Vi som temper.

vi får se, første utfordring er middag, som jeg slett ikke har lyst på. Deretter skal vi i treårsdag.

så får vi se hva helga bringer.
 
Kroppen har virkelig lurt meg denne gangen ja. Testet nå med en høy sensitiv test, og den var så negativ.
Kunne vel egentlig spart meg for den, siden urinen var veldig utvanna. Da får tanta bare forte seg.
 
Uff ja Det er forferdelig når kroppen er gravid uten å være det.. jeg også hadde det de 2 første pp. steinharde pupper, trøtt og kribling i magen.. så kommer tanta 2 dager før ikm!
 
Bina, du gir da vel ikke opp pga en negativ test på utvanna urin tatt flere dager før ikm? Grafen din ser lovende ut, men du er jo enda tiiiidlig, så å tro på postivt resultat med utvannet kveldsurin, selv med en sensitiv test, er jo utopi. Morgen-testing, minimum.
 
Men jeg har stadig veldig høy temp til å være før EL da!
 
Bina, du gir da vel ikke opp pga en negativ test på utvanna urin tatt flere dager før ikm? Grafen din ser lovende ut, men du er jo enda tiiiidlig, så å tro på postivt resultat med utvannet kveldsurin, selv med en sensitiv test, er jo utopi. Morgen-testing, minimum.
Testet i dag tidlig med cb+ . Den var negativ den og. Man mister automatisk håpet når testene er negative. Får prøve å vente litt til da, selv om håpet er borte :/
 
Glemte og skrive det at, de gangene jeg har vært gravid, så har jeg testet positiv tidlig. Også synes jeg det var merkelig med den positive testen for ei uke sida.
 
Herlighet jeg har aldri opplevd sånn el-slim jeg!! Hadde det hengt masse slim ut av meg sånn hadde jeg blitt redd! (Om jeg ikke visste hva det var)
 
I går kveld så ble jeg syk, og jeg hadde feber i natt. Var feberfri ved temping i dagtidlig. Skal jeg fortsette, eller bare stopper jeg til jeg har blitt frisk igjen?
 
Temp om du orker, men register feber, bare sånn at du ser når det er over. Eller dropp det om du ikke orker. Det betyr ikke noe
 
Skulle hatt El mandag, LadyComp mener jeg hadde El onsdag og FF mener El var søndag. Moro....
 
Veldig gøy når det er usikkert ja. Vel, det blir klart når jeg ser tilbake på det, er min konklusjon for mitt vedkommende...
 
Fikk en skikkelig dupp idag jeg.. Og ikke minst klør jeg og stikker i puppene.. Det har de gjort alle de andre gangene også jeg har vert gravid.. Er ikke noe jeg pleier å ha
chartgraph_module.php
 
Temping er spennende. Med sine oppturer og nedturer. Men også frustrerende. He he. Men mest spennende. I hvertfall andres grafer. ;)
 
Hva skjer nå da?

Jeg har bestemt meg for å ikke la meg lure til å tro det når kroppen forsøker å få meg til tro at jeg kan ha EL så tidlig i syklusen, jeg HAR ikke el etter to uker, jeg har el etter TRE uker, basta!

Derved tok jeg det ikke så tungt at siden både jeg og mannen var syke ble det ikke noe sengevals på ei ukes tid. Vel, ehh, hva om det betyr at vi misset sjangsen denne mnd da? For atte... se da!!!

Men nei, jeg tror fortsatt ikke på det, og regner med at tempen faller igjen i morgen.
 
Back
Topp