Vi som temper.

Jeg har det på nattbordet, men legger det på høyre side i noen sekunder, så legger jeg det over på venstre side og måler.
 
Det har jeg også gjort noen ganger når det er veldig kaldt.

I morgen blir det testing om jeg ikkje blør i natt. Ikke sett en dråpe enda.
 
Det har jeg også gjort noen ganger når det er veldig kaldt.

I morgen blir det testing om jeg ikkje blør i natt. Ikke sett en dråpe enda.

Krysser alt jeg har for dere!!
 
Forbereder meg på mens i helga, negativ test igjen. Om åtte timer kommer hele slekta i bursdag, så jeg får bare gjøre det som gjøres skal.
 
Tempen var høy i dag også, så nå må den bare holde seg høy i morgen også og bekrefte at jeg er i dpo-land :P
 
Spørsmål fra meg:

Hvis tempen skulle stige sånn rundt dag 15-25 (aner ikke når EL evt skulle bli) er det sånn at jeg har hatt EL da? Eller stiger den uten at man har EL også???
 
nei den kan vel ikke stige hvis ikke det gule legemet produserer noe jeg ikke kan navnet på.. og har man ikke gult legeme så har ikke et egg modnet og løsnet.. tipper temperaturen er lav, muligens litt opp og ned?
 
Stige kan den, men da opp og ned. Stiger den og forblir sånn er det nok el eller feber, sistnevnte kjenner du igen på andre ting...

Jeg spotter, så ikm lørdag stemmer. Dvs, mens lørdag.
 
Stige kan den, men da opp og ned. Stiger den og forblir sånn er det nok el eller feber, sistnevnte kjenner du igen på andre ting...

Jeg spotter, så ikm lørdag stemmer. Dvs, mens lørdag.

Ånei :(

så trist Sara.. hadde håpet det var deres tur ♡

Jeg kjenner tempen min! Satser på jeg gjenkjenner EL når den dukker opp.. tok nettopp test;

1361573074797.jpg


Ikke helt negativ såklart.. men en god del svakere! Nå håper jeg bare den blir helt negativ snart...:D

Så er det prøving igjen! ♡
 
Har reist på hytta uten comp'en jeg da. Så da blir det ca 5 dager uten måling. Regner med at el er mandag, og da er jeg her hvor det er veldig veldig lytt. Hm... Blir litt :rolleyes:
 
Jeg måler ikke i morgen, bare orker ikke å vekke gubben som ikke får sove igjen akkurat i morgen :) Skjer jo ikke noe spennende nå alikevel..
 
Våkner han? Det er årevis siden min mann har våknet av slikt. Jeg bruke Lady Comp de første årene, den bråker, men etter kort tidsov han gjennom. To unger senere merker han i alle fall ikke det stille termometeret. Nå har jo han tidenes sovehjerte da, og sover gjennom det meste og sovner på et blunk uansett.

Godt jeg ikke trenger vekke ham, likevel.
 
Våkner han? Det er årevis siden min mann har våknet av slikt. Jeg bruke Lady Comp de første årene, den bråker, men etter kort tidsov han gjennom. To unger senere merker han i alle fall ikke det stille termometeret. Nå har jo han tidenes sovehjerte da, og sover gjennom det meste og sovner på et blunk uansett.

Godt jeg ikke trenger vekke ham, likevel.
 
Så flott at du har fått det på plass :) Da er det bare å begynne nedtellingen.

jeg lurer på om FF atter en gang har bommet på EL, og at den muligens burde vært satt ved den dippen jeg har noen dager etter den EL som er satt, for etter bittelitt spotting i gårkveld, og en liiiiten anselse brunrosa på papiret i morges, så er det stopp på alt her.

Fortsatt ikke noe mens, og det henger bare ikke på greip!
 
Tempfall.

Og mens.

PP4, here we come!
 
Back
Topp