Vi som temper.

Haha, åja, nå leste jeg innlegget ditt en gang til og skjønte hva du mente :) Ja da er jeg enig! :p Kanskje jeg slenger på symptomer når det dukker opp noen neste pp :)
 
Oi idag var min høy!
 
Herregud helt oppslukt av den høye tempen idag :p Spennende å se i morgen! :D kanskje jeg har hatt el??
 
0,01 OVER streken. Det kalles vel positiv tenking. :) Må slutte å fokusere på alt jeg skal gjøre i neste pp. Vil jo ikke ha neste pp. Sikkert en "graviditets-dip". He he.
Å følge med på grafen er morsomt og spennende, men også litt nervepirrende. Når kommer EL, har jeg allerede hatt EL, holder tempen seg oppe, osv, osv.
Uansett, jeg har spennende dager nå. Pleier vanligvis ikke å synke tempen før selve dagen tanta kommer på besøk. Jeg målte en halvtime tidligere enn vanlig i dag, men det skal vel ikke ha noe å si. Vekket av en katt (er det ikke barna, er det dyra), men målte med en gang jeg sjekket klokka. Men regner med at tanta dukker opp innen søndag, ikm.
 
Og ser at El har flyttet seg tilbake til dag 11 igjen. Arg! Derfor jeg ligger "over" streken igjen....
Og med sex dag 12 og 13, er sjansene igjen mindre. Hm....
 
0,01 OVER streken. Det kalles vel positiv tenking. :) Må slutte å fokusere på alt jeg skal gjøre i neste pp. Vil jo ikke ha neste pp. Sikkert en "graviditets-dip". He he.
Å følge med på grafen er morsomt og spennende, men også litt nervepirrende. Når kommer EL, har jeg allerede hatt EL, holder tempen seg oppe, osv, osv.
Uansett, jeg har spennende dager nå. Pleier vanligvis ikke å synke tempen før selve dagen tanta kommer på besøk. Jeg målte en halvtime tidligere enn vanlig i dag, men det skal vel ikke ha noe å si. Vekket av en katt (er det ikke barna, er det dyra), men målte med en gang jeg sjekket klokka. Men regner med at tanta dukker opp innen søndag, ikm.

Jeg hadde tenkt å påpeke at jeg trodde du hadde hatt el et par dager tidligere enn ff antydet, og i dag har ff jammen flyttet på antatt el dag. Så da var det nok noe i mine mistanker ;)

Ikke for å ta fra deg forhåpninger, men om jeg hadde hatt et slikt tempfall 13 dpo, hadde jeg vært sikker på at tr kom i løpet av dagen eller neste dag... :(
 
Sånn, da har jeg lagt inn humpingen også. Her deler vi av hjertens lyst. He he.
Men skjønner det er enklere å tyde grafer og sannsynlighetsberegninger da.
 
Jeg hadde tenkt å påpeke at jeg trodde du hadde hatt el et par dager tidligere enn ff antydet, og i dag har ff jammen flyttet på antatt el dag. Så da var det nok noe i mine mistanker ;)

Ikke for å ta fra deg forhåpninger, men om jeg hadde hatt et slikt tempfall 13 dpo, hadde jeg vært sikker på at tr kom i løpet av dagen eller neste dag... :(
Ingen fare. Forhåpningene er ikke så høye. Men siden hun egentlig ikke er ventet før søndag, synes jeg det er tidlig. Men kanskje hun kommer tidligere. Har hendt før det.
Har siste året hatt variable luteralfase mellom 11 og 15 dager, så vet aldri.
 
Ja, jeg fikk plutselig tr 3 dager før forventet i forrige syklus...
Endret litt på forrige svaret mitt. Men skriver det igjen. Jeg har hatt variabel luteralfase, mellom 11 og 15 dager. Så her kommer hun når hun kommer. :p
Og syklusdagene mine har også endret seg siste året. Er som regel 26 dager, men har vært mellom 24 og 28.
 
Spennende tider!

Jeg fikk ikke målt i dag, våken ca en gang i timen gir ikke nok sammenhengende søvn, rett og slett. Håper det blir bedre så jeg får målt i morgen.
 
Enig.

Hvordan temper du?

Termometer? Er det kaldt pga kaldt rom? Sover du med åpen munn? Stikker du det heeeeeelt under tunga så det er i kontakt med "tungefestet" hele tiden?
 
Mitt sekret oppfører seg som etter el. Ganske tørt. Lyyyyyyyyst å fjerne den lave og la chartet vise el...
 
Enig.

Hvordan temper du?

Termometer? Er det kaldt pga kaldt rom? Sover du med åpen munn? Stikker du det heeeeeelt under tunga så det er i kontakt med "tungefestet" hele tiden?

ja har termometer. ligger i stua så er romtemperert. jeg har det ikke under tunga.. har det bare i munn..
 
Dere som kan dette... Hvordan ser denne ut syns dere? Er ganske positiv selv, men tør ikke håpe for mye ;) *borte*
 
Back
Topp