Vi som temper.

Du finner det beskrevet i tråden. Sharing - home page. Velg linken for BbBoard, Forum etc, og lim inn i signaturen som vanlig. Vil du ha den i tråden på topp sånn som vi andre gir du meg beskjed så legger jeg deg til der.
 
Når jeg går inn på ff sin tlf app, og på kalenderen, er det to trekanter der. En rød og en blå. Noen som vet hva det er?
 
Når jeg går inn på ff sin tlf app, og på kalenderen, er det to trekanter der. En rød og en blå. Noen som vet hva det er?
Kan den røde være notert spotting og blå registrert samleie? Fjernet spottingen, og da ble den røde borte. Er spotting noen man bare har før mens? Jeg førte den opp som avsluttende mens, men det ble kanskje feil...
 
Kan den røde være notert spotting og blå registrert samleie? Fjernet spottingen, og da ble den røde borte. Er spotting noen man bare har før mens? Jeg førte den opp som avsluttende mens, men det ble kanskje feil...

Det stemmer :) Jeg spotter også som regel siste dag av mens, så det er ikke bare før mens ;)
 
Spennende kurve FruJohnsen :D Har du testet?


Jeg skal teste igjen i morgen, testet mandag, alt for tidlig :p Med sånne ekstra sensitive tester. Nå har jeg fått testeforbud av mannen frem til i morgen tidlig, så da tester vi igjen da :)
 
Jeg skal teste igjen i morgen, testet mandag, alt for tidlig :p Med sånne ekstra sensitive tester. Nå har jeg fått testeforbud av mannen frem til i morgen tidlig, så da tester vi igjen da :)

Med den kurven der, hadde jeg aldri klart å la være å teste i dag... Du er sterk ;)
 
Hehe, tja dagen er ikke over enda :p
 
Skreiv feil ser jeg, var tirsdag jeg testet :)
 
Går det an å endre på forventet tr på ff? Det står at jeg venter tr idag, men det er jo helt feil, jeg venter tr på mandag, tidligst søndag.
 
Går det an å endre på forventet tr på ff? Det står at jeg venter tr idag, men det er jo helt feil, jeg venter tr på mandag, tidligst søndag.

Den tar utgangspunkt i 28 dagers syklus første syklus man temper, siden tar den utgangspunkt i forrige syklus(er) og lutealfase ;) Det går ikke an å overstyre dette, så vidt jeg vet.
 
Hmf, jaja.. Jeg veit iallefall at det ikke stemmer :p
 
Back
Topp