Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan den røde være notert spotting og blå registrert samleie? Fjernet spottingen, og da ble den røde borte. Er spotting noen man bare har før mens? Jeg førte den opp som avsluttende mens, men det ble kanskje feil...Når jeg går inn på ff sin tlf app, og på kalenderen, er det to trekanter der. En rød og en blå. Noen som vet hva det er?
Kan den røde være notert spotting og blå registrert samleie? Fjernet spottingen, og da ble den røde borte. Er spotting noen man bare har før mens? Jeg førte den opp som avsluttende mens, men det ble kanskje feil...
Kan den røde være notert spotting og blå registrert samleie? Fjernet spottingen, og da ble den røde borte. Er spotting noen man bare har før mens? Jeg førte den opp som avsluttende mens, men det ble kanskje feil...
Endelig negativ test i dag! WOop woop!
Spennende kurve FruJohnsen Har du testet?
Jeg skal teste igjen i morgen, testet mandag, alt for tidlig Med sånne ekstra sensitive tester. Nå har jeg fått testeforbud av mannen frem til i morgen tidlig, så da tester vi igjen da
Samme her. Spennende.Med den kurven der, hadde jeg aldri klart å la være å teste i dag... Du er sterk
Med den kurven der, hadde jeg aldri klart å la være å teste i dag... Du er sterk
Du har ikke så verst kurve selv!
Går det an å endre på forventet tr på ff? Det står at jeg venter tr idag, men det er jo helt feil, jeg venter tr på mandag, tidligst søndag.