Er helt ny i dette så jeg har liten erfaring men ja det burde vel stemme.Er nok forskjell på sidene, men om man måler konsekvent på den ene siden, vil vel grafen og temp endringer stemme allikevel.?.?...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er helt ny i dette så jeg har liten erfaring men ja det burde vel stemme.Er nok forskjell på sidene, men om man måler konsekvent på den ene siden, vil vel grafen og temp endringer stemme allikevel.?.?...
Ny pp, nye muligheterDa var løpet kjørt for denne gang Tr er ikke kommet ennå, men tempen droppet til coverline i dag... Så tr dukker opp i løpet av dagen i dag eller i morgen...
Da var løpet kjørt for denne gang Tr er ikke kommet ennå, men tempen droppet til coverline i dag... Så tr dukker opp i løpet av dagen i dag eller i morgen...
Hmmm... Lutealfasen min er nede i 11 dager... Er ikke dette veldig store variasjoner? Har vært fra 11, 13 eller 15 dager nå etter pilleslutt... Trodde ikke den skulle variere med mer en pluss minus 1 dag...
Forsinket el her? menmen.. nå er iallefall mannen gira som få, så da blir han gla for å stå til tjeneste når eggløsninga ikke har blitt påvist enda.. hehe.. kanskje det blir "normal-lengde" på denne syklusen da.. Utrolig jevn tempen min var også denne gangen. det må da være et veldig bra tegn.. Men i morgen MÅ den stige ARGH!
Samme her.. noe som var forventet etter SA.. men nå ser det ut som den kan nærme seg. Kroppen gjør seg klar merker jeg, får vi se om tempen stiger snart også
satser på i morgen da.. DPO land varer lenge nok..
Hva skjeer?? Hvorfor stiger den ikke?? Nå står det rødt lys for Probably Not Fertilenei.. Fremdeles negativ el test... Bahhh... :/
Hva skjeer?? Hvorfor stiger den ikke?? Nå står det rødt lys for Probably Not Fertile
hvem sin graf?Kjedelig, kjedelig... Hos meg skjer jo ingenting på lenge.
Din graf ser jeg ikke, kanskje fra pc i kveld?