Vi som temper.

Starter dere tempingen fra mensen er over? Orker ikke lese igjennom hele tråden. Fikk termometeret i går. Og el ventes i helga :)

Måler hele syklusen. Du bør ha minst ei uke før ventet el i alle fall. Teorien sier nemlig el den siste dagen før tempen stiger til minst 0.05 grader høyere enn den høyeste av de siste seks dagene før stigning.
 
Hva menes med klisset? Sticky er ikke fruktbart, litt som lim ja.

Watery er som vann.

Eggwhite er som eggehvite, også omtalt som el-slim på norsk.
Ekle detaljer kommer: klissete som at når jeg drar ned trusa, kjenner jeg det strekkes helt oppi ..... Ikke ofte den er helt slik. Kanskje den går under eggwhite. For det er nærme el.
 
Det har jeg aldri kjent, men derimot sett det henge som en lang greie helt ned i vannet...eggwhite
 
Er såååå glad for at tempen endelig er "normal" så jeg kan se når EL har vært. Den kommer nok ikke på dag 14 som den har gjort, for jeg blør enda og det er 3 dager mer enn normalt. Tipper EL havner rundt dag 20 denne gang kanskje.. Stress :p
 
Måler hele syklusen. Du bør ha minst ei uke før ventet el i alle fall. Teorien sier nemlig el den siste dagen før tempen stiger til minst 0.05 grader høyere enn den høyeste av de siste seks dagene før stigning.
da starter jeg bare nå jeg så jeg gjør meg kjent med tempingen og ff, før alvoret begynner :)
 
Men sticky på engelsk betyr jo klissete :/ Jeg trodde det var stadiet rett før eggwhite jeg?
 
He he. Lett å la seg rive med, og tenke veldig positivt. Men det er veldig tidlig enda. Men kanskje det sitter med positiv tenking. :)

Har du lest The Secret? Det er klart det hjelper med positiv tenkning :D Hihi
 
Nei... Hvem, hva, hvor?

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2348747

VisBildeServlet
 
Jeg har sett filmen :p Løsningen for de late ^^ Haha :p
 
Kjennes det kaldt ut? Prøv å måle på høyre side med en gang du er ferdig for å se om det er mye høyere? Om termometer er veldig kaldt kan det kjøle ned munnen. Mitt ligger under puta om natta.

Ikke så veldig; litt kanskje. Jeg begynte å måle på høyre, men der fikk jeg lavere temp. Skal prøve å ha det under puta i natt :)
 
Poenget mitt var at om det et kaldt, mål på andre siden med en gang, da er termometer i alle fall varmt og du ser om det virket som om det gir kalde målinger.
 
Back
Topp