledag.... Hva ville dere skrivd....?

Looking gooood, Sara :D

Ja, men ikke helt sikker, jeg var på badet og hjalp min datter to timer tidligere
Ok. Da blir det spennende med morgendagens temp :)

Ja, men ikke helt sikker, jeg var på badet og hjalp min datter to timer tidligere

Satser nå på at det er en annen god grunn for at den vil opp. :)

Back
Topp