Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er positiv den der du! Grattis!!Tja hva skal jeg si??? Har latt meg lure før, så tenker at dette er en skyggestrek til jeg får en mer lesbar test
Vis vedlegget 4727
Tja hva skal jeg si??? Har latt meg lure før, så tenker at dette er en skyggestrek til jeg får en mer lesbar test
Vis vedlegget 4727
Tja hva skal jeg si??? Har latt meg lure før, så tenker at dette er en skyggestrek til jeg får en mer lesbar test
Vis vedlegget 4727
Der er strek!!!
Jeg veksler mellom å tro på ikm tirsdag/onsdag og fredag/lørdag. Grafen varierer deretter. Vi får se. Jeg planlegger å teste igjen kanskje tirsdag eller onsdag om ikke mensen kommer. Litt avhengig av tempen også da.
Vis vedlegget 4727
Har også opplevd det en gang.Unnskyld meg, men nå har jeg opplevd et par ganger at jeg har vært logget på min FF, trykket på en av grafene her, også har jeg tilgang på den kontoen! What?? Nå er jeg plutselig inne på Villemy sin fordi jeg trykte på den! Også skulle jeg sette inn noe informasjon på min, og ser at det her er jo ikke min graf! Hva skjer med det a??
Det er en strek, ja,men jeg tror likevel ikke jeg kan si at denne er positiv. Har desverre opplevd å få slike tester en del ganger, uten å være gravid. Så her jubles ikke før vi ser at den faktisk er positiv, altså at den blir sterkere i løpet av de neste dagene for å tilslutt ende som en digital cb Jeg håper jo selvsagt at jeg skal kunne juble om noen dager, men jeg prøver så godt jeg kan å ikke sette opp forhåpningene for mye... Jeg har en fortid som langtidsprøver (og da snakker vi år med venting, håping, ønsketenkte skyggestreker som om man la godviljen skikkelig til kunne fremstå som en positiv test, og tårevåte stunder når man innså at det ikke gikk denne gangen heller. Den håpløse følelsen av å ikke kunne gjøre det som skal være det enkleste i verden, for så enkelt virket det til tider at det var for alle rundt oss til å bli gravid... Så her tolkes ingens svake streker, hverken mine egene eller andres
Fikk melding fra ff om at jeg burde slette innleggene og endre passord, så jeg skjønner ikke hva som har skjedd. SkummeltHar også opplevd det en gang.
Godt mulig at jeg har hatt det, velger likevel å tenke at det er usikre tester... Har hatt SA en del ganger, men da etter flere uker... Liker ikke tanken på at jeg skal ha mistet fler enn de vi "kjenner til" om du skjønner... Det har vært nok sorg på det punktet, så da er tanken på en misvisende test bedre enn att vi har hatt en liten engel på besøk som vi aldri fikk bli kjent med... Mulig jeg er rar, men tror kanskje det kommer slike tanker når man har brukt så mange år på å få barnstrek er strek sies det jo! Men kan du hatt kjemisk eller SA noen ganger da?