åh den så lovende utOm tempen holder seg og jeg ikke begynner å blø tester jeg i morgen. Kjennes litt ut som om mensen er på vei, men ingen spotting slik jeg pleier. Spent.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
åh den så lovende utOm tempen holder seg og jeg ikke begynner å blø tester jeg i morgen. Kjennes litt ut som om mensen er på vei, men ingen spotting slik jeg pleier. Spent.
Dagen før mens, den dagen du får mens eller i løpet av mensen.Når synker temperaturen om man ikke er gravid egentlig?
Jeg pleier å ha litt utflod dagene før mens. Ikke mye, men alikevel. Men er det ikke normalt, er vel det et fint tegn. Positiv, positiv.Dagen før mens, den dagen du får mens eller i løpet av mensen.
Og ja, økt utflod er mulig tegn på graviditet. Kremet er mer enn tørr, som er vanlig. Jeg har dog stort sett alltid noe kremet jeg...
Jeg pleier å ha litt utflod dagene før mens. Ikke mye, men alikevel. Men er det ikke normalt, er vel det et fint tegn. Positiv, positiv.
He he. Lett å la seg rive med, og tenke veldig positivt. Men det er veldig tidlig enda. Men kanskje det sitter med positiv tenking.Er ikke vanlig med så mye her iallefall Håpet øker! Jeg har en del stikking nederst i magen også. Særlig når jeg strekker meg.
Hvilke av dem er klissete da?Ikke helt. Watery er som vann. Eggehvite som rå eggehvite.
Når synker temperaturen om man ikke er gravid egentlig?
Da fikk vi lagt inn noen aksjer i idol-pausen Så nå kan bare tempen stige i morgen
Hvilke av dem er klissete da?
Er ikke det den som legger seg som et tørt tynt lag i trusa? Forvirret...Sticky regner jeg med
Alarmen ringer 0530, strekker armen ut for å slå den av, tar termometeret fra nattbordet, temper, fører inn i ff og sover videre evt står opp om jeg har tidligvakt. Måler i munnen, under tunga på venstre side, så langt bak jeg kommer uten at det er vondt..