Vi som temper.

Og at det tar tid er kjedelig, absolutt.

Sånn siden jeg teller timer til.... ehh... en gang om sånn 2-3 uker, når det er EL.tid?
 
Ser ut til at jeg får litt mere normale temperaturer (med unntaket av i dag - målte til og med to ganger, hva skjedde liksom.. :p) når jeg har termometeret under puta, og har det litt i munnen først. Kanskje det var litt for kaldt for det.. Dog synes jeg den ikke økte nok, men kroppen er vel ute å kjører.


Men, hva betyr den runde sirkelen uten farge i grafen min? Tror jeg har lest om det på FF et sted, men det er så mye å finne frem i der at jeg ikke klarer å finne det igjen..
 
Ble nok ikke en trifasisk kurve, nei... Men i dag er jeg ekstremt kvalm... Regner med at det er noe som går og ikke noe annet...
 
Ser ut til at jeg får litt mere normale temperaturer (med unntaket av i dag - målte til og med to ganger, hva skjedde liksom.. :p) når jeg har termometeret under puta, og har det litt i munnen først. Kanskje det var litt for kaldt for det.. Dog synes jeg den ikke økte nok, men kroppen er vel ute å kjører.


Men, hva betyr den runde sirkelen uten farge i grafen min? Tror jeg har lest om det på FF et sted, men det er så mye å finne frem i der at jeg ikke klarer å finne det igjen..

Det betyr at du ikke har målt til samme tid hver dag :) Om du huker av for lite søvn blir den også sånn
 
Sirkel i stedet for prikk skyldes mer enn 30 minutters avvik fra normal tid for temping.
 
Takk. Synes det er lite merkelig når det er du samme tidspunktet som der som på de andre målingene.. men men. Jeg glemte tydeligvis å tempe i dag jeg. Må ha sovet skikkelig godt :D
 
Sjekk hvilket tidspunkt som er registrert. Du kan ha bommet?
 
Ble nok ikke en trifasisk kurve, nei... Men i dag er jeg ekstremt kvalm... Regner med at det er noe som går og ikke noe annet...

Det var uansett litt tidlig, tredje fase inntrer etter festing dersom det er relatert til baby, og det er normal sett ikke før 7 dpo.

Pen kurve er det uansett. Kjipt at du er kvalm da.
 
Ahh, ja, også det med mangelfull søvn gir sånn sirkel ja.

Hele poenget er at den angir "usikker måling"
 
I morgen blir det måling igjen. He he. Skikkelig upraktisk å hoppe over målingen dagene rundt el pga hyttetur. Men slik ble det nå bare. Har prøvd å føre opp el-slim, men ikke bare bare å få sjekket det i minusgrader på utedo. Fått lagt inn aksjer i dag, så får håpe. Små forhåpninger denne måneden...
 
Jeg fikk en slik åpen sirkel en gang jeg krysset av for Sleep deprived, kanskje det er noe du har krysset av for også?

Var det jeg også da :p Jeg tok det vekk her en dag fordi jeg ville ha hel sirkel, og nattesøvnen ikke var oppstykket. Jeg fikk bare ikke sove før klokka var sånn to om natta :p
 
Jeg har sett litt på ff, å disse andre målingene. Røde streker ellet kryss har jeg forstått som bekreftet eggløsning. Men har sett andre som er blå og ikke røde. Hva betyr de blå? Jeg test temper, for å gjøre meg kjent med dette.
 
Blått kryss slik det er på en av mine, er når ff ikke har funnet el, men brukeren selv har satt det der hun mener det skal være.
 
Dvs, jeg har blå strek, ikke kryss, jeg satte bare el, ikke coverline, streken som skiller høy og lav temp.
 
Back
Topp