Vi som temper!

Det ser ut som dpo-land ja. Har du tafset på tappen eller tatt noen EL-tester? Hvis du kun tar temp så kanskje vente og se i morgen tidlig og så begynne i morgen?
Nei har ikke d, tafsing og el tester er ikke noe for meg :p glemmer det bare.. Da trur jeg at jeg venter til i morgen. Takk for svar;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå har jeg bestilt babyplan termometer også. Dere som bruker det.. Bare stapper dere det inn, mens dere ligger i senga, rett etter dere har våkna?

Våkna med dritt migrene og tempen sank MYE, så nå tror jeg snart tanta banker på døra. Ikm i morgen, og da skal jeg ut å fly så det blir sikkert gøy... :(
Da går jeg nok over i pp11 og har 1 sjans til før jeg skal til utredning.

Vis vedlegget 39431

NEI!! :-( DUSTE TEMP!!

Nå har jeg bestilt babyplan termometer også. Dere som bruker det.. Bare stapper dere det inn, mens dere ligger i senga, rett etter dere har våkna?

Jeg bruker ikke akkurat det termometeret, men et ganske likt, så ja jeg bare stapper det inne uten å bevege meg, snakke osv. Synes derfor det er enklest vaginalt, for da slipper jeg å begynne å fomle bak. :p Og hvis jeg synes tempen er "rar" så gjør jeg det to ganger på rad. Og så er det bare å vaske av det, og gjerne desinfeksjon av og til. Som nevnt tidligere pleier jeg å ha det under armhulen først for å varme det opp. Så jeg har to vekkerklokker med 5 minutters mellomrom. Den første er for å legge termometeret i armhulen. Så pleier jeg å sovne igjen. Så neste alarm slår jeg på termometeret og temper. :)

Enig!
Hadde så syyykt håp denne gangen (som vanlig) :( Nå starter mens-smertene også. Da kan egentlig dritt tanta komme så jeg kan få det overstått...

Æsj. Duste-tanta skulle jo ikke komme mer til oss i tempe-tråden. :( Så utrolig kjedelig. Skjønner godt at du synes det er dritt, det er jo det.

Våkna med dritt migrene og tempen sank MYE, så nå tror jeg snart tanta banker på døra. Ikm i morgen, og da skal jeg ut å fly så det blir sikkert gøy... :(
Da går jeg nok over i pp11 og har 1 sjans til før jeg skal til utredning.

Vis vedlegget 39431

Min temp sank har også sunkt enda mer! Håpet om festdipp svinner hen… Tanta har ikke kommet enda da og det har ikke vært noe mer spotting så lever enda i håpet, men likte ikke at tempen såå mye allerede :/

Jeg bruker ikke akkurat det termometeret, men et ganske likt, så ja jeg bare stapper det inne uten å bevege meg, snakke osv. Synes derfor det er enklest vaginalt, for da slipper jeg å begynne å fomle bak. :p Og hvis jeg synes tempen er "rar" så gjør jeg det to ganger på rad. Og så er det bare å vaske av det, og gjerne desinfeksjon av og til. Som nevnt tidligere pleier jeg å ha det under armhulen først for å varme det opp. Så jeg har to vekkerklokker med 5 minutters mellomrom. Den første er for å legge termometeret i armhulen. Så pleier jeg å sovne igjen. Så neste alarm slår jeg på termometeret og temper. :)
Da prøver jeg det :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Min temp sank har også sunkt enda mer! Håpet om festdipp svinner hen… Tanta har ikke kommet enda da og det har ikke vært noe mer spotting så lever enda i håpet, men likte ikke at tempen såå mye allerede :/

Tanta kom hos meg nå...
Håper din temp fyker opp igjen! En av oss burde få en liten spire ;)

Det koster jo bare 119 kr på billig-teste.dk for et nytt babyplan digital termometer med 2 desimaler. Så det og noe å vaske med, og innimellom varm vask og desinfeksjon? Så slipper du engangshylsene. :)

Skjønner godt at dagens temp ble frustrerende for deg ja, vanskelig å vite hva som er riktig når det er sånn. :confused:

Krysser fingrene for at du fremdeles ligger i rute med Bonusen jeg.

I første omgang, et rimlig et med antatt bare en desimal (munn-termometer" fra babyhylla på obs til 39 kr. Tentke måle med begge i munnen nå resten av denne syklusen for å se om det fungerer, i så fall evt ha det ene da til munn og det andre til vaginalt, og vasking regelmessig av det sistnevnte. Litt impulskjøpt når jeg var på handletur alene.

Tempen holder seg oppe, og ikke mer spotting... Men kan uansett ikke tro annet enn at mensen kommer snart iom gårsdagen.

I første omgang, et rimlig et med antatt bare en desimal (munn-termometer" fra babyhylla på obs til 39 kr. Tentke måle med begge i munnen nå resten av denne syklusen for å se om det fungerer, i så fall evt ha det ene da til munn og det andre til vaginalt, og vasking regelmessig av det sistnevnte. Litt impulskjøpt når jeg var på handletur alene.

Smart. Jeg har jo "enkle" grafer å tyde selv med bare 1 desimal på vaginal temping. :) Og 39 kr er det jo verdt? Selv om du ender i juli. ;)

Lager du et gratis FF-brukernavn da, til ekstra-grafen din? Eller kan man ha to grafer på VIP-versjonen din?

Vi får se, i første omgang bare tester jeg det ut denne syklusen.

Deretter blir det enten å bruke den på mobilen på en annen app, eller at jeg oppretter en gratis-greie på FF med annen e-post, ja. vi får se.

Vi får se, i første omgang bare tester jeg det ut denne syklusen.

Deretter blir det enten å bruke den på mobilen på en annen app, eller at jeg oppretter en gratis-greie på FF med annen e-post, ja. vi får se.

Ja, og kanskje du ikke rekker en ny syklus uansett. :) Venter spent på at du skal teste.

Det hadde jo vært enda mer spennende, selvsagt. Om det ikke blir noen ny syklus er 39 kr for et termometer ikke mer enn at det er ok...

Jeg kommer også til å opprette en bruker til på FF :-) For å se forskjell på oral og vaginal temping. :-)

Jeg kommer også til å opprette en bruker til på FF :) For å se forskjell på oral og vaginal temping. :)

Bare si ifra på pm, så legger jeg inn så du har to grafer i hovedinnlegget. :)

Det hadde jo vært enda mer spennende, selvsagt. Om det ikke blir noen ny syklus er 39 kr for et termometer ikke mer enn at det er ok...

Nei. Kan glatt miste mer enn 39 kr for å få en positiv test nå, for å snu det på hodet. :p

Det er bare å bestemme seg før jeg våkner i morgen.

Babyplan i munnen, som alltid har vært brukt der, og "munntermometer" fra babyhylla på obs til vaginalt, eller motsatt?

Det er bare å bestemme seg før jeg våkner i morgen.

Babyplan i munnen, som alltid har vært brukt der, og "munntermometer" fra babyhylla på obs til vaginalt, eller motsatt?

Du burde ha bestemt deg før du skal finne ut av det i ørska hvert fall. Og det er veldig greit å ha en så god fordeling at dersom du synes den ene avlesningen ble rar og vil ta en ny en så stikker du ikke noe feil sted på andre forsøket...

Back
Topp