Vi som temper!

Men da fortsetter jeg. Har veldig murring i magen hele tiden. Det kan vel ikke være crinonen vel?

Crinone kan gi alle typiske dpo-symptomer og plager. Vanligvis er det jo progesteron som er årsaken til de tidligste symptomene uansett. Håper likevel at du har ekstra murringer nå pga en spire. :)

Crinone kan gi alle typiske dpo-symptomer og plager. Vanligvis er det jo progesteron som er årsaken til de tidligste symptomene uansett. Håper likevel at du har ekstra murringer nå pga en spire. :)
Ja får håpe det er spire og ikke bare crinone bivirkninger:)

Kanskje jeg kan skravle litt med dere? :) tror muligens jeg hadde EL på julaften eller 1. Juledag. Så nå er det bare å vente.. Godt å endelig få tidlig EL. Har hatt sen EL de siste månedene.

Skal lese meg mer opp på dere senere :)

Spent på tempen i morgen. Håper den fyker opp igjen.
It better! Jeg hadde egentlig bestemt meg for å droppe temping i dag og i morgen for å få litt skikkelig ferie (slippe vekkerklokke), men nå er jeg jo så spent på neste temp :P I dag tidlig våknet jeg bare tilfeldigvis til ca riktig tid, så da tempet jeg likevel. Vi får se hva jeg gjør. Setter sikkert på klokka igjen :p

It better! Jeg hadde egentlig bestemt meg for å droppe temping i dag og i morgen for å få litt skikkelig ferie (slippe vekkerklokke), men nå er jeg jo så spent på neste temp :P I dag tidlig våknet jeg bare tilfeldigvis til ca riktig tid, så da tempet jeg likevel. Vi får se hva jeg gjør. Setter sikkert på klokka igjen :p
Har d sånn jeg og. Men samtidig så er det så spennende å følge med på tempen. Så klarer liksom ikke la være.

Jeg dropper klokke og våkner i disse tider likevel. Temper og sover
Våknet jeg ikke, så, ja da sov jeg

Hei! Noen som vil ta en titt på charten min? Den har satt EL til den 25, og jeg fikk jo pos EL-test også den 26, så tenker jo st EL kanskje var den 26?
http://fertilityfriend.com/home/524600

Tipper FF også har tatt hensyn til at du har lagt inn "ovulation pain" to dager før den har satt krysset. Hva skjer om du fjerner de stat'ene?
Ingen ting :/ hmm

Fremdeles heltrukket linje? Men jeg tror det er pga utfloden at FF setter EL der. Sikker på at utfloden ikke var "Watery" :P
Heltrukket enda ja :) hva er watery utflod da? Hadde masse el-slim begge dager. Kunne trekke laaaaange tråder;)

Heltrukket enda ja :) hva er watery utflod da? Hadde masse el-slim begge dager. Kunne trekke laaaaange tråder;)

Det er vandig utflod, som også er fruktbar utflod, men ikke like som eggehvite. Jeg har det stortsett før og etter eggehvite. På CD 19 skrev du inn creamy som er et tegn på at EL har vært og dette pleier å inntreffe fra 3 dpo. Ut i fra hva jeg har skjønt fra FF så regner den med at man har fruktbar utflod t.o.m 1-2 dpo. Og siden du hadde lite fruktbar utflod allerede 1 dpo, flytter FF EL tilbake en dag. Men det kan jo hende at det stemmer :)

Det er vandig utflod, som også er fruktbar utflod, men ikke like som eggehvite. Jeg har det stortsett før og etter eggehvite. På CD 19 skrev du inn creamy som er et tegn på at EL har vært og dette pleier å inntreffe fra 3 dpo. Ut i fra hva jeg har skjønt fra FF så regner den med at man har fruktbar utflod t.o.m 1-2 dpo. Og siden du hadde lite fruktbar utflod allerede 1 dpo, flytter FF EL tilbake en dag. Men det kan jo hende at det stemmer :)
Hmm, ikke godt å vite :P men jeg er uansett dpo, så får jeg se om de aksjene som ble lagt inn var gode nok :P
Forstår meg ikke helt på FF til tider :P

Negativ test her i dag forresten. Tidlig enda da.

Back
Topp