¤Mum Loves Her Baby¤
Nr. 2 ventes i Februar <3
Kjedelig, kjedelig... Hos meg skjer jo ingenting på lenge.
Din graf ser jeg ikke, kanskje fra pc i kveld?
Limmylamb sin mangler på førstesiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig, kjedelig... Hos meg skjer jo ingenting på lenge.
Din graf ser jeg ikke, kanskje fra pc i kveld?
hvem sin graf?
Tror jeg gir opp temping denne måneden. Gikk masse ned igjen i dag. Sovna, som vanlig, så kan jo hende at munnen har åpnet seg. Sovet godt i natt, så er ikke det.
Så lenge man har regelmessig sex, vil man treffe el mener jeg. Og blir det for mye stress er ikke det bra. Hverken for følelsene eller fertiliteten. Slappe av er kanskje den beste medisinen. Og så var det å klare det da, når ønsket er så sterkt,,,,Denne pp`en her tenker jeg å ikke teste etter EL. Vil tempe da, mest fordi jeg har så rare sykluser, selv om jeg håper den har roet seg nå. Greit å vite sånn ca når jeg får mensen, evnt ikke får den Også skal vi bare ha sex som før, det blir uansett max hver tredje dag, som oftes mer. Så vi treffer nok EL uansett Jeg orker ikke flere pp`er som denne, det var grusomt Jeg var så oppe og nede og jeg tror ærlig talt ikke egget hadde sjanse til å feste seg en gang, fordi jeg var så hekta på det.
Så lenge man har regelmessig sex, vil man treffe el mener jeg. Og blir det for mye stress er ikke det bra. Hverken for følelsene eller fertiliteten. Slappe av er kanskje den beste medisinen. Og så var det å klare det da, når ønsket er så sterkt,,,,
He he. Late som.Ja, jeg er bestemt på å være helt avslappet nå, men vi får nå se hvor lenge det varer haha
men kan du ikke kontroll måle når du våkner igjen? Den vil vel være mer "gyldig" selv om det er feil tidspunkt? Jeg har "rett" temp om jeg måler kl4 på natta eller 7.30 om morgenen bare jeg gjør det når jeg våkner..Nei, måle i morgen gjør jeg nok. Den vanen er så innarbeidet så. Men å skjønne syklusen.... Hele denne grafen er rar.