Vi som temper.

Det er det jeg lurte på. 1-2 dpo???
 
Jeg ser du dessverre fikk svaret i dag.

Mitt svar ville vært at det kunne være begge deler, dessverre bare vente og se hva som skjer i dag, og da fikk du ikke det svaret du ønsket.

Ja, jeg fikk svaret mitt i dag og selvfølgelig "feil" svar da. Men ser ut som jeg hadde kort fase fra eggløsning og til mens. Om jeg hadde el den dagen jeg fra egghvite og til cream, så ble jo den fasen på 10 dager. Eller er det mulig å ha el-slim etter eggløsning.
 
Tenkte å begynne å tempe jeg også. Bare begynner, aner ikke hvor i syklussen jeg en, men prøver for det. Skal gå å lete frem termometeret med en gang, kjøpte det sist vi prøvde, men gadd ikke prøve alikevel. Men denne gangen har jeg bare hatt mensen en gang siden fødselen, og blødde på dag 19-20, og er på dag 36 nå, og ikke noe mer. Da vil jeg jo faktisk finne ut om jeg har el også:)
 
Det er det jeg lurte på. 1-2 dpo???

Ja, iallefall 1, du får vel snart sånn dotta linje da? Håper den holder seg oppe! :D :D Så spennende!
 
Får linje når man er 3 dpo, eller etter tre høye målinger da. Dottet eller strek avhengig av om tegnene er enige.

Dumt at jeg skadet hånden min så det ble avlyst sengekos i går...
 
Får linje når man er 3 dpo, eller etter tre høye målinger da. Dottet eller strek avhengig av om tegnene er enige.

Dumt at jeg skadet hånden min så det ble avlyst sengekos i går...

Okei! Takk for avklaring :) Håper det er noen svømmere der som har funnet egget! Om du er 1 dpo så kan dere vel rekke det om dere har sengekos i kveld? 24- 36 timer eller noe sånt egget lever?
 
Et døgn ja, og vi får se om vi prøver i kveld, armen er bedre i det minste. Ikke bra da...
 
Hurra! Etter mye om og men har jeg fått termometeret i posten, så da stiller jeg inn klokka på grisetidlig i morgen for å begynne tempe. Regner i grunn med at el har vært her, og at tr står for døren om en ukes tid. Men kjekt å ha litt tid å øve seg på da.
 
Ikke det nei...
 
Tror ikke jeg klarte å måle helt rett i morges.. fikk en temp på 35,90 første gang og måtte bare prøve igjen. Da viste den 35, 99. Dette høres jo bare urealistisk ut?
 
Tror ikke jeg klarte å måle helt rett i morges.. fikk en temp på 35,90 første gang og måtte bare prøve igjen. Da viste den 35, 99. Dette høres jo bare urealistisk ut?
Det er normaltemperaturen min før eggløsning.. Så synker den bittelitt før den stiger til ca 36,50 på meg..
 
Hvor måler du? Munnen? Og den var lukket før du målte?

Jeg har somregel ikke temp under 36, men ikke så langt over heller akkurat.
 
Mm, under tunga. Tror ikke jeg lå å gapet først.. Kanskje litt umulig å vite i ørska men.. :) godt å høre at det ikke er så usannsynlig likevel da :)
 
Jeg glemte forresten å tempe i dag. Jeg kom på det når jeg kom ut av dusjen :p Da var det litt for seint.. Men men. Får huske det i morgen da!
 
Etter dusjen er litt for sent ja :)

Men, ny sjangs i morgen. Og dagen etter .Og etter, og... ja, mange nye sjangser.
 
Ja, heldigvis :)
 
Jeg var ikke spesielt overrasket over den lave tempen, for jeg fant jo slim, sikkelig slim, før jeg la meg, så jeg tok med meg mannen til sengs. Og har varslet ham om at han skal få sjangs en gang til i løpet av helga...

Men EL-testene er rett og slett så negative som det er teknsik mulig å være, så det er sånnsett ikke så trolig med EL sånn helt umiddelbart uansett da. Vi får nå bare prøve, tempe, evt teste, og se hva som skjer.
 
Back
Topp