Vi som temper.

At du har tre målinger på rad som er høyere enn de siste seks målingene før de steg.
 
Legger du det inn i ff finner den det for deg, men helst registrere sekret også der.
 
En dag, eller over tid? Trenger å se grafen for å svare, men har ikke fått ordnet linker som virker på app'en.

To dager nå som var lavere enn under TR.
 
Muligens helt normalt, skal prøve å få sett på den i kveld. Men i utgangspunktet hadde jeg ikke bekymret meg for det, nei.
 
skal vi se, det er ikke så lett å se så mye om hva som er normalt for deg og din syklus etter så kort tid med temping, så i første omgang hadde jeg rett og slett tenkt "helt sikkert helt normalt". Dernest er det jo mange av tempene dine som har sirkel, ikke prikk, du temper ikke til fast tid, noe som også gjerne bidrar til "opp og ned"-graf (det er ikke helt fritt for det hos meg heller, kan du se)

I alle fall, bare fortsett å tempe, registrer så mye info som du har, og etterhvert vil det danne seg et mønster. Det tar 1-2 sykluser før man har blit kjent med hva som er normalt for seg selv rett og slett. Det er veldig lærerik om man ønsker å sette seg inn i det.
 
Jeg har forøvrig fortsatt negative EL-tester, men på dagens kan man i alle fall skimte en svaaaaak strek, så kanskje det blir streker der etterhvert...
 
Jeg temper i seks- sju tida hver morgen. Ble flere sirkler nå fordi jeg testa kvart på seks, når jeg skulle opp. Vi får se da, mulig jeg bare er sånn :p
 
Ja, blir streken tydeligere når det nærmer seg? Har kjøpt sånne med smilefjes i tillegg jeg, til å ta når jeg er usikker på den andre.
 
Om du jevnt over tester kvart på seks vil den vel justere "normaltiden som gir prikk" til å være 5:15-6:15 sånn ca. Men, du vil over tid se om dette er problematisk eller ei, og du vil bli mer kjent med hva som er normalt for deg.
 
EL-testene sist syklus var sånn:
Blendahvit-ser hvor det skal komme en strek-ser svakt at der er en strek-ser en strek som er ca sånn som den andre-svak strek-blendahvitt.

Nå har jeg derved kommet til "nivå tre" utfra sånn det gikk sist. Så får vi se. 15 dager etter "ser en strek sånn ca som den andre" kom mensen.

Jeg tar dessverre testene litt for sent på kvelden egentlig da, tre dager i uka er jeg ikke hjemme før klokka 21, og jeg drar ikke med meg slike tester på jobb altså.
 
Det holder seg oppe, ser ut som el kom tidligere? I hvert fall ikke når den skulle komme :p
 

Vedlegg

  • uploadfromtaptalk1360132849620.jpg
    uploadfromtaptalk1360132849620.jpg
    51,7 KB · Visninger: 59
I dag gikk tempen ned med 0,38 grader. Er ca 10 DPO.

Og er det noen måte å kun vise charten og ikke alt under på FF, når man skal dele? Med unntak av sekret og det?
Har lagt til en del ting, som jeg følger med selv, som jeg ikke ønsker at andre skal se. Om noen skjønner hva jeg mener.
 
Det holder seg oppe, ser ut som el kom tidligere? I hvert fall ikke når den skulle komme :p

Ser ut som om du kanskje er 2 dpo? Det er ikke vanlig å "bekrefte" EL-datoen før man har 3 høye da,
 
I dag gikk tempen ned med 0,38 grader. Er ca 10 DPO.

Og er det noen måte å kun vise charten og ikke alt under på FF, når man skal dele? Med unntak av sekret og det?
Har lagt til en del ting, som jeg følger med selv, som jeg ikke ønsker at andre skal se. Om noen skjønner hva jeg mener.

Jeg skjønner hva du mener.

Hvor mye ser du på min? Ser du "alle symptomene" eller bare like mye som på det lille bildet i signaturen min, om du trykker på den og gå inn på "dele-siden" min? Jeg skal undersøke litt om hva man kan velge av innstillinger der evt, men sjekk først nå hva du ser, jeg har regustrert 19 ulike fargekodede symptomer
 
Jeg skjønner hva du mener.

Hvor mye ser du på min? Ser du "alle symptomene" eller bare like mye som på det lille bildet i signaturen min, om du trykker på den og gå inn på "dele-siden" min? Jeg skal undersøke litt om hva man kan velge av innstillinger der evt, men sjekk først nå hva du ser, jeg har regustrert 19 ulike fargekodede symptomer

Jeg ser alle symptomene når jeg går inn på "dele-siden" din.
 
Tror jeg fant det, for "setup for home page" der kan man krysse av litt av hvert.

Om du går på "sharing" og under "charting home page" finner du "setup", der kan du krysse av for hva du vil skal vises og ikke vises.
 
Jeg ser alle symptomene når jeg går inn på "dele-siden" din.

Men nå gjør du ikke det, sant?

For jeg tok vekk at den skulle dele Special, Custom Signs, mood and energy data

Kan også velge at den ikke skal dele når du har hatt sex, eller graviditetstester du har tatt.
 
Back
Topp