Vi som temper!

Men jeg tenker at jeg slutter å tempe nå. Er vel ikke det helt store poenget. Men jeg er ikke helt klar for å flytte ut av FS helt heller..

Men jeg tenker at jeg slutter å tempe nå. Er vel ikke det helt store poenget. Men jeg er ikke helt klar for å flytte ut av FS helt heller..

Da har jeg lagt grafen din ned i arkivet, og så håper jeg at du snart kan flytte fra FS uten å komme tilbake. :)

Hva er det som skjer med tempen min. Herregud så hakkete og ustabil. Ikke rart man blir forvirra

Det kommer rosa crinone rester, blir d riktig å legge inn det som spotting på ff da? Hadde det i går, i dag er det mye mer.

Det kommer rosa crinone rester, blir d riktig å legge inn det som spotting på ff da? Hadde det i går, i dag er det mye mer.

Kan kanskje være greit for deg å holde oversikten over når det kom?

Kjedelig at du spotter, håper at det bare er såre slimhinner.

Da la jeg inn "juksetemp" på FF for første juledag, siden jeg ikke fikk tempet da. Så når FF hadde den tempen ble EL satt til første juledag. Så da er jeg 4 dpo

Du er så nøktern, Sara ;) Jeg er enig med Lykkeliten!!! :D
Jeg er nøktern ja.

Jeg har tempet i mange, mange år og vet at tempen min går ned og opp og deretter gjerne ned.

Jeg har sett grafen gå opp, gå litt håp, og sett det gå ned etterpå, så mange ganger.

Jeg håper, men jeg tror ikke. Jeg bare venter og ser. Det er for tidlig enda

Jeg kommer nok til å komme med masse spm her fremover ;)

Begynner allerede nå.

I går fikk jeg positiv eggløsningstest. Eggløsningssmerter. Tempen gikk litt opp i går. 36,73(regulerte den ned til 70 siden jeg hadde mer tøy enn jeg pleier)i dag var den 36,65. Men jeg våknet 5 og var mye våken fra 5. Er dette et dårlig tegn? Er vel kanskje for tidlig å si :)

Jeg har ikke hatt eggløsning siden november, så jeg blir jo redd for at egget ikke skal klare å slippe ;) og siden det er første gang med temping så er det vanskelig å analysere(jeg analyserer egentlig altfor mye :p)

Det er vanskelig å si noe utfra et par målinger.

Har du graf vi kan få se?

Og når temper du? Det er relevant i forhold til at du våknet klokka fem

Det er vanskelig å si noe utfra et par målinger.

Har du graf vi kan få se?

Og når temper du? Det er relevant i forhold til at du våknet klokka fem

Jeg har sendt link til grafen til lykkeliten så den kommer sikkert senere :) men legger ved bilde nå.
ImageUploadedByBV Forum1420012975.933300.jpg

Jeg temper kl 7. Jeg sov litt fra kl 5. Men ikke dyp søvn. Sovnet og våknet hele tiden.

Jeg tenker det ser ut som om du ikke har hatt el, men dagens måling er din du har markert den, ugyldig så du må vente på i morgen. Som muligens kan bli litt forstyrrelset dersom du har store planer for nyttårsaften...

El 1-2 dager etter positiv test, test i dag også

Jeg tenker det ser ut som om du ikke har hatt el, men dagens måling er din du har markert den, ugyldig så du må vente på i morgen. Som muligens kan bli litt forstyrrelset dersom du har store planer for nyttårsaften...

El 1-2 dager etter positiv test, test i dag også

Testet nå nettopp. Har holdt meg to timer, det ble smilefjes. Så eggløsning har nok ikke vært enda. Før pergoen(sist Mnd) klusset til syklusen min så har jeg pleid å få positiv el test i to dager. Men har ikke elsmerter lenger. Jeg skal bare jobbe til 21 også legge meg tidlig for jeg skal opp tidlig og på jobb i morgen :)

Testet nå nettopp. Har holdt meg to timer, det ble smilefjes. Så eggløsning har nok ikke vært enda. Før pergoen(sist Mnd) klusset til syklusen min så har jeg pleid å få positiv el test i to dager. Men har ikke elsmerter lenger. Jeg skal bare jobbe til 21 også legge meg tidlig for jeg skal opp tidlig og på jobb i morgen :)
Happy humping:D

Back
Topp