Vi som temper.

Om hun har 31 dagers sykluser er vel dag 18 fjorten dager fra neste menstrasjon? :)
 
Ja, det var det jeg lurte på, om det var bare sånn hun har kommet frem til at den skulle vært dag 18, for i så fall legger jeg ikke det minste vekt på antakelsen om at den skulle vært da, en kvinne er ikke statistikk. 14 dager er gjennomsnittet, for de aller fleste er sannheten en plass mellom 12 og 16 dager (og inntil 10 og 18 er faktisk normalt, som i "ikke noe galt") så da kan det meget godt være at hennes lutealfase er 12 dager i stedet for 18, og EL fant sted et par dager senere, og alltid pleier gjøre det.
 
om derimot mange sykluser med observasjon av sekret, testing (og evt temping men det har jeg forstått er nytt) hadde peket på dag 18 syklus etter syklus, har jeg mer tro på "skulle vært dag 18", men fortsatt synes jeg dag 20 ser mer trolig ut.
 
Hvor lenge har dere prøvd Lykkeprøver? :) Ser du skriver i signaturer din at dere venter på utredning.​
 
Hvor lenge har dere prøvd Lykkeprøver? :) Ser du skriver i signaturer din at dere venter på utredning.​
Prøvd siden des11, ble gravid på første pp, mistet tre ganger frem til okt 12. Venter på utredning for habituell abort. Tatt blodprøver, og venter på innkalling til konsultasjon :) enn du?
 
Ok, basert på ELtesting er mer til å stole på enn "teller dager", absolutt.

Men jeg vil likevel si at dag 20 for meg ser ut som den mest trolige, gi det noen dager til så ser vi et klarere bilde.

Utredning for habituell abort, håper dere får hjelp som kan gi dere det dere ønsker, en spire som holder seg fast i 9 mnd!
 
Prøvd siden des11, ble gravid på første pp, mistet tre ganger frem til okt 12. Venter på utredning for habituell abort. Tatt blodprøver, og venter på innkalling til konsultasjon :) enn du?

Det høres tøft ut! :(

Vi er nye prøvere, vært uten piller siden august og hoppet av i svingen litt halvhjerta frem til nå i desember/januar. Vi er vel i PP2.
 
Ok, basert på ELtesting er mer til å stole på enn "teller dager", absolutt.

Men jeg vil likevel si at dag 20 for meg ser ut som den mest trolige, gi det noen dager til så ser vi et klarere bilde.

Utredning for habituell abort, håper dere får hjelp som kan gi dere det dere ønsker, en spire som holder seg fast i 9 mnd!
Kan godt hende el har flytta på seg denne pp, men den er blitt bekreftet på dag 18 tre pper på rad :)

Takk for det :)
 
Dag 18 KAN være, men dag 20 ser mer trolig ut. dog vanskelig å si uten flere aspekter enn kun temp, og enda enklere å se om et par dager, antakelig.
 
Er inne i en veldig kjedelig periode i tempingen... Ingenting spennende som skjer...:p Og så er det over en uke til forventet el... Hva skal jeg finne på, tro...?? :p
 
Ja, det kan du si, sånn er det nå av og til.

Det som er litt gøy med samlingen grafer i førsteinnlegget er at der er folk i "alle faser" sånn at der er flere å følge med på fra tid til annen. Dog er jo ikke det sånn "personlig spennende" men for meg er det i alle fall litt trøst i det å se på andre grafer hver morgen når min er kjedelig. *lett å glede av og til*

Så mye spenning og tro jeg hadde av å følge mom loves her baby sin, frem til positiv test, f.eks.
 
Jeg har samme problem som Sara, jeg aner ikke når jeg får EL :p überkjedelig.. Det kan ta noen dager og det kan ta flere uker..
 
har ladycomp jeg.. så tempere finns men tror ikke jeg lager graf.. Kommer heller til å følge med på dere..
Jeg har også LadyCompen. Men legger den inn på FF, så får jeg grafen også. Ser at de to ikke alltid er helt enige i når El er. Men moro å se på grafen.
 
Sånn, da har jeg fått med den jeg hadde oversett også.

Er det flere som vil være med er det bare å hyle, og hyl litt ekstra om jeg ikke ser det.
Eh...iiiiiik... eller kanskje.... hyyyyyl.
Tenkte jeg skulle slenge meg med her. Temper med LadyComp, og fyller det inn på FF. Er jo nysgjerrig på grafen. Skal prøve å få lagt ut grafen min her.
 
Jeg bruker tempingen som veiledende. Måler fast hver morgen, men pleier alltid å sovne med måleren i munnen. Måler under tunga, så håper den holder seg på plass. :p Hender av og til at det blir litt lite søvn, og det hender jeg ikke får målt i det hele tatt. Om jeg våkner av barn som kommer i senga, og jeg sovner med en gang, måler jeg. Egentlig måler jeg "alltid". Unntakene er under 3 timer søvn, når jeg ikke er i senga mi (dårlige batterier, så kan ikke ta den med meg...) og når jeg er febersyk (noe jeg enda ikke har vært). Jeg føler jeg har litt lavere temp en gjennomsnitten. Litt forvirret,men slik er vel jeg da bare. Har tempet tidligere, da som prevensjonsmiddel. Nå satser vi på baby-making røde dager. :)
 
Skal få lagt den til, men må på pc da. I kveld, tenker jeg.

Noen som har en tanke om min da? Har jeg hatt el? Når i så fall?
 
Mammelammen: Oi den så jo lovende ut! Eller er det bare jeg som ser med nybegynner- øyne? :)
 
Skal få lagt den til, men må på pc da. I kveld, tenker jeg.

Noen som har en tanke om min da? Har jeg hatt el? Når i så fall?

Jeg ville tro du hadde det dag 16? Er ikke sikker, og det er visst ikke ff heller :p
 
Back
Topp