Vi som temper.

Denne er vel positiv?? :D

1362596352915.jpg
 
Jeg tror det!
Lykke til!

Bina: Jeg kan klare det fra den koden der også ved å hente min egen "riktige" kode, og bytte ut tallene med dine, og det skal jeg gjøre om du ikke får til å finne den rette. Men, det blir ikke i kveld, jeg er "helt på grensen til omgangssyke", og orker rett og slett ikke konsentrere meg, håper det er greit.
 
Jeg tror det!
Lykke til!

Bina: Jeg kan klare det fra den koden der også ved å hente min egen "riktige" kode, og bytte ut tallene med dine, og det skal jeg gjøre om du ikke får til å finne den rette. Men, det blir ikke i kveld, jeg er "helt på grensen til omgangssyke", og orker rett og slett ikke konsentrere meg, håper det er greit.
Ja kan du det. Skjønner ikke bæra av disse kodene. Er ingen som funker. Blir bare rot. Men ikke stress . Må ikke ha den der i dag :)
 
men kan du ikke kontroll måle når du våkner igjen? Den vil vel være mer "gyldig" selv om det er feil tidspunkt? Jeg har "rett" temp om jeg måler kl4 på natta eller 7.30 om morgenen bare jeg gjør det når jeg våkner..
 
Nå skulle jeg være kjempelur å lese grafene deres for å se hvor mange av dere som sliter med feks ømme bryster under EL, men fikk jeg til det. neeei. :p

Men jeg lurer altså da på om dere pleier å være kvalme eller ha ømme bryster under el?
Kvalm hver bidige kveld siden lørdag og flekkvis på dagen :( Kan ikke spise for mye og ikke for lite. :S
Etter kroppens tegn var EL på søndag. Etter BV skulle den intreffe ca i dag (men den er garantert passert)

Og siden mandag kveld har jeg hatt så innmari ømme på grensa til vonde bryster.
Jeg kan ikke huske å ha hatt det før. Det er noe jeg pleier å slite med under mens.
Hvor vanlig er dette for dere? :)
 
Nå skulle jeg være kjempelur å lese grafene deres for å se hvor mange av dere som sliter med feks ømme bryster under EL, men fikk jeg til det. neeei. :p

Men jeg lurer altså da på om dere pleier å være kvalme eller ha ømme bryster under el?
Kvalm hver bidige kveld siden lørdag og flekkvis på dagen :( Kan ikke spise for mye og ikke for lite. :S
Etter kroppens tegn var EL på søndag. Etter BV skulle den intreffe ca i dag (men den er garantert passert)

Og siden mandag kveld har jeg hatt så innmari ømme på grensa til vonde bryster.
Jeg kan ikke huske å ha hatt det før. Det er noe jeg pleier å slite med under mens.
Hvor vanlig er dette for dere? :)
Hender, men ikke ofte. Men pleier å ha det 10 dagers tid før ikm.
 
men kan du ikke kontroll måle når du våkner igjen? Den vil vel være mer "gyldig" selv om det er feil tidspunkt? Jeg har "rett" temp om jeg måler kl4 på natta eller 7.30 om morgenen bare jeg gjør det når jeg våkner..
Pleier å måle kl 7. Er noen få dager jeg må opp tidligere, og da måler jeg når jeg står opp. Måler med LadyComp, og har ikke testet ut hvordan man kan måle på nytt. Satser på graviditet, så slipper jeg. :p
 
Håper de testene kommer snart. Så jeg kan teste igjen. Tempen sank i går,men ligger plutselig på 37,3 i dag. Alt for mye spenning med temping. Så nå får den holde seg høy å ikke dette helt ned igjen under streken :) er det noen som kan se på den og fortelle meg at det er et lite håp for en spire der ?
 
Absolutt håp enda altså!
 
Jeg håper jeg snart får sove såpass at jeg får tempet! Sekret går mot fruktbart i alle fall, det er vått, vått, og bittelitt strekkbart. Men jeg er absolutt klar over at kroppen min prøver seg på en sånn runde på denne tiden, for å så gjennomføre EL om ei ukes tid, så jeg stresser ikke med det.
 
3 dager til ikm. Når pleier tempen å synke når mensen kommer? Samme dag?
 
Hos meg synker den stort sett samme dagen, normalt sett synker den "samme dag, dagen før, eller i løpet av mensen".
 
Håper de testene kommer snart. Så jeg kan teste igjen. Tempen sank i går,men ligger plutselig på 37,3 i dag. Alt for mye spenning med temping. Så nå får den holde seg høy å ikke dette helt ned igjen under streken :) er det noen som kan se på den og fortelle meg at det er et lite håp for en spire der ?

Skulle gjerne tittet, men finner ikke grafen din... :p
 
Sånn, nå er Bina på plass i førsteinnlegget.

Jeg trikset det til, men koden du trenger er den som står under: bbCode Code:(Message Boards)
Chart Thumbnail:
Som begynner med [ url=
 
Jeg klarte å sende disse kodene på epost til meg selv, men det er noe rart med de:s
 
Back
Topp