Vi som temper.

Tja hva skal jeg si??? Har latt meg lure før, så tenker at dette er en skyggestrek til jeg får en mer lesbar test ;)
17. feb.jpg
 
æsj i dag sank tempen litt for mye samtidig med negativ test.. blir vel mer hopping i høyet da :p
 
Der er strek!!!

Jeg veksler mellom å tro på ikm tirsdag/onsdag og fredag/lørdag. Grafen varierer deretter. Vi får se. Jeg planlegger å teste igjen kanskje tirsdag eller onsdag om ikke mensen kommer. Litt avhengig av tempen også da.
 
Jeg fikk svar på mailen til FF igår:

Please send us the link to the actual post? sounds like it is an incorrect link or something. If we cannot see it can you send us the actual link posted?

FertilityFriend.com

Så jeg sendte de linken, så får vi se. Jeg kan ikke skjønne at vi har brukt feil link heller, for alle her har da brukt den forumlinken til FF.. Jaja :) Har du fått svar Sara?
 
Der er strek!!!

Jeg veksler mellom å tro på ikm tirsdag/onsdag og fredag/lørdag. Grafen varierer deretter. Vi får se. Jeg planlegger å teste igjen kanskje tirsdag eller onsdag om ikke mensen kommer. Litt avhengig av tempen også da.

Så spennende! Håper håper håper det har klaffet for dere nå! :D
 
Det er en strek, ja,men jeg tror likevel ikke jeg kan si at denne er positiv. Har desverre opplevd å få slike tester en del ganger, uten å være gravid. Så her jubles ikke før vi ser at den faktisk er positiv, altså at den blir sterkere i løpet av de neste dagene for å tilslutt ende som en digital cb ;) Jeg håper jo selvsagt at jeg skal kunne juble om noen dager, men jeg prøver så godt jeg kan å ikke sette opp forhåpningene for mye... Jeg har en fortid som langtidsprøver (og da snakker vi år med venting, håping, ønsketenkte skyggestreker som om man la godviljen skikkelig til kunne fremstå som en positiv test, og tårevåte stunder når man innså at det ikke gikk denne gangen heller. Den håpløse følelsen av å ikke kunne gjøre det som skal være det enkleste i verden, for så enkelt virket det til tider at det var for alle rundt oss til å bli gravid... Så her tolkes ingens svake streker, hverken mine egene eller andres ;)
 
Jeg har også fått svar fra FF, med spm om å si "step for step" hva jeg gjør, så de kan gjøre det samme og se hva som skjer.

Så nå prøver jeg å gjenskape det.
 
Da skjer det selvsagt ikke i dag...
 
Unnskyld meg, men nå har jeg opplevd et par ganger at jeg har vært logget på min FF, trykket på en av grafene her, også har jeg tilgang på den kontoen! o_O What?? Nå er jeg plutselig inne på Villemy sin fordi jeg trykte på den! Også skulle jeg sette inn noe informasjon på min, og ser at det her er jo ikke min graf! Hva skjer med det a??
Har også opplevd det en gang.
 
Det er en strek, ja,men jeg tror likevel ikke jeg kan si at denne er positiv. Har desverre opplevd å få slike tester en del ganger, uten å være gravid. Så her jubles ikke før vi ser at den faktisk er positiv, altså at den blir sterkere i løpet av de neste dagene for å tilslutt ende som en digital cb ;) Jeg håper jo selvsagt at jeg skal kunne juble om noen dager, men jeg prøver så godt jeg kan å ikke sette opp forhåpningene for mye... Jeg har en fortid som langtidsprøver (og da snakker vi år med venting, håping, ønsketenkte skyggestreker som om man la godviljen skikkelig til kunne fremstå som en positiv test, og tårevåte stunder når man innså at det ikke gikk denne gangen heller. Den håpløse følelsen av å ikke kunne gjøre det som skal være det enkleste i verden, for så enkelt virket det til tider at det var for alle rundt oss til å bli gravid... Så her tolkes ingens svake streker, hverken mine egene eller andres ;)

strek er strek sies det jo! Men kan du hatt kjemisk eller SA noen ganger da?
 
Åååh jeg er så kvalm :( EL- plager sikkert, har ikke tenkt over det før, at jeg blir kvalm rundt el, men jeg gjør vel det da :p
 
strek er strek sies det jo! Men kan du hatt kjemisk eller SA noen ganger da?
Godt mulig at jeg har hatt det, velger likevel å tenke at det er usikre tester... Har hatt SA en del ganger, men da etter flere uker... Liker ikke tanken på at jeg skal ha mistet fler enn de vi "kjenner til" om du skjønner... Det har vært nok sorg på det punktet, så da er tanken på en misvisende test bedre enn att vi har hatt en liten engel på besøk som vi aldri fikk bli kjent med... Mulig jeg er rar, men tror kanskje det kommer slike tanker når man har brukt så mange år på å få barn :love7
 
Jeg fikk som svar på min henvendelse at "en på det forumet du poster på har brukt feil måte å dele på, vi har forsøkt å komme i kontakt med henne, men hun svarer ikke", sånn fritt oversatt.

Ta kontakt med dem du.
 
Back
Topp