Vi som temper.

Jeg ble vekket av min sønn i dag. Han kom inn til oss og forfalte at søsteren ikke var i senga si. Det viste jeg, hun kom som vanlig inn til oss tidlig på natta.

Jeg temper på refleks, men klokken fire er to timer før vanlig, og rundt to timer siden jeg ble vekket av søsteren, så den målingen setter jeg ikke mye lit til.
 
Bah... Ned i dag også..... Så antar kvalmen ikke har noe positivt i vente....
 
Økende er negativ ja. For meg som aldri kommer lenger enn til "nesten positiv" blir det bare negative da. Registrerte den sterkeste som postiv sist syklus. Denne gangen har jeg ikke fått noe som ligner engang.
 
Forøvrig er ikke din "ned" i dag noe problem, den er fortsatt over streken.
 
Jeg klarer ikke la være, en gang om dagen fjerner jeg målingen fra fredag, og får opp at jeg har hatt el, bare for å lese pregnancy Monitor før jeg setter den tilbake.

I så fall 7 dpo og 25% sannsynlig gravid utfra symptomer...

Kommer til å sjekke det daglig tror jeg...
 
Jeg fører ikke opp så mange symptomer jeg. Har så mange pms symptomer, at jeg tror jeg vil bli helt tullete om jeg skulle lese om evt % sjanse for graviditet pga de. Men var veldig svimmel 4 dpo (eller noe slik), så førte opp det.
Og i ettermiddag (og nå) har jeg veldig magevondt. Så er nok redd derfor kvalmen i morges.
 
Jeg har vel registrert 20 forskjellige symptomer så langt i syklusen jeg...
 
Fru Johnsen, neste gang du får en SÅÅÅ lav temp så tenker du "Nei, dette vil jeg dobbeltsjekke", også måler du en gang til. Dersom det er iiiiiskaldt i soverommet og termometeret ditt at en metalltupp som er iiiiiiiskald, så enten lar du den varme seg litt på andre siden av munnen, mot leppa eller noe før du stikker den inn, eller du registrere en så lav temp og tenker "Nei, jeg LEVER jo tross alt, så kald er jeg ikke" og måler på andre siden av tungen. Ideelt sett måler man på samme side hver gang, alt helt likt for sammenligning, men når den antyder at du er 35 grafer varm og halvdød, da dobbeltsjekker du.

Ha ha nå måtte jeg le :D Tenkte jeg skulle gjøre den der ugyldig, syns ikke helt det stemte nei :P
 
Jeg "aksepterer" ikke noe særlig under 35,95 for min egen del, jeg LEVER jo, og er stort sett over 36 grader altså! Så er den under 36 kontrollmåler jeg. Egentlig "er den lavere enn jeg forventer" kontrollmåler jeg.
 
Dersom 8 dpo, 32 % svangerskapstegn.

Det er jo ikke mye, men det er jo for tidlig til egentlig tegn uansett...
 
Men... Er jeg dpo eller ikke???
 
Det har du rett i, den er ikke så grei.

Om vi fjerner sist fredag er den penere, sant?
 
Den gjør i grunnen det, men syns allikevel at tempstigningen ikke er veldig stor. Uansett lykke til ;)
 
Nei, veldig stor er den ikke. Min er nå ikke alltid det da, men likevel... Jeg er usikker.
 
Jeg "aksepterer" ikke noe særlig under 35,95 for min egen del, jeg LEVER jo, og er stort sett over 36 grader altså! Så er den under 36 kontrollmåler jeg. Egentlig "er den lavere enn jeg forventer" kontrollmåler jeg.
Jeg ser jeg er veldig lav. Sånn generellt. Men av og til er jeg nede på 35,30, noe jeg har vært flere ganger. Har vel kanskje lav kroppstemperatur. Har i en periode kaldt soverom, men syntes ikke det endret noe særlig tempen min.
Jeg er heller ikke sikker på hvordan jeg kan måle en gang til på LadyCompen. _Uansett, jeg pleier å sovne, og lese resultatet flere timer senere. Før El ser jeg ikke på den på flere dager. Men nå disse dagene følger jeg med veldig nøye. Opp bittelitt i dag.
 
I alle fall om du har betalutgaven av ff så viser den det på delesiden din, mulig du kan styre hvor mange, skal se på det i kveld.

Måle igjen med LadyComp er litt styr, dvs du må aktivere "test mål" var det å holde nede alle knappene eller noe sånn? Står i bruksanvisningen. Jeg har byttet den ut med et basaltermometer til en hundrelapp. Som måler når jeg vil, så mange ganger jeg vil. Men husker bare en måling og tolker ikke slik ladyComp gjør, men jeg brukte den bare som termometer likevel...
 
Back
Topp