Vi som temper.

At el var den 4? Vet du et sted hvor jeg kan lese meg litt på tempingen så jeg kan forstå litt mer selv?

Leser du greit på engelsk? Siden pernille.info er tatt ned er den lettest tilgjengelig kilden jeg vet om i farta fertilityfriend. Der har de ulike "charting lessons". I alle fall får man dem tilsendt på mail når man har registrert seg mener jeg, også kan man ta "tester" for å se om man har skjønt det og sånn.

skal se om jeg finner det på nettsiden også,
 
Du må visst registrere deg, men det kan du gjøre gratis, og da får du tilgang til deres gratis tempe-opplæring.

(eller så kan du spørre og grave, så svarer vi selvagt gjerne, men jeg har lest timesvis og dagevis om dette over mange år, så det er mye jeg ikke vet helt hvor jeg har lest og hvor jeg har lært... Kildehenvisninger er således ikke min styrke.)
 
Du må visst registrere deg, men det kan du gjøre gratis, og da får du tilgang til deres gratis tempe-opplæring.

(eller så kan du spørre og grave, så svarer vi selvagt gjerne, men jeg har lest timesvis og dagevis om dette over mange år, så det er mye jeg ikke vet helt hvor jeg har lest og hvor jeg har lært... Kildehenvisninger er således ikke min styrke.)
Tusen takk :) da skal jeg prøve meg på dette etter jobb i dag :)
 
Sånn, litt endring i førsteinnlegget sånn at man får linker som funker til å finne grafene våre også om man bruker BV-app.

Men, har på følelsen av at det er noen jeg har glemt? Jeg får ikke lagt ut noe som er brukbart i oversikten fra dem som deler "stillbilder" heller enn sånne selv-oppdaterende eller link til oppdatert chart da, for slike tilfeller er det bedre å bare poste dem i innlegget med det spørsmålet man har, men om flere har FF (eller annet nett-basert, delingsvennlig) chart de vil ha med, er det bare å si fra.
 
Har jeg oversett den? Iler inn og leter.
 
Sånn, da har jeg fått med den jeg hadde oversett også.

Er det flere som vil være med er det bare å hyle, og hyl litt ekstra om jeg ikke ser det.
 
Men nå gjør du ikke det, sant?

For jeg tok vekk at den skulle dele Special, Custom Signs, mood and energy data

Kan også velge at den ikke skal dele når du har hatt sex, eller graviditetstester du har tatt.

Nei, nå er er det borte :D Tusen, tusen takk for hjelpen! :D

 
Hvordan deler jeg linken da? Mente du hadde lagt ut hvordan her inne, men fant det ikke.
 
Mente også jeg hadde skrevet det, men når du har funnet ut hvor du endrer innstillingene til denne siden, så nærmer du deg veldig. I stedet for setup velger du "get code" samme sted, og bruker den for er for bboard, forum og sånn med [url-greier.
 
Mente også jeg hadde skrevet det, men når du har funnet ut hvor du endrer innstillingene til denne siden, så nærmer du deg veldig. I stedet for setup velger du "get code" samme sted, og bruker den for er for bboard, forum og sånn med [url-greier.

Skal jeg lime den inn i signaturen min eller kan jeg da lime den inn i et innlegg?
 
Spørs hva du vil

I signatur om du vil ha den der, i innlegg om du vil jeg skal legge den i toppinnlegget, jeg har min begge steder (jeg ga opp ticker siden jeg ikke aner sykluslengde, så da fikk denne gjøre nytten)
 
Da la jeg deg til i førsteinnlegget, synes de er kjekt at vi kan ha en kjapp oversikt der,
 
Takker :)

Med tanke på at jeg fikk en ned gang i dag, ser det dårlig ut eller er det normalt, med tanke på graviditet?
 
l
 
Jeg ser du dessverre fikk svaret i dag.

Mitt svar ville vært at det kunne være begge deler, dessverre bare vente og se hva som skjer i dag, og da fikk du ikke det svaret du ønsket.
 
Hva tror dere om min, forresten?
 
Jeg har kommet på at min datter våknet litt etter tre. Hun kom altså inn til oss litt mindre enn tre timer før jeg målte klokka seks. Usikker temp, spent på neste. Den kommer til å være ugyldig grunnet våkning, forbereder jeg meg på. Så jeg ikke blir skuffet.
 
Dette så da lovende ut! Har du hatt eggløsning?
 
Back
Topp