Vi som temper.

Se der, Fru Johnsen. El i går?
 
Ja ifølge testene hadde jeg el igår! Så 1 dpo idag, så får vi se om ff er enig :p
 
Om tempen holder seg blir den det. Viser det aldri før 3 dpo.
 
Er det noen her som vet om det er en "regel" for hvordan tempen burde holde seg dersom man er gravid? Jeg vet at hvis man ikke er gravid synker den dagen før menstruasjon, men da tenker jeg sånn generelt i dpo-land.

Er det ivrige tappetafsere i tillegg til å ta tempen?
 
Er det noen her som vet om det er en "regel" for hvordan tempen burde holde seg dersom man er gravid? Jeg vet at hvis man ikke er gravid synker den dagen før menstruasjon, men da tenker jeg sånn generelt i dpo-land.

Er det ivrige tappetafsere i tillegg til å ta tempen?

Tror ikke det finnes noen regel, men hos meg så var det en vannvittig stigning i forhold til ikke gravid.. Laget en sånn sammenligningstråd mellom pp10 og pp11.

men hovedregelen er at den skal holde seg høy (over coverline) i 100 dager.. :)
 
Må man betale for at FF skal lage sånne røde streker i skjemaet?? Jeg driver å måler litt temperatur, men vet ikke helt om jeg "tørr" i tilfelle tempen synker før IKM. Vil ikke ha dårlige nyheter på forskudd...
 
Da tror jeg det er el på gang her... Registrert el-slim da jeg var på do nå nettopp... Blir spennende å se om det er i dag eller i morgen :p
 
Må man betale for at FF skal lage sånne røde streker i skjemaet?? Jeg driver å måler litt temperatur, men vet ikke helt om jeg "tørr" i tilfelle tempen synker før IKM. Vil ikke ha dårlige nyheter på forskudd...

Nei, røde streker lager den gratis også, så snart den finner el, tidligst 3 dpo.
 
Nå ser det ut som tempen har sunket ganske bra.. har gått fra grønne til rosa tamponger, som jeg faktisk slet med å få på plass. Endelig ferdig snart? :)

I dag har jeg glattkjøring + forbikjøring. Blir godt å få full fokus på noe annet! :)
 
Følger spent med på grafene deres!

Glad for at de små bildene i første innlegget nå oppdaterer seg også i app'en som jeg bruker en del.

Personlig venter jeg spent, fortsatt høy temp, ingen spotting. Klar over at mens kanskje ikke er ventet før lørdag, men første mulige ikm er i dag...
 
Følger spent med på grafene deres!

Glad for at de små bildene i første innlegget nå oppdaterer seg også i app'en som jeg bruker en del.

Personlig venter jeg spent, fortsatt høy temp, ingen spotting. Klar over at mens kanskje ikke er ventet før lørdag, men første mulige ikm er i dag...

De oppdaterer seg ikke her :( håper jeg får rød strek i morgen :D og måtte tempen holde seg...!!
 
Holder den seg får du strek i morgen.

Har du app for Android eller iphone? Min Android ble oppdatert forrige uke og da ble det bra. Småbildene forandrer seg.
 
Lista over symptomer jeg registrerer vokser. Halsbrann, ryggvondt etc. Ømme pupper har jeg dog fortsatt ikke, med mindre jeg presser eller kniper hardt, men det er jo vondt uansett..
 
Holder den seg får du strek i morgen.

Har du app for Android eller iphone? Min Android ble oppdatert forrige uke og da ble det bra. Småbildene forandrer seg.

Har for android. Får se etter oppdateringer da :) Trodde den gjorde det av seg selv :p Men kanskje jeg har skrudd det av.
 
Om tempen holder seg og jeg ikke begynner å blø tester jeg i morgen. Kjennes litt ut som om mensen er på vei, men ingen spotting slik jeg pleier. Spent.
 
Back
Topp