Vanillatwin
Elsker forumet
jeg er helt ny når det gjelder temping. så jeg lurer på noe så sumt som: skal tempraturen synke eller øke når man har EL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg er helt ny når det gjelder temping. så jeg lurer på noe så sumt som: skal tempraturen synke eller øke når man har EL?
Dette blir nå det nyeste!
Ja, ang sekret, når skal den bli kremete? Hvor i syklusen? Jeg har mye sekret nå, og det er litt smålig kremete.
Ser du ut som jeg siterte noe rart i forrige innlegg, eller et det appen som tullet?
Har latt være å sjekke denne mnd, har drukket solvipekt så det har vært mye, og er fortsatt en del ok, da skal jeg følg med. Takk for tydehjelpLitt vanskelig å si uten sekretobservasjoner, FF har også bare laget "dottet linje" hvilket vil si at den ikke er helt sikker, og den vil kunne endre sin mening senere, potensiet. Har du noen formening om sekret (altså utflod) den siste tiden? Den er jo våt, og slimete før EL, og tørker opp etter EL, men om man ikke sjekker er det ikke så greit å vite, samt at mye sex kan forstyrre bildet en del...
Når det blir kremete varierer, og ingen er helt lik. Jeg har kremet det meste av syklusen jeg, og svært lite av det tørre, klissete greiene.
Har en syklus på 31 dager egentlig. Skulle hatt el på dag 18. Kan godt hende el kom senere og, hadde stikkinger i magen i går.Hvor lang syklus pleier du ha, egentlig, er den stabil av en viss lengde, eller'?
Jeg var ikke spesielt overrasket over den lave tempen, for jeg fant jo slim, sikkelig slim, før jeg la meg, så jeg tok med meg mannen til sengs. Og har varslet ham om at han skal få sjangs en gang til i løpet av helga...
Men EL-testene er rett og slett så negative som det er teknsik mulig å være, så det er sånnsett ikke så trolig med EL sånn helt umiddelbart uansett da. Vi får nå bare prøve, tempe, evt teste, og se hva som skjer.