Vi som temper.

Oi nå har den virkelig skyti i været! :D Jeg må se den på dataen også!
 
Har litt tro på 11 dager altså :) Spennende!!
 
Vet ikke. Kanskje i helga. Snakke med mannen om det.(jeg tester aldri uten at han vet det, vi leser den av sammen)

Åh så koselig <3
 
chartgraph_module.php

Se der ja, fine temperaturen ;)

Denne ser virkelig lovende ut! :D
 
Jeg tar en test i morgen, enten 12 dpo eller 9 dpo. Er det 9 er det altfor tidlig, er det 12 er det grei tid, tenker jeg. Er den negativ tar jeg en til sånn om et par dager, 11/14 dpo kanskje?
Fordelen med å ta test tidlig, er at man er forberedt på at de mest sansynlig er negativ. Så om den er negativ, er ikke det så høyt fall følelsemessig. Synes jeg da...
 
Spennende, spennende! :D
 
Unnskyld meg, men nå har jeg opplevd et par ganger at jeg har vært logget på min FF, trykket på en av grafene her, også har jeg tilgang på den kontoen! o_O What?? Nå er jeg plutselig inne på Villemy sin fordi jeg trykte på den! Også skulle jeg sette inn noe informasjon på min, og ser at det her er jo ikke min graf! Hva skjer med det a??
 
Jeg har opplevd det samme, og liker det ikke. Jeg logger ut med en gang jeg oppdager det, og logger inn på nytt, så blir det bra, men jeg må lukke alle FF-fanene jeg har oppe (Jeg åpner jo gjerne alle deres for å se på og kommentere) Dette er noe jeg lurer på om vi bør varsle FF om, og det er jo ikke bra!
 
Jeg har opplevd det samme, og liker det ikke. Jeg logger ut med en gang jeg oppdager det, og logger inn på nytt, så blir det bra, men jeg må lukke alle FF-fanene jeg har oppe (Jeg åpner jo gjerne alle deres for å se på og kommentere) Dette er noe jeg lurer på om vi bør varsle FF om, og det er jo ikke bra!

Nei det er ikke bra i det hele tatt! Kjempe skummelt!
 
Unnskyld meg, men nå har jeg opplevd et par ganger at jeg har vært logget på min FF, trykket på en av grafene her, også har jeg tilgang på den kontoen! o_O What?? Nå er jeg plutselig inne på Villemy sin fordi jeg trykte på den! Også skulle jeg sette inn noe informasjon på min, og ser at det her er jo ikke min graf! Hva skjer med det a??
På meg??? Trodde jeg bare hadde lagt inn bilder her, ikke knyttet bildene opp mot ff-kontoen min??? Skjønner ikke noe jeg nå :scratch
 
Jeg har nå sendt beskjed via den der kontakt-oss-greia deres, og sagt fra om dette. Forventer svar neste uke, så får vi se.

I mellomtiden snart lalletid, sove litt, spent på temp i morgen, og avtalt testing...
 
Jeg sendte dem en mail jeg, det er jo en sikkerthetsglipp! Man skal jo ikke kunne gå inn på andres kontoer ved å se på grafene!
 
Jeg har opplevd det samme, og liker det ikke. Jeg logger ut med en gang jeg oppdager det, og logger inn på nytt, så blir det bra, men jeg må lukke alle FF-fanene jeg har oppe (Jeg åpner jo gjerne alle deres for å se på og kommentere) Dette er noe jeg lurer på om vi bør varsle FF om, og det er jo ikke bra!

Enig! Har flere ganger vært inne på din Sara :confused:

Men logger såklart av med engang. .
 
Back
Topp