Sticky regner jeg med
Hva menes med klisset? Sticky er ikke fruktbart, litt som lim ja.
Watery er som vann.
Eggwhite er som eggehvite, også omtalt som el-slim på norsk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sticky regner jeg med
Starter dere tempingen fra mensen er over? Orker ikke lese igjennom hele tråden. Fikk termometeret i går. Og el ventes i helga
Ekle detaljer kommer: klissete som at når jeg drar ned trusa, kjenner jeg det strekkes helt oppi ..... Ikke ofte den er helt slik. Kanskje den går under eggwhite. For det er nærme el.Hva menes med klisset? Sticky er ikke fruktbart, litt som lim ja.
Watery er som vann.
Eggwhite er som eggehvite, også omtalt som el-slim på norsk.
Sikkert samme. Er som oftest slik det er. Litt klokere i dag. Takk for hjelp.Det har jeg aldri kjent, men derimot sett det henge som en lang greie helt ned i vannet...eggwhite
da starter jeg bare nå jeg så jeg gjør meg kjent med tempingen og ff, før alvoret begynnerMåler hele syklusen. Du bør ha minst ei uke før ventet el i alle fall. Teorien sier nemlig el den siste dagen før tempen stiger til minst 0.05 grader høyere enn den høyeste av de siste seks dagene før stigning.
He he. Lett å la seg rive med, og tenke veldig positivt. Men det er veldig tidlig enda. Men kanskje det sitter med positiv tenking.
Nei... Hvem, hva, hvor?Har du lest The Secret? Det er klart det hjelper med positiv tenkning Hihi
He he. Klissete tynt lim, kremete krem, og hengende eggehvite.Men sticky på engelsk betyr jo klissete :/ Jeg trodde det var stadiet rett før eggwhite jeg?
He he. Klissete tynt lim, kremete krem, og hengende eggehvite.
Ha ha. Så de har den på norsk også. Men kanskje fimen er noe.Jeg har sett filmen Løsningen for de late ^^ Haha
Kjennes det kaldt ut? Prøv å måle på høyre side med en gang du er ferdig for å se om det er mye høyere? Om termometer er veldig kaldt kan det kjøle ned munnen. Mitt ligger under puta om natta.