Vi som temper.

jeg er helt ny når det gjelder temping. så jeg lurer på noe så sumt som: skal tempraturen synke eller øke når man har EL?
 
så når vet jeg at jeg har el? vis ikke tempen øker før etter el.
 
For noen går tempen litt ned før EL, men tror ikke det gjelder alle. Jeg er ikke noe ekspert på temping selv, har akkurat begynt :) Jeg bruker EL- testere ved siden av
 
Du ser det ikke sikkert på tempen før etter nei. Derfor kombinerer vi helst med å observere sekret.
 
Ja, ang sekret, når skal den bli kremete? Hvor i syklusen? Jeg har mye sekret nå, og det er litt smålig kremete.
 
ELtesten min var negativ, som ventet :) Vi har vært flinke til å ha oss annenhver dag hittil da! Det er litt vanskelig å holde seg :p Men da blir det enda bedre og enda mer spennende når vi "får lov" :p Vi har liksom motsatt problem enn det som er vanlig i prøvefasen! Men jeg bare nyter det så lenge det er den veien..
 
DA har jeg ordnet FF Og den fant el som kom 4-5 dager tidligere i følge denne. Hvor sannsynlig er det at dette stemmer?
chartgraph_module.php
 
Litt vanskelig å si uten sekretobservasjoner, FF har også bare laget "dottet linje" hvilket vil si at den ikke er helt sikker, og den vil kunne endre sin mening senere, potensiet. Har du noen formening om sekret (altså utflod) den siste tiden? Den er jo våt, og slimete før EL, og tørker opp etter EL, men om man ikke sjekker er det ikke så greit å vite, samt at mye sex kan forstyrre bildet en del...
 
Ja, ang sekret, når skal den bli kremete? Hvor i syklusen? Jeg har mye sekret nå, og det er litt smålig kremete.

Når det blir kremete varierer, og ingen er helt lik. Jeg har kremet det meste av syklusen jeg, og svært lite av det tørre, klissete greiene.
 
Litt vanskelig å si uten sekretobservasjoner, FF har også bare laget "dottet linje" hvilket vil si at den ikke er helt sikker, og den vil kunne endre sin mening senere, potensiet. Har du noen formening om sekret (altså utflod) den siste tiden? Den er jo våt, og slimete før EL, og tørker opp etter EL, men om man ikke sjekker er det ikke så greit å vite, samt at mye sex kan forstyrre bildet en del...
Har latt være å sjekke denne mnd, har drukket solvipekt så det har vært mye, og er fortsatt en del :p ok, da skal jeg følg med. Takk for tydehjelp ;)
 
Om du fortsatt har en del, og er ganske sikker på at det er ditt sekret, ikke noe som har med sex å gjøre, så er jeg ikke så sikker på at den angitte EL er rett, muligens heller i går?
 
Hvor lang syklus pleier du ha, egentlig, er den stabil av en viss lengde, eller'?
 
Når det blir kremete varierer, og ingen er helt lik. Jeg har kremet det meste av syklusen jeg, og svært lite av det tørre, klissete greiene.

Okei takk :D
 
Du mener den skulle vært dag 18 fordi...? Du vet at den pleier være da basert på...?
 
Jeg var ikke spesielt overrasket over den lave tempen, for jeg fant jo slim, sikkelig slim, før jeg la meg, så jeg tok med meg mannen til sengs. Og har varslet ham om at han skal få sjangs en gang til i løpet av helga...

Men EL-testene er rett og slett så negative som det er teknsik mulig å være, så det er sånnsett ikke så trolig med EL sånn helt umiddelbart uansett da. Vi får nå bare prøve, tempe, evt teste, og se hva som skjer.

Det var denne jeg skulle sitere. Skjøvet ikke hva appen fant på.. kjenner ikke igjen du andre sitatet heller :p
 
Back
Topp