Vi som temper.

Hva skjer nå da?

Jeg har bestemt meg for å ikke la meg lure til å tro det når kroppen forsøker å få meg til tro at jeg kan ha EL så tidlig i syklusen, jeg HAR ikke el etter to uker, jeg har el etter TRE uker, basta!

Derved tok jeg det ikke så tungt at siden både jeg og mannen var syke ble det ikke noe sengevals på ei ukes tid. Vel, ehh, hva om det betyr at vi misset sjangsen denne mnd da? For atte... se da!!!

Men nei, jeg tror fortsatt ikke på det, og regner med at tempen faller igjen i morgen.
Uff, man vet ikke om man skal le eller grine. Er jo ikke verdens undergang, men føles nesten slik til tider. He he.
 
Jeg orker ikke grine, ikke før jeg ser det røde krysset på grafen i alle fall, for jeg tror det ikke før jeg ser det, jeg har ikke så kort syklus.

Men hadde jeg det likevel... Da blir det å prøve på 2014...
 
Jeg også tenker januar er bedre enn desember, men kan ikke la være å prøve på desember allikevel. :p
 
Hehe, helt enig :) Men hvis det ikke blir desember blir jeg ikke like skuffa som de andre mnd tror jeg
 
Jada, Jan bedre enn Des, men... Man vil jo ikke egentlig vente lenger enn nødvendig..
 
Hæ?!? El slim??? nå?!er jo på cd 32 jo. Hva skjer med denna kroppen :O
 
Hvorfor stiger tempen hver helg, for så å falle gjennom uka? Har aldri sett maken.. :p Kanskje jeg hadde trengt en sykemelding en ukes tid så kroppen klarte å ha el :p
 
Jeg så det i morges, og ble glad på dine vegne!!!
 
Jeg nekter å tro på noe annet enn 5 ukers syklus jeg. Det hadde jeg før jeg ble gravid andre gang også, så det er greit og kjent.

Men hvorfor så høy temp??? Dagens er ugyldig pga for oppstykket søvn, men likevel?
 
Jeg nekter å tro på noe annet enn 5 ukers syklus jeg. Det hadde jeg før jeg ble gravid andre gang også, så det er greit og kjent.

Men hvorfor så høy temp??? Dagens er ugyldig pga for oppstykket søvn, men likevel?
Is i magen, og legg inn aksjer. :p
 
Jeeee. Våkna med tante besøk. Var jammen på tide. Synd jeg ikke får tempet fra dag 1 pga denne feberen. Våknet jo opp med over 37.5 hverdag siden søndag.
 
Ikke så viktig med temping under mens uansett, så ikke tenk på det, men håper du blir frisk snart
 
Back
Topp