Vi som temper.

I alle fall om du har betalutgaven av ff så viser den det på delesiden din, mulig du kan styre hvor mange, skal se på det i kveld.

Måle igjen med LadyComp er litt styr, dvs du må aktivere "test mål" var det å holde nede alle knappene eller noe sånn? Står i bruksanvisningen. Jeg har byttet den ut med et basaltermometer til en hundrelapp. Som måler når jeg vil, så mange ganger jeg vil. Men husker bare en måling og tolker ikke slik ladyComp gjør, men jeg brukte den bare som termometer likevel...
Har ikke betalutgaven. Enda... Og LadyCompen kjøpte jeg for 8 år siden, som prevensjon. Vært innom tanken på helt enkel termometer. Pga dårlig batteri, er det vanskelig å ta med seg BC. Problemet med termometer, kan jo være at jeg alltid sovner mens jeg måler. Ikke mer en 5 minutters tid, men allikevel...
 
Mitt kan vise siste målte temp om du sovner fra det. Min lc er også ubrukelig pga batteri, så jeg valgte en enkel løsning.
 
Hm, FF påstår at jeg er på mitt mest fruktbare nå, men grønt lys og greier.. Har ikke funnet noe EL da.
 
Hvordan kan jeg velge hva jeg vil dele av grafen min? Går det feks an å skjule tester, sex osv?
 
Ja, det går an, men jeg husker ikke hvordan.
 
Jeg har skjult sex f.eks. Men jeg husker ikke hvordan jeg gjorde det. :/
 
Det er "rett ved siden av der du finner linken til å dele grafen din"

Sharing -> Charting home page -> setup. Der krysser du av for hva som skal eller ikke skal vises.
 
Kunne jeg bare krysset av for at den skal vise min EL!

(Jeg har krysset av for at man kan stemme for når man tror jeg evt har EL, men naturlig nok kan jeg ikke krysse av for at den skal vise EL)
 
Dvs, i praksis kan jeg egentlig det, det består av å markere tempen sist fredag som "ugydlig", vips så har jeg kyrsset av for at FFskal vise min EL. Vil dere se hvor "fiiiiint, men muligens falskt" det er?
 
Uff skjønner det er frustrerende Sara :( *klem*
 
Skjermbilde.PNG


Ok, kjempepent er det jo egentlig ikke, for tempen er jo ikke akkurat rasende høy da, kan man si...
Men jeg synes det er et "penere" bilde enn sånn som den egentlig ser ut, likevel...
 
Kunne jeg bare krysset av for at den skal vise min EL!

(Jeg har krysset av for at man kan stemme for når man tror jeg evt har EL, men naturlig nok kan jeg ikke krysse av for at den skal vise EL)
Du får noe bare helgardere med humpingen. Happy humping, og måtte EL treffe på veien. :)
 
Vi har vel ikke helgardert sånn veldig godt denne syklusen, av ulike årsaker, men vi gjør som best vi kan.
Det blir som det blir.
 
Det ser ut som om du vil dele grafen din helt uten å angi noe som helst annet omtrent, du kan jo se på den selv om det er slik du vil den skal være.

Vil du jeg skal legge den til i førsteinnlegget?

Mener du jeg deler for lite? Har ikke vært helt flink til å fylle inn sekret osv.. Har i grunn bare øvd meg på tempingen da jeg regner med at hele denne ppen har gått rett vest.. Kan godt legge den foran :)
 
Nei, jeg mener ikke at du deler for lite, jeg mener bare at du ikke deler sex, symptomer og andre ting, akkurat slik som du sa du ville. I motsetning til min, som vel deler "alt".
 
Sånn, da er også liljis i toppinnlegget.
 
Nei, jeg mener ikke at du deler for lite, jeg mener bare at du ikke deler sex, symptomer og andre ting, akkurat slik som du sa du ville. I motsetning til min, som vel deler "alt".

Okei :) Men tror jeg skrev jeg ville skjule det, men men :)
 
Ja, du ville skjule det. Er det ikke det du gjør da, når du ikke deler det?

Jeg skjuler ikke noe, jeg deler alt. Du skjuler det meste, og deler temp, sekret (som du ikke har registrert, men hadde delt om du hadde gjort det) og EL-tester, nothing else.

Mens jeg altså deler hvilke dager jeg har sex, hvilke dager jeg er kvalm, svimme, ammer, tar folat, løper ofte på do, har vondt i magen og diverse andre greier.
 
Back
Topp