Mammelammen
Glad i forumet
Tvi tvi!Om tempen holder seg og jeg ikke begynner å blø tester jeg i morgen. Kjennes litt ut som om mensen er på vei, men ingen spotting slik jeg pleier. Spent.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tvi tvi!Om tempen holder seg og jeg ikke begynner å blø tester jeg i morgen. Kjennes litt ut som om mensen er på vei, men ingen spotting slik jeg pleier. Spent.
Om tempen holder seg og jeg ikke begynner å blø tester jeg i morgen. Kjennes litt ut som om mensen er på vei, men ingen spotting slik jeg pleier. Spent.
Om tempen holder seg og jeg ikke begynner å blø tester jeg i morgen. Kjennes litt ut som om mensen er på vei, men ingen spotting slik jeg pleier. Spent.
Testet?
Stemmer det. Blendahvit.
Tester igjen fredag om jeg ikke har begynt å blø eller spotte.
Jeg vet. Derfor satt grafen slik at det er mest håp... Om det ikke er ikm før lørdag kan det være for tidlig, selv om jeg har hatt strek på testen 12 dpo med de to ungene jeg har...
Jeg håper. Magen kjennes ut som om mensen er på vei, men der er håp så lenge jeg ikke ser blod. Går på do ofte og sjekker, med bind i baklomma.
Ifølge grafen så har hun testet negativt i dag..
Grafene vises i så dårlig kvalitet på telefonen at jeg ikke klarer å se noe av de
åååå...hvis du trykker på navnet over grafen så åpner det nytt vindu med god kvalitet
Du var ikke alene om å lære noe nytt. Tjihi.Så lurt! Følte meg litt mindre smart nå