Vi som temper.

Om tempen holder seg og jeg ikke begynner å blø tester jeg i morgen. Kjennes litt ut som om mensen er på vei, men ingen spotting slik jeg pleier. Spent.

Lykke til :D Krysser fingrene for at den holder seg oppe.
 
Håper jeg får tempa i morgen og resten av tiden fremover, sykdom og litt sykdom til, så har jeg ikke fått målt på to dager. Men tror ikke det skal ha noen betydning, siden sjansen for at el allerede er her, er minimal.

Lurer på om noen får til å sjekke min forrige graf (om det går an?) Synes det var kort tid fra el og til mens.
Og er det normalt at livmortappen alltid er plassert høyt? Siden antatt eggløsning i forrige syklus og til nå så har den vært høy absolutt hele tiden (hvordan den var under selve mensen vet jeg ikke da)
 
Venter spent på å høre fra Sara, den kurven ser jo absolutt lovende ut ;)

Ingen tempstigning i dag heller for min del, så jeg ventet fortsatt på el... Slimet er der ennå, så det nærmer seg vel :p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Om tempen holder seg og jeg ikke begynner å blø tester jeg i morgen. Kjennes litt ut som om mensen er på vei, men ingen spotting slik jeg pleier. Spent.

Så spennende..! :D
 
Stemmer det. Blendahvit.

Tester igjen fredag om jeg ikke har begynt å blø eller spotte.
 
Jeg vet. Derfor satt grafen slik at det er mest håp... Om det ikke er ikm før lørdag kan det være for tidlig, selv om jeg har hatt strek på testen 12 dpo med de to ungene jeg har...

Jeg håper. Magen kjennes ut som om mensen er på vei, men der er håp så lenge jeg ikke ser blod. Går på do ofte og sjekker, med bind i baklomma.
 
Jeg vet. Derfor satt grafen slik at det er mest håp... Om det ikke er ikm før lørdag kan det være for tidlig, selv om jeg har hatt strek på testen 12 dpo med de to ungene jeg har...

Jeg håper. Magen kjennes ut som om mensen er på vei, men der er håp så lenge jeg ikke ser blod. Går på do ofte og sjekker, med bind i baklomma.

Krysser for deg søta ♡
 
Ja, det er derfor jeg har lagt navnene sånn. På pc fungerer bildet som link, det vil det ikke i app'en, så jeg la link i navn.

Noen flere som skulle vært med, forresten?

Jeg har ikke sett spor av blod, og venter spent.
 
Hurra for strek på FF :D Tihi var så glad når den kom! Da går alt etter planen så langt, og jeg er så gira at jeg føler meg gravid allerede, noe som selvfølgelig er umulig 3 dpo :p Er så godtesjuk og sulten!
 
Jeg har hatt en del kremete utflod idag, og når jeg førte det inn i FF så kom det opp som et symptom på graviditet. Visste ikke at det var et tegn..?
 
Når synker temperaturen om man ikke er gravid egentlig?
 
Back
Topp