Men jeg tenker at jeg slutter å tempe nå. Er vel ikke det helt store poenget. Men jeg er ikke helt klar for å flytte ut av FS helt heller..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare til å holde seg her litt til det. Krysser for at spira klorer seg fastMen jeg tenker at jeg slutter å tempe nå. Er vel ikke det helt store poenget. Men jeg er ikke helt klar for å flytte ut av FS helt heller..
Men jeg tenker at jeg slutter å tempe nå. Er vel ikke det helt store poenget. Men jeg er ikke helt klar for å flytte ut av FS helt heller..
Det kommer rosa crinone rester, blir d riktig å legge inn det som spotting på ff da? Hadde det i går, i dag er det mye mer.
Ja var det jeg og tenkte. Har ført det opp i ff.Kan kanskje være greit for deg å holde oversikten over når det kom?
Kjedelig at du spotter, håper at det bare er såre slimhinner.
Jeg er nøktern ja.Du er så nøktern, Sara Jeg er enig med Lykkeliten!!!
Det er vanskelig å si noe utfra et par målinger.
Har du graf vi kan få se?
Og når temper du? Det er relevant i forhold til at du våknet klokka fem
Jeg tenker det ser ut som om du ikke har hatt el, men dagens måling er din du har markert den, ugyldig så du må vente på i morgen. Som muligens kan bli litt forstyrrelset dersom du har store planer for nyttårsaften...
El 1-2 dager etter positiv test, test i dag også
Happy humpingTestet nå nettopp. Har holdt meg to timer, det ble smilefjes. Så eggløsning har nok ikke vært enda. Før pergoen(sist Mnd) klusset til syklusen min så har jeg pleid å få positiv el test i to dager. Men har ikke elsmerter lenger. Jeg skal bare jobbe til 21 også legge meg tidlig for jeg skal opp tidlig og på jobb i morgen
Happy humping
Håper hun sover søttTakk håper vi får det til i dag. Redd snuppa skal våkne pga alle rakettene
Spennende.Tempen holder seg høy, men herregud så hakkete.