Vi som temper.

Er jo så spennende å tempe når det går den veien liksom... Klarer nesten ikke vente til i morgen ;)

Jeg har det også sånn noen ganger... Irriterer meg neste over at jeg bare kan tempe om morgenen... Skulle så gjerne hatt en pekepinn i løpet av dagen :p
 
ja har termometer. ligger i stua så er romtemperert. jeg har det ikke under tunga.. har det bare i munn..

Der har du det nok, det skal helt, helt, helt under tunga, i kontakt med festet der bak. Så langt du får det uten at du blir vondt.
 
Som dere kan se ga jeg etter for fristelsen. Enn så lenge. Jeg ordner det igjen så EL forsvinner dersom det i løpet av noen dager viser seg at det ikke stemte, men enn så lenge lever jeg i håpet om en KORT syklus! Vi får se om jeg får tempet i morgen hva den viser.
 
ja har termometer. ligger i stua så er romtemperert. jeg har det ikke under tunga.. har det bare i munn..

Sover du i stua også..? Tenker på at å tempe er det første man skal gjøre om morgenen, før man gjesper, snakker, setter seg opp osv..
 
Som dere kan se ga jeg etter for fristelsen. Enn så lenge. Jeg ordner det igjen så EL forsvinner dersom det i løpet av noen dager viser seg at det ikke stemte, men enn så lenge lever jeg i håpet om en KORT syklus! Vi får se om jeg får tempet i morgen hva den viser.

Krysser fingrene!! :D
 
Jente 0709, har du sluttet å tempe, registrerer du ikke, eller står ikke kontoen din på autooppdatering på nett?

Jeg har bare ikke registert de siste dagene. Ble kvitt tanta i går, så begynte å måle igjen da. Også har jeg ikke lasta ned FF på min nye mobil, tiltak, tiltak, tiltak :p hehe
 
Tiltakt, tiltak.

Greit det, må bare ikke "miste noen på veien" :)
 
Og da kommer tanta her. Ikke registrer den på FF enda. Blør, ikke spotting, fortsatt svak, men den har kommet. Så selv om den kom sent på dagen (ni tiden), så må jeg vel registrere den i dag. 3 dager for tidlig...
 
Spent på tempen i morgen! God natt <3
 
Og der gikk den med igjen.. Ja ja så fikk jeg en dags spenning da :)
 
Relativt høy temp i dag, men det er alt for tidlig til at jeg kan ha hatt el... Har heller ikke registrert noe el slim... :p
 
Spennende tider for mange.

Sett min?
 
Ser fint ut. Spennede til uka for oss begge.

Testeplaner?
 
Back
Topp