Vi som temper.

Når synker temperaturen om man ikke er gravid egentlig?
Dagen før mens, den dagen du får mens eller i løpet av mensen.

Og ja, økt utflod er mulig tegn på graviditet. Kremet er mer enn tørr, som er vanlig. Jeg har dog stort sett alltid noe kremet jeg...
 
Det visste jeg ikke :) Takk!
 
Dagen før mens, den dagen du får mens eller i løpet av mensen.

Og ja, økt utflod er mulig tegn på graviditet. Kremet er mer enn tørr, som er vanlig. Jeg har dog stort sett alltid noe kremet jeg...
Jeg pleier å ha litt utflod dagene før mens. Ikke mye, men alikevel. Men er det ikke normalt, er vel det et fint tegn. :) Positiv, positiv.
 
Jeg pleier å ha litt utflod dagene før mens. Ikke mye, men alikevel. Men er det ikke normalt, er vel det et fint tegn. :) Positiv, positiv.

:D Er ikke vanlig med så mye her iallefall :D Håpet øker! Jeg har en del stikking nederst i magen også. Særlig når jeg strekker meg.
 
Nå ble jeg veldig usikker på klassifiseringen av utflod. Ser dette hver måned, men å studere slik har jeg aldri gjort.... Har jeg fått dette riktig;
Dry = ingen utflod
Sticky = Lett utflod, ser ut som tynt lim i trusa
Creamy = Type krem
Watery = Klissete, henger mellom fingrene
Eggwhite = Samme konsistens som over, men hvitaktig
 
:D Er ikke vanlig med så mye her iallefall :D Håpet øker! Jeg har en del stikking nederst i magen også. Særlig når jeg strekker meg.
He he. Lett å la seg rive med, og tenke veldig positivt. Men det er veldig tidlig enda. Men kanskje det sitter med positiv tenking. :)
 
Ikke helt. Watery er som vann. Eggehvite som rå eggehvite.
 
Noen fine grafer her nå ja!

Jeg leker med min, endrer på hvilke dager jeg markerer ugyldig. Flytter derved ikm frem og tilbake. Vet ikke hva som er rett. Bare at jeg ikke føler meg gravid, men ser ikke tegn til blod heller, og pleier ikke merke kvalme, ømme pupper etc før etter positiv test.

Mangel på spotting og positiv test pleier være mine første tegn. Jeg spotter ikke, men muligens fordi det ikke er ikm før lørdag, da... Og bare negative tester så langt.
 
Jeg synes det er noe rart med grafen min jeg. Er ikke tempen for lav til å være så langt ut i syklusen? Begynner å lure på om jeg gjør noe galt her..
 
Tja, alt ettersom

Men, hvor, når og hvordan temper du? Så detaljert som mulig, så spørr jeg mer, så ser vi om vi finner feilkilder.
 
Alarmen ringer 0530, strekker armen ut for å slå den av, tar termometeret fra nattbordet, temper, fører inn i ff og sover videre evt står opp om jeg har tidligvakt. Måler i munnen, under tunga på venstre side, så langt bak jeg kommer uten at det er vondt..
 
Starter dere tempingen fra mensen er over? Orker ikke lese igjennom hele tråden. Fikk termometeret i går. Og el ventes i helga :)
 
Alarmen ringer 0530, strekker armen ut for å slå den av, tar termometeret fra nattbordet, temper, fører inn i ff og sover videre evt står opp om jeg har tidligvakt. Måler i munnen, under tunga på venstre side, så langt bak jeg kommer uten at det er vondt..

Kjennes det kaldt ut? Prøv å måle på høyre side med en gang du er ferdig for å se om det er mye høyere? Om termometer er veldig kaldt kan det kjøle ned munnen. Mitt ligger under puta om natta.
 
Back
Topp