Vi som temper!

Trykk på dem, så blir de større :)

Men jeg gjorde det :) ble ikke noe større her! (Sitter på telefonen altså.. ) :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Trykk på nickan ved siden av bildan :)

Bare et lite spørsmål til... Er el der den røde streken går loddrett over skjemaet?

Jeg vurderer også å tempe vaginalt neste måned. Bruker dere vanlig feber termometer til å ha i rompa? :-P Har et liggende som vi egentlig aldri bruker. Så kan jo bruke det egentlig :-) Sara: Så mystisk me tenpe din. argh. Håper den siste stemmer. Hvordan er tempen din lykkeliten, er du klart i dpo land?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hvor lenge holder temperaturen seg forhøyet etter el? :)

Synker som regel den dagen du får ikm. Holder seg høy hvis du er gravid:-)

Synker som regel den dagen du får ikm. Holder seg høy hvis du er gravid:-)

OK :) ikke tenkt Over dette temp greiene før nå. Hadde plutselig 37,5 på kvelden uten å være syk, så måtte sjekke på morran også. Og jammen var den over 37! Pleier vanligvis å ligge på 36, ettellerannet :) (har iallfall gjort det når jeg har tatt tempen før) men da er det ganske normalt med 37+ nå :)

(vaginal temping vurderes absolutt!)

Det koster jo bare 119 kr på billig-teste.dk for et nytt babyplan digital termometer med 2 desimaler. Så det og noe å vaske med, og innimellom varm vask og desinfeksjon? Så slipper du engangshylsene. :)

Skjønner godt at dagens temp ble frustrerende for deg ja, vanskelig å vite hva som er riktig når det er sånn. :confused:

Krysser fingrene for at du fremdeles ligger i rute med Bonusen jeg.

4 dpo!! Kan seee det nærmer seg testing for hver dag som går!! Bare mellom 6 og 10 dager igjen! Får se hvor lenge jeg klarer å vente :)

- Taster med appen -

Hvordan er tempen din lykkeliten, er du klart i dpo land?

JA! :) Det er jeg gitt. Egentlig er 36,5 og oppover dpo-temp hos meg, men om jeg bare tar "turen innom" 36,5 en dag så vil jeg ikke si sikkert dpo. Nå er den på vei oppover. Så FF sier også dpo! :D JIPPI!

4 dpo!! Kan seee det nærmer seg testing for hver dag som går!! Bare mellom 6 og 10 dager igjen! Får se hvor lenge jeg klarer å vente :)

- Taster med appen -

Jeg er 3 dpo og skal kun vente til 10 dpo altså. Lengre ventetid er urealistisk! :p

Jeg stod opp kl. 7 i dag jeg. Kunne ikke sove mer for var så spent på at EL-testen skulle være enig med tempen min. Og dagens var klar negativ! Endelig! :D

Her er testene mine;

20131109_104038.jpg

Våkna med dritt migrene og tempen sank MYE, så nå tror jeg snart tanta banker på døra. Ikm i morgen, og da skal jeg ut å fly så det blir sikkert gøy... :(
Da går jeg nok over i pp11 og har 1 sjans til før jeg skal til utredning.

ImageUploadedByBV Forum1383991272.558393.jpg

Våkna med dritt migrene og tempen sank MYE, så nå tror jeg snart tanta banker på døra. Ikm i morgen, og da skal jeg ut å fly så det blir sikkert gøy... :(
Da går jeg nok over i pp11 og har 1 sjans til før jeg skal til utredning.

Vis vedlegget 39431

Æsj, så kjedelig temp! :(

Trur dere at jeg kan begynne med Wild Yam? Jeg trur jeg er i dpoland men usikker..

Trur dere at jeg kan begynne med Wild Yam? Jeg trur jeg er i dpoland men usikker..

Det ser ut som dpo-land ja. Har du tafset på tappen eller tatt noen EL-tester? Hvis du kun tar temp så kanskje vente og se i morgen tidlig og så begynne i morgen?

Back
Topp