Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok tusen takkLegger du det inn i ff finner den det for deg, men helst registrere sekret også der.
En dag, eller over tid? Trenger å se grafen for å svare, men har ikke fått ordnet linker som virker på app'en.
Det holder seg oppe, ser ut som el kom tidligere? I hvert fall ikke når den skulle komme
I dag gikk tempen ned med 0,38 grader. Er ca 10 DPO.
Og er det noen måte å kun vise charten og ikke alt under på FF, når man skal dele? Med unntak av sekret og det?
Har lagt til en del ting, som jeg følger med selv, som jeg ikke ønsker at andre skal se. Om noen skjønner hva jeg mener.
Jeg skjønner hva du mener.
Hvor mye ser du på min? Ser du "alle symptomene" eller bare like mye som på det lille bildet i signaturen min, om du trykker på den og gå inn på "dele-siden" min? Jeg skal undersøke litt om hva man kan velge av innstillinger der evt, men sjekk først nå hva du ser, jeg har regustrert 19 ulike fargekodede symptomer
At el var den 4? Vet du et sted hvor jeg kan lese meg litt på tempingen så jeg kan forstå litt mer selv?Ser ut som om du kanskje er 2 dpo? Det er ikke vanlig å "bekrefte" EL-datoen før man har 3 høye da,
Jeg ser alle symptomene når jeg går inn på "dele-siden" din.