Om hun har 31 dagers sykluser er vel dag 18 fjorten dager fra neste menstrasjon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Basert på el-testin de siste 3 pp (ikke testen denne gangen).Du mener den skulle vært dag 18 fordi...? Du vet at den pleier være da basert på...?
Prøvd siden des11, ble gravid på første pp, mistet tre ganger frem til okt 12. Venter på utredning for habituell abort. Tatt blodprøver, og venter på innkalling til konsultasjon enn du?Hvor lenge har dere prøvd Lykkeprøver? Ser du skriver i signaturer din at dere venter på utredning.
Prøvd siden des11, ble gravid på første pp, mistet tre ganger frem til okt 12. Venter på utredning for habituell abort. Tatt blodprøver, og venter på innkalling til konsultasjon enn du?
Kan godt hende el har flytta på seg denne pp, men den er blitt bekreftet på dag 18 tre pper på radOk, basert på ELtesting er mer til å stole på enn "teller dager", absolutt.
Men jeg vil likevel si at dag 20 for meg ser ut som den mest trolige, gi det noen dager til så ser vi et klarere bilde.
Utredning for habituell abort, håper dere får hjelp som kan gi dere det dere ønsker, en spire som holder seg fast i 9 mnd!
Jeg har også LadyCompen. Men legger den inn på FF, så får jeg grafen også. Ser at de to ikke alltid er helt enige i når El er. Men moro å se på grafen.har ladycomp jeg.. så tempere finns men tror ikke jeg lager graf.. Kommer heller til å følge med på dere..
Eh...iiiiiik... eller kanskje.... hyyyyyl.Sånn, da har jeg fått med den jeg hadde oversett også.
Er det flere som vil være med er det bare å hyle, og hyl litt ekstra om jeg ikke ser det.
Skal få lagt den til, men må på pc da. I kveld, tenker jeg.
Noen som har en tanke om min da? Har jeg hatt el? Når i så fall?