Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det med å skille "det fra ham" fra "det fra deg", er ikke alltid like lett, og krever en del erfaring.
Generelt, creamy, det er fra deg, men sæd minner om EG-slim (det er jo noe av det som gjør det så greit for sædcellene å komme frem i dette slimet) å skille dem fra hverandre, krever i tillegg til å ta på det, erfaring. Sæd er ikke like strekkbart, EL-slim kan strekkes langt, lansgt, som i 10-15 cm, mens sæden "brister" stort sett etter kanskje 5 cm. Sæd løser seg lettere opp i vann, men slimet ikke går så lett i oppløsning. Alt i alt går jeg litt på feelingen også. Sjekker sekret FØR sengeaktivitet, neste morgen er det ikke vits i å sjekke, men litt utpå dagen kan jeg muligens få en feeling med det, neste morgen om vi ikke har daglig innsats, men av erfaring får jeg en goood del "rester" ut på dag 2, men deretter er det "mitt" igjen, frem til neste innskudd.
Ja får nesten lese igjennom, så jeg lærer litt har bare ikke hatt tid til det endaDet er ikke regelen at tempen stiger litt når egget fester seg, men det kan skje. Har jeg nettopp lært tidligere i tråden av Sara
Jeg noterer slimy om kvelden. Oppsummert dagen, på en måte. Kan vel ikke bli feil det vel?
Jeg bruker også LadyComp. Synes det er veldig greit å måle med den, og føre det inn på FF. Ellers er det greit med røde og grønne lys som basis. Når jeg startet førte jeg opp målinger fra LC noen måneder bakover.tempen steg i allefall på meg da jeg ble gravid.. Har tempet siden 2004 med ladycomp, men dette med graf og sjekking av sekret er nytt for meg.. Grafen gjorde det mye tydeligere enn grønt,gult og rødt lys og noen tall som steg og sank..
Ja. Får vel prøve etter beste evne. Tenker litt at dette er veiledende, og det klaffer når det klaffer.Hvis du har flere forskjellige.. feks creamy og eggwhite - så noterer du den som er mest fertilt..
Det lurer jeg også på. De pleier ikke være så høye, men burde ha økt nå. Har varmt soverom, bruker LadyComp, måler godt under tunga. Venstre side. Målt på samme måte alltid. Alltid hatt lav temp. Var noen dager jeg ikke fikk målt, men tempen har steget veldig lite. Burde hatt el.Mammelammen, dine målinger er så generelt lave at jeg lurer på hvordan du måler.
Men hvor ble det av linken jeg la til da. Blææædagens graf. Får jo ikke til å legge inn linken som bilde.
Er nok forskjell på sidene, men om man måler konsekvent på den ene siden, vil vel grafen og temp endringer stemme allikevel.?.?...Jeg har lagt merke til de dagene jeg har tempet. At det er temp forskjell fra høyre til venstre.