Vi som temper.

ikke eggløsning i går vertfall. måtte måle to ganger for å sjekke.. hehe.. kanskje i dag.. litt støl i magen så muligens..
 
Hmm, liker ikke tendensen i kurven min... Tempen kan jo plutselig stige i morgen, men jeg tviler sterkt på det...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Da her jeg omsider funnet side som selger termometer med 2 desimaler. Kjøpte også EL og gravid tester. Så da er det bare å vente på tempmål og mensen så er jeg klar for PP1, kan vel regne med denne også kanskje som nr 1.

Dette blir spennende. Da er det bare å smøre seg med tålmodighet. Prøve å få lagt grafen min inn her etterhvert også.
 
Da var løpet kjørt for denne gang :( Tr er ikke kommet ennå, men tempen droppet til coverline i dag... Så tr dukker opp i løpet av dagen i dag eller i morgen...
 
Og endelig steg tempen min! Blir spennende å se når ikm er da. Kan vel glemme 12/3.... Blir vel rundt 16 17.
 
Hmmm... Lutealfasen min er nede i 11 dager... Er ikke dette veldig store variasjoner? Har vært fra 11, 13 eller 15 dager nå etter pilleslutt... Trodde ikke den skulle variere med mer en pluss minus 1 dag... :anyone
 
Hmmm... Lutealfasen min er nede i 11 dager... Er ikke dette veldig store variasjoner? Har vært fra 11, 13 eller 15 dager nå etter pilleslutt... Trodde ikke den skulle variere med mer en pluss minus 1 dag... :anyone

Sålenge den er over 10 så regnes det visstnok som normalt ;)
Tar nok noen sykluser før den er regelmessig ;)
 
Tror ikke EL er langt unna her, testene er sånn noenlunde sterke og i tillegg er lysten på topp, hadde masse strekkbart EL-slim etter en tur på toalettet også :p
Fikk også en liten "dropp" i tempen i dag som jeg pleier å gjøre før EL.. nå venter jeg bare på smerter... luften i magen har vært på plass de 3 siste dagene... humm :p
 
Forsinket el her? menmen.. nå er iallefall mannen gira som få, så da blir han gla for å stå til tjeneste når eggløsninga ikke har blitt påvist enda.. hehe.. kanskje det blir "normal-lengde" på denne syklusen da.. Utrolig jevn tempen min var også denne gangen. det må da være et veldig bra tegn.. Men i morgen MÅ den stige ARGH!
 
Forsinket el her? menmen.. nå er iallefall mannen gira som få, så da blir han gla for å stå til tjeneste når eggløsninga ikke har blitt påvist enda.. hehe.. kanskje det blir "normal-lengde" på denne syklusen da.. Utrolig jevn tempen min var også denne gangen. det må da være et veldig bra tegn.. Men i morgen MÅ den stige ARGH!

Samme her.. noe som var forventet etter SA.. men nå ser det ut som den kan nærme seg. Kroppen gjør seg klar merker jeg, får vi se om tempen stiger snart også ;)
 
Kjedelig, kjedelig... Hos meg skjer jo ingenting på lenge.

Din graf ser jeg ikke, kanskje fra pc i kveld?
 
Back
Topp