Vi som temper.

Jeg tror litt på dag 16 jeg også, ff antyder 19. Jeg tror ikke 19. Enten 16 eller ikke hatt enda, tror jeg.

Vi får se.
 
Åhhhhh. Dumme kropp!
 
Åhhhhh. Dumme kropp!
 
Eller egentlig dumme hode som lar deg lett lure til å tro og håpe på el etter 2-3 uker selv om jeg vet at jeg har syklus på drøyt 5 uker og el etter 3-4 uker!!!
 
Gi meg styrke!!!

Gjør jeg den lave tempen for tre dager siden ugyldig... Så viser sikkert ff el. Den gjorde i alle fall det for et par dager siden. Men med dagens er jeg usikker.

Jeg bør ikke sjekke. Jeg bør akseptere at jeg ikke har hatt el enda. Jeg bør ikke sjekke!!!
 
Skal ikke, skal ikke, skal ikke!!@
 
Om du ikke har hatt el enda så er det ikke lenge til! :D *gi styrke*
 
Min ble kjempe lav idag, jeg målte ti over seks. På lørdag målte jeg halv sju, rart det ble sånt sprik! Men temperaturmåleren brukte mye mindre tid enn den pleier å måle også, vanligvis føles det som om jeg ligger med den i munnen i evigheter men idag brukte den bare 20 sek eller noe, max.
 
Jeg kjenner målingen på hjerterytmen. Ligger fin og høy, med en liten dump ned annenhver dag. Og de dagene har jeg hjertet i halsen, og håper den er høyene i morgen. Og det har den. Men hjelper ikke stort om den går ned igjen dagen etter. Nei - dette blir lange dpo dager. Og selv om jeg har truffet på El ganske bra, er ikke det noen garanti med mine 35 år gamle egg.
Ser jeg har veldig masse variasjon i temperaturene i løpet av måneden. Går veldig mye opp og ned. Jeg måler ganske fast tid om morgenen. Men siden jeg sovner igjen, er jeg ikke 100 % sikker på at den ligger rett på plass. Selv om den pleier det når jeg våkner..... Nå ja - får bare se på dette som veiledende. Skal prøve neste måned å notere utflod også. Pleier å ha bra med det, må bare få "klassifisert" tilstanden på det.
 
jeg har tempet i 4 dager nå og tempen min variere veldig fra dag til dag. er dette normalt? jeg har bunn og topp annen hver dag o_O o_O o_O
 
Jeg syns den grafen der ser ganske lovende ut Mammelammen! Krysser fingrene!
 
jeg har tempet i 4 dager nå og tempen min variere veldig fra dag til dag. er dette normalt? jeg har bunn og topp annen hver dag o_O o_O o_O

Jeg finner ikke grafen din, har du lagt den ut? :) Lettere å kommentere på den om jeg ser den :)
 
Gå på Share inne på siden, og velg bbCode Code: (Message Boards) Chart Thumbnail:
Kopier og lim inn :)
 
Eller egentlig dumme hode som lar deg lett lure til å tro og håpe på el etter 2-3 uker selv om jeg vet at jeg har syklus på drøyt 5 uker og el etter 3-4 uker!!!
Etter å humøret å dømme, kan det tenke seg at EL er på vei.... Misunner ikke dere med lange sykluser. Min tålmodighet holder nesten ikke ut min 26 dagers. Men dette klarer du! Dag for dag, og gleden over at El er der!
 

Ettersom det er ring og ikke prikk på tre av målingene så har du ikke målt til samme tid, og da blir målingene litt ukorrekte, som du ser. Om du måler til samme tid hver dag (pluss minus en halvtime) så blir det prikker på grafen. :)
 
Back
Topp